Tietääkö kukaan miksi vagarenan sivut ei toimi?
Vagarena
12
2025
Vastaukset
- ad
Sille on käynyt kuin VAG autoille pakkasessa.
- -.-
Tai sitten se on vähän niinkuin Toyota joka on hyvä ajaa...on olemassa ainoastaan kuvitelmissa. :-)
- 5+6=?
Palveluntarjoajan palvelin meni nurin ja sitä palautellaan. Ainacom on vähän tuommoinen.
- .-.
TOIMII TAAS
- JEELOL
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELOL JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
- ulkomaiset sivut
Vähästäpä se osamaksuvolkkarin haltijan riemu ratkeaa. Kun saisi vielä jotenkin naarittua inkkarit mukaan kanoottiin.
- 10cc
Vagarena näyttäis olevan nurin jo eilisillasta lähtien, vai toimiiko muilla?
- vag you
Kuulin että vagareenan nokkaketju hajosi kun tuli 10000 täyteen, vaihto kestää pari viikkoa.
Jutellaan sitten täällä: joko olette uskaltaneet ottaa wällyt volkkarinne nokalta ettei kone hajoa jos tulee vielä yöpakkaset? - Ja<sper
ei toimi taas :/
- jeeeeeeeeeeeeeeeeee
Varmaan nokkaketju hypännyt.
- Anonyymi
Hei, tietääkö kukaan, miten Passatin vm 2019 sähkötoimisen takaluukun nousukorkeutta voi säätää? Säätö ei onnistunut monien uudempien autojen tapaan asettamalla sopiva korkeus ensin käsin ja painamalla sitten pitkään luukun sulkunappia, jolloin pitäisi kuulua merkkiääni ja sen pitäisi asettua tuohon korkeuteen. Minulla on matala talli, joten ei saisi nousta kovin korkealle.
- Anonyymi
potkase sitä luukkua kung fu potkuhypyllä, kyllä braatwursti sen kestää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789