Netistä ei löydy purjeveneen luukulle kehysten tekijää. Materiaalina on tiikki. Osaatko auttaa veneilijää, korvausta vastaan tietenkin.
[email protected]
Etsin puuseppää Turun seudulta
7
542
Vastaukset
- Annelia..
Teak:ia saa ostaa ihan metritavarana. Entä jos korjaisit itse / tekisit itse...?
Itse ajattelin korjata kaikki sitlooran teak kannet keväällä enkä pidä hommaa mitään kauhean vaikeana. usein ihan kun hioo ja lakkaa niin pinnasta saa kuin uuden.. - Eevi78
Jatketaan samaa ketjua. Tietäiskö joku sellaista puuseppää Turun seudulta, joka suostuisi tekemään kirja- ja levyhyllyjä männystä? Tuollaista yksinkertaista nikkarointia vaan, mutta toivon mukaan jälki olisi hyvää.
- Eevi78
Tarkennan vielä, että kyse olisi aika korkeista (2 m) avohyllyistä.
- apuva avuttomille
http://www.fonecta.fi/tuotteet-palvelut/Turku/puusepänliikkeitä ja puuseppiä/1/
Kokeile vaikka tuosta ja parikymmntä kilahti heti kuppiin. Siitä soittamaan ja käymään. Mikä tässä oli vaikeaa? - Eevi78
Et nyt tajua, mutta annan anteeksi. Vaikeaa on juuri se, että nuo eivät tee mitä haluan. "Aijaa, avohyllyjä. Mä kun teen enemmän sellasta sisustusjuttua." Siis joo, jonkun rokokoolipaston saa milloin vaan. Mutta siis kerro sinä kovasti asioista tietävä nimimerkki kuka tekee sitä mitä haluan.
- Vai onnistuuko?
Ehkä noi on liian simppeleitä, kaupasta valmista rimalevyä, ja siitä kasaamaan, pystynet tuohon itsekin?
- Eevi78
Tuo on ihan totta, taitaa olla liian yksinkertainen tilaus ammattilaisille. Itsekin kai voisi yrittää, mutta kerrostalossahuoneistossa nikkarointi on hieman haastavaa. Ja valkolakkaakin pitäisi saada päälle. Katsotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2786205Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643248- 2002981
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242407- 731827
- 1461582
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1961539Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631491Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 881343