VIISUMIVAPAUS TULOSSA!

keimoooooooooooooooo

Kaikki vaan joukolla tankkaamaan ja ostamaan vinetot tupangit.

-10tunnin jonot tulevaisuutta

15

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villeeni

      eläköön vapaus, tasa-arvo ja veljeys=ent.toveruus!

    • ksusha

      viisumivapaus jonoihin vaikuttaa...?
      oltiinhan sitä 10v. takaskin 10 tuntia jonoissa.
      aamukuudelta kun lähtee matkaan niin jonot ovat lyhyitä
      kyllä kuule toverit osaa jarrutella aina ja parempi jono
      kuin ei jonoa ollenkaan
      voi venäläisten kiinnostus olla enemmän etelän suuntaan, viisumivapaushan
      olisi schengenin kanssa
      pitäis vaan virolaisten ruveta valmistautumaan ja rakentelemaan ostoshelvettejä
      muutta...tuskin mikään muuttuu moneen vuoteen

    • lähde?

      Onko sinulla jotain salaista tietoa asiasta. Minusta viisumivapaus ei tule ajankohtaiseksi ainakaan 3-4 vuoden kuluessa, ehkä sitten joskus.

    • vapaus juu..

      luin lehdestä että rajakaupugit sitoisi tälläsen viisumittoman kulun muistaakseni n. 30-50 km jos rajasta niin voi kulkea ....

      • willewviisumi

        25.01.2011
        13:09 Безвизовый режим станет реальностью?
        Безвизовый режим между Россией и странами Евросоюза может стать реальностью в ближайшие годы, считает начальник миграционной службы Карелии Татьяна Жураховская.
        Tämmöistä lukee Karjalan lehdissä , kohta ei tartte viisumia vilautella


      • harasoo
        willewviisumi kirjoitti:

        25.01.2011
        13:09 Безвизовый режим станет реальностью?
        Безвизовый режим между Россией и странами Евросоюза может стать реальностью в ближайшие годы, считает начальник миграционной службы Карелии Татьяна Жураховская.
        Tämmöistä lukee Karjalan lehdissä , kohta ei tartte viisumia vilautella

        Itsekin toivon hartaasti sitä viisumivapautta mutta kun sitä on jo parikymmentä vuotta jauhettu niin enpä usko.
        Ja, mitä tulee rajaseutuihin, niin viisumivapaus ei varmaankaan juuri sinne ensimmäiseksi tule.
        Ihan vaan olen päätellyt moisen vision viime vuosien tapahtumien pohjalta. Tai vuosikymmenten...
        Mutta 5- 10 vuotta niin pelkällä passilla päässee. Käykää Stubbi ja Halone
        muutama kerta vuodes moikkaamas Karhusta ni a vot kyl se siitä. Toivon mukaan


      • hohhoijjaa556
        harasoo kirjoitti:

        Itsekin toivon hartaasti sitä viisumivapautta mutta kun sitä on jo parikymmentä vuotta jauhettu niin enpä usko.
        Ja, mitä tulee rajaseutuihin, niin viisumivapaus ei varmaankaan juuri sinne ensimmäiseksi tule.
        Ihan vaan olen päätellyt moisen vision viime vuosien tapahtumien pohjalta. Tai vuosikymmenten...
        Mutta 5- 10 vuotta niin pelkällä passilla päässee. Käykää Stubbi ja Halone
        muutama kerta vuodes moikkaamas Karhusta ni a vot kyl se siitä. Toivon mukaan

        Ootte aika sairaita ihmisiä, vasureita, kommareita, venäläisiä ties mitä.

        EI IKINÄ VIISUMIVAPAUTTA EI IKINÄ.

        Venäjää johtaa KGB-agentti stalingradinkatulapsi, Stalinin ja Neuvostoliiton silloista mahtia ihaileva herra Putin. Venäjä ei ole edelleenkään muuttunut.


      • hohhoijjaa556 kirjoitti:

        Ootte aika sairaita ihmisiä, vasureita, kommareita, venäläisiä ties mitä.

        EI IKINÄ VIISUMIVAPAUTTA EI IKINÄ.

        Venäjää johtaa KGB-agentti stalingradinkatulapsi, Stalinin ja Neuvostoliiton silloista mahtia ihaileva herra Putin. Venäjä ei ole edelleenkään muuttunut.

        oikeassa!ei ikinä viisumivapautta!kenen etu se olisi?ei ainakaan suomalaisten tankkaajien!


      • visavappua
        arvo-poika kirjoitti:

        oikeassa!ei ikinä viisumivapautta!kenen etu se olisi?ei ainakaan suomalaisten tankkaajien!

        valitettavasti tulee viisumivapaus 2015 kun on siihen mennessä venäjällä saatu passit ja tietojärjestelmät kansainväliselle tasolle


      • .
        visavappua kirjoitti:

        valitettavasti tulee viisumivapaus 2015 kun on siihen mennessä venäjällä saatu passit ja tietojärjestelmät kansainväliselle tasolle

        Pitää rakentaa uudet raja asemat, ei nykyiset vedä sataa tuhatta henkeä vuorokaudessa...


      • höhlöhlööö
        . kirjoitti:

        Pitää rakentaa uudet raja asemat, ei nykyiset vedä sataa tuhatta henkeä vuorokaudessa...

        Ei sieltä paratiisista tule mitään kymmeniä tuhansia ihmisiä vrkssa pohjolan kehtysmaata katsomaan ja lihapatojen ääreen istumaan. Rosvoja kyllä tulee se on ainakin varmaa , ainakin yritys on kova ja tuleehan niitä nytkin ei viisumi ole esteenä jos todella haluaa tulla. Tulli ja rajavartiosto se joutuu tiukille kun ei tehdä esikarsintaa tuleville maatuuskoille ja igoreille. Omat kaistat venäläisille (ja jonot) ettei EUn kansalaisten tarvitse jonottaa , niihän se nytkin on ja ketkäs ne jonottaa venäjän puolella no suomi poika ??


      • visavappua kirjoitti:

        valitettavasti tulee viisumivapaus 2015 kun on siihen mennessä venäjällä saatu passit ja tietojärjestelmät kansainväliselle tasolle

        25v takana neuvostoliittoa ja nyky venäjää,ei se niitä saa kuntoon,eikä eu hyväksy viisumi vapautta venäläisten kanssa eikä tarviikkaan,mieluummin tiukempaaa valvontaa rajoille!


      • wtooooo
        arvo-poika kirjoitti:

        25v takana neuvostoliittoa ja nyky venäjää,ei se niitä saa kuntoon,eikä eu hyväksy viisumi vapautta venäläisten kanssa eikä tarviikkaan,mieluummin tiukempaaa valvontaa rajoille!

        Niin se WTO tulee jo tänä vuonna ja sen myötä tulee myös viisumi vapaus noin 5 vuoden kuluttua viimeistään että silleen. Turha täällä on pyristellä kunEUssa niin päättävät vaikka kuinka suomi siellä urputtais. Mitäs sitten jos poistuu viisumi ja rekistereöinti venäjällä luulis arvopoikakin olevan mielissään ettei tarvii rekisteröityä siellä äänisen takametsien mökillä kun menee tatjaanaa rokottamaan!


    • .,...,,---

      Viisumivapaus on tulevaisuutta.
      Aikaa siihen menee ainakin 10-vuotta.
      Homma ei onnistu ennenkuin sengen alueen maat yhdessä sen sopivat.
      Toisekseen venäjän on muutettava rekisteröinti säännöstöään ja sehän ei tule aivan heti koska venäjän kaukoidässä laittomasti maahan tulevia riittää.
      Lain muutos tältä osin koskee koko venäjän aluetta ja aikoinaan rekisteröinti säädös tuli juuri laittoman oleskelun takia.
      Suomi taas ei voi tehdä kahdenvälistä viisumivapautta venäjän kanssa koska Eu sitoo suomen kädet.
      Toisaalta kaikki venäjän passit pitää muuttaa biotunniste passeiksi ennenkuin viisumivapaudesta edes keskustellaan.

      • biohuussi

        Vain ne pääsevät joilla on tämä bio tunniste pasport ja maahantulo asiat kunnossa. Suomihan se on hidastanut tätä viisumivapautta muualla kuin juhlapuheissa. Mielenkiintoista tämä rekisteröinti asia! Tällä hetkelläkin on miljoonia ihmisiä Moskovassa Pietarissa jne... joilla on "mukamas" rekisteröinti tehty ( siis se ruttuinen paperi leimattuna lompakon välissä jos miliisi kysäisee) Suurimmalla osalla tätä lappusta ei edes ole. Eihän tästä kauaa ole kun oli "kyyditykset" tuhansille rekisteröimättömille venkuloille. Muutama kymmenetuhatta ihmistä nyt ei paljoo ratkaise siinä maassa .Täällä pitkospuitten takana vaan kun ei näistä paljoo tiedetä
        Venäjällä tiedostavan tämän ongelman mutta tämä rekisteröinti on vain yksi rahastus muoto muitten joukossa.
        5 vuoden aikana tämä visavapaus tulee sellaiset on suunnitelmat. Suomi24 palstalla emme voi tähän vaikuttaa millään tavoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe