Etsin puuseppää Turun seudulta

fbsdbdffmf,

Netistä ei löydy purjeveneen luukulle kehysten tekijää. Materiaalina on tiikki. Osaatko auttaa veneilijää, korvausta vastaan tietenkin.
[email protected]

7

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annelia..

Teak:ia saa ostaa ihan metritavarana. Entä jos korjaisit itse / tekisit itse...?

Itse ajattelin korjata kaikki sitlooran teak kannet keväällä enkä pidä hommaa mitään kauhean vaikeana. usein ihan kun hioo ja lakkaa niin pinnasta saa kuin uuden..

• Eevi78

Jatketaan samaa ketjua. Tietäiskö joku sellaista puuseppää Turun seudulta, joka suostuisi tekemään kirja- ja levyhyllyjä männystä? Tuollaista yksinkertaista nikkarointia vaan, mutta toivon mukaan jälki olisi hyvää.

• Eevi78

Tarkennan vielä, että kyse olisi aika korkeista (2 m) avohyllyistä.

• apuva avuttomille
    • Eevi78

Et nyt tajua, mutta annan anteeksi. Vaikeaa on juuri se, että nuo eivät tee mitä haluan. "Aijaa, avohyllyjä. Mä kun teen enemmän sellasta sisustusjuttua." Siis joo, jonkun rokokoolipaston saa milloin vaan. Mutta siis kerro sinä kovasti asioista tietävä nimimerkki kuka tekee sitä mitä haluan.

• Vai onnistuuko?

Ehkä noi on liian simppeleitä, kaupasta valmista rimalevyä, ja siitä kasaamaan, pystynet tuohon itsekin?

• Eevi78

Tuo on ihan totta, taitaa olla liian yksinkertainen tilaus ammattilaisille. Itsekin kai voisi yrittää, mutta kerrostalossahuoneistossa nikkarointi on hieman haastavaa. Ja valkolakkaakin pitäisi saada päälle. Katsotaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4350
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4099
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3756
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      112
      3654
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      34
      3557
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      67
      3370
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      88
      2946
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2845
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2646
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2354
    Aihe