Tää on vanha vitsi ?

laihanlainen

mutta kerron kuitenkin laihialaisisäntä oli lunta luomassa katolta liukas oli katto ja alas tultiin kovalla vauhdilla. Talon emntä oli laittamassa päivällistä isäntä siinä alas tulleessan akkunan kohdalla ehti hihkaista älä kata kun yhrelle.

0

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
        Maailman menoa
        568
        1369
      2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
        Ikävä
        42
        743
      3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
        Maailman menoa
        468
        677
      4. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
        Ikävä
        34
        509
      5. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
        Iisalmi
        4
        499
      6. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
        Ikävä
        37
        470
      7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
        Ikävä
        27
        464
      8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
        Ikävä
        39
        447
      9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
        Sinkut
        143
        423
      10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
        Ikävä
        22
        402
      Aihe