Mitä pyydän
Se oli eilen
mitä sieluuni loit
Sen aidon todellisen
olit niin läsnä
Sen tunteen voin eroittaa
kaikesta muusta
Sitä ei voi sekoittaa
eikä se sekoitukkaa
Niin Sinä voit olla
minulle keväinen tuulahdus
Tiedänhän
9
394
Vastaukset
- m`es
Se oli eilen. Se on sielussa. Ra`kkaana tuulen pyörteenä ihollani.
Niin, se ei sekoitu, sitä ei voi sekoittaa.
Toistelin sanojasi sielullisia, sydämestäni tiedänhän myös.
Kiitos toivonliisa !Näki alastomuuteni
näki syvälle minuun
Sehän niin ihmeen äärelle vie
vesi kuohutettu
on jokaiselle aamunlehdelle
m`es
Kiitos niin herkän siveltimen jäljestä
jonka jätit vierailustas
- ok
se liikkuu ilmassa
punana poskipäissä
aina mielessä
taskussa mukana
tuulen vieressä- ajatus lakkoilee; )
Niin, mitäs taskussa ?
Mietiskelen vaan : ) - ok
ajatus lakkoilee; ) kirjoitti:
Niin, mitäs taskussa ?
Mietiskelen vaan : )tunne taivainen taskussa
ajatus ainainen
mielen mukana
sopessa sydämen
kahden rakastuneen ihmisen
http://www.youtube.com/watch?v=gKF8eE86igM&feature=related - hmm.....
ok kirjoitti:
tunne taivainen taskussa
ajatus ainainen
mielen mukana
sopessa sydämen
kahden rakastuneen ihmisen
http://www.youtube.com/watch?v=gKF8eE86igM&feature=relatedniin se on ; )
tänäänkin
tarvitsin vastaustasi
herätti minut rakastuneen ; )
Kiitos kaunis ! Hyvin murrettulla mielellä
tahtoisin sanoa jotaki kaunista
ja syvää, mit sydän janoaa
Olemme olemme
me hingitämme
me elämme
ja me rakastamme
nimimerkki...ok
sydämellinen kiitos, Sinulle sydämelles iloa ja rauhaa
kaunista talvista luontoa, ollaan läsnä.hmm..... kirjoitti:
niin se on ; )
tänäänkin
tarvitsin vastaustasi
herätti minut rakastuneen ; )
Kiitos kaunis !Koskettavaa
miten totta
tavitsemme toisiamme
rakkautes se olkoon
kaunista ja syvää
hmm
Syvä huokaus minussa asuu
avoin on niin tää hetki
sinne johtaa hetki
Sydämellinen kiitos vierailustas ja
heränneelle rakkaudelles.......Liisa- ok
toivonliisa kirjoitti:
Hyvin murrettulla mielellä
tahtoisin sanoa jotaki kaunista
ja syvää, mit sydän janoaa
Olemme olemme
me hingitämme
me elämme
ja me rakastamme
nimimerkki...ok
sydämellinen kiitos, Sinulle sydämelles iloa ja rauhaa
kaunista talvista luontoa, ollaan läsnä.luulin sinua "mitäs taskussa" kysyjäksi
huomasin vastaat rekatulla.
kaikkea parempaa
ollaan
katsellaan
kuunnellaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
