Mitä kannattaa tehdä ja nähdä?
kohta Langkawille lepolomalle
3
670
Vastaukset
- useasti käynyt
Mistä olet kiinnostunut ? Kysymyksesi on aika "ympäri pyöree".
tekemistä ja näkemistä saarella on paljon... - zatzat
Ainakin käyt Pantai Cenangilla sijaitsevassa Orchid Ria -ravintolassa syömässä hummeria ja tiikerikatkarapuja. Ovat nimittäin hyviä eikä hinta häiritse.
Riisimuseon ravintolassa kaikki tomyam -nimikkeen allaolevat safkat olivat mainioita ja vahvoja.
Retkeile merellä, käy Koh Lipellä.
ja onhan siellä se köysirata, jos et ole Alpeilla kabiinihississä kulkenut. - miuci
Orchid Ria on todella hyvä ravintola etenkin seafoodin ystäville, ravintolaan olevaa jonoa ei kannata pelästyä, se vetää hyvin.
Cable carille kannattaa soittaa etukäteen aamulla ja kysyä onko auki (pyytää hotellia soittamaan), koska sulkevat sen suht. pienenkin tuulen takia. Ikävää jos tulee hukkareissu tehtyä sinne eikä hissit olekaan toiminnassa. Langkawi on loistokohde nimenomaan lepolomalle, siellä voi hyvällä omallatunnolla vain nauttia auringosta. Pakkaat ison kasan kirjoja mukaan ja lähdet nautiskelemaan. Jos actionia haluaa niin ei muuta kuin air asian lennot Kuala Lumpuriin ja sinne vaikka shoppaamaan pariksi päiväksi. Lento kestää vain tunnin ja liput saa halvalla netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848