Etsin puuseppää Turun seudulta

fbsdbdffmf,

Netistä ei löydy purjeveneen luukulle kehysten tekijää. Materiaalina on tiikki. Osaatko auttaa veneilijää, korvausta vastaan tietenkin.
[email protected]

7

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annelia..

      Teak:ia saa ostaa ihan metritavarana. Entä jos korjaisit itse / tekisit itse...?

      Itse ajattelin korjata kaikki sitlooran teak kannet keväällä enkä pidä hommaa mitään kauhean vaikeana. usein ihan kun hioo ja lakkaa niin pinnasta saa kuin uuden..

    • Eevi78

      Jatketaan samaa ketjua. Tietäiskö joku sellaista puuseppää Turun seudulta, joka suostuisi tekemään kirja- ja levyhyllyjä männystä? Tuollaista yksinkertaista nikkarointia vaan, mutta toivon mukaan jälki olisi hyvää.

      • Eevi78

        Tarkennan vielä, että kyse olisi aika korkeista (2 m) avohyllyistä.


    • apuva avuttomille
    • Eevi78

      Et nyt tajua, mutta annan anteeksi. Vaikeaa on juuri se, että nuo eivät tee mitä haluan. "Aijaa, avohyllyjä. Mä kun teen enemmän sellasta sisustusjuttua." Siis joo, jonkun rokokoolipaston saa milloin vaan. Mutta siis kerro sinä kovasti asioista tietävä nimimerkki kuka tekee sitä mitä haluan.

    • Vai onnistuuko?

      Ehkä noi on liian simppeleitä, kaupasta valmista rimalevyä, ja siitä kasaamaan, pystynet tuohon itsekin?

    • Eevi78

      Tuo on ihan totta, taitaa olla liian yksinkertainen tilaus ammattilaisille. Itsekin kai voisi yrittää, mutta kerrostalossahuoneistossa nikkarointi on hieman haastavaa. Ja valkolakkaakin pitäisi saada päälle. Katsotaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe