Vagarena

Jäsen......

Tietääkö kukaan miksi vagarenan sivut ei toimi?

12

2025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ad

Sille on käynyt kuin VAG autoille pakkasessa.

• -.-

Tai sitten se on vähän niinkuin Toyota joka on hyvä ajaa...on olemassa ainoastaan kuvitelmissa. :-)

• 5+6=?

Palveluntarjoajan palvelin meni nurin ja sitä palautellaan. Ainacom on vähän tuommoinen.

• .-.

TOIMII TAAS

• JEELOL

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELOL JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

• ulkomaiset sivut

Vähästäpä se osamaksuvolkkarin haltijan riemu ratkeaa. Kun saisi vielä jotenkin naarittua inkkarit mukaan kanoottiin.

• 10cc

Vagarena näyttäis olevan nurin jo eilisillasta lähtien, vai toimiiko muilla?

• vag you

Kuulin että vagareenan nokkaketju hajosi kun tuli 10000 täyteen, vaihto kestää pari viikkoa.

Jutellaan sitten täällä: joko olette uskaltaneet ottaa wällyt volkkarinne nokalta ettei kone hajoa jos tulee vielä yöpakkaset?

• Ja<sper

ei toimi taas :/

• jeeeeeeeeeeeeeeeeee

Varmaan nokkaketju hypännyt.

• Anonyymi

Hei, tietääkö kukaan, miten Passatin vm 2019 sähkötoimisen takaluukun nousukorkeutta voi säätää? Säätö ei onnistunut monien uudempien autojen tapaan asettamalla sopiva korkeus ensin käsin ja painamalla sitten pitkään luukun sulkunappia, jolloin pitäisi kuulua merkkiääni ja sen pitäisi asettua tuohon korkeuteen. Minulla on matala talli, joten ei saisi nousta kovin korkealle.

• Anonyymi

potkase sitä luukkua kung fu potkuhypyllä, kyllä braatwursti sen kestää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      67
      1076
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      970
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      923
    5. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      895
    6. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      43
      883
    7. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      858
    8. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      9
      848
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      848
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      789
    Aihe