LittleBigPlanet 2

pelimies100

Kukaan ei oo varmaa tehny tätä. Mutta tässä vähän tietoja siitä uudesta pelistä. (Suoraan Wikipediasta).
"LittleBigPlanet 2-peli on vuonna 2008 PlayStation 3:selle ilmestyneen LittleBigPlanetin (1) uudempi versio. LittleBigPlanet 2 [LBP2] on tasohyppelypeli, jossa taistellan Negativitronia vastaan, joka aikoo tuhota Sackboy maailman. Tällä kertaa pelaajaa ei rajoiteta pelkkien kenttien tekoon, vaan nyt pelaaja voi tehdä kokonaisia pelejä. Alun perin Media Molecule ei halunnut tehdä LittleBigPlanet 2 -peliä, mutta myöhemmin he päätyivät Sonyn omistukseen, ja suunnitelmat muuttuivat. Pelin piti ilmestyä myymälöihin vuonna 2010, mutta se myöhästyy kuitenkin vuoden 2011 19. tammikuuhun. Myöhästymisen syytä ei ole vielä edes arvailtu.
[muokkaa]Uudet ominaisuudet

LittleBigPlanet 2:ssa on monta uutta ominaisuutta. Yksi näistä on mahdollisuus laittaa esineet liikkumaan syvyyssuunnassa. LittleBigPlanet 2:ssa tulee myös kätevä kiipeilykoukku, jolla voi tarttua kaikkiin "pehmeisiin" esineisiin, Pompputyyny, jonka pompun voimakkuuden voit itse säätää esim. vaikka 100 metriin tai vain pikkuhyppihin jolla Sackboy tekee temppuja, Ohjausistuin ja Luojanaattori, jolla voi luoda tiettyjä esineitä, joista yleisin on valkoiset kuplat joita voi käyttää nousemiseen kun niitä kokoa kasaan, mutta kaikki esineet hajoavat nopeasti. Peli saattaa sisältää myös monia muitakin välineitä. Nyt voit myös tehdä kentän alkuun pieniä elokuvia tai musiikkivideoita ja muutta kuvakulmaa tietyssä paikassa. Nyt Sackboy voi myös tehdä Sackbot-robotteja, joita voi pukea miten haluaa ja niiden käytöksen voi itse päättää esim. peloissaan, rakastunut tai vain seuraaja, ja muuta sellaista. Nyt ei myöskään tarvitse tyytyä pelin valmiiseen musiikkiin, vaan sitä voi myös itse säveltää hyvin monipuolisesti. Peleihin tulee yli 3.5 miljoonaa yhteisö kenttää, koska LittleBigPlanet pelin kaikki kentät, jotka ovat, ja jotka luodaan ilmestyvät suoraan LittleBigPlanet 2 pelin yhteisöön.
LittleBigPlanet 2-pelissä voit hyödyntää Playstation Move-ohjainta. Pelin tekijät eivät suostu kertomaan, mitä LittleBigPlanet 2:ssa on uutta verrattuna tavalliseen. He haluavat pitää sen salassa siihen asti, kun tammikuu koittaa. Sackboy's prehistoric moves on PlayStation Storesta ladattava peli jossa pitää käyttää Move-liikeohjainta jotta pääsisi pelin läpi. Ohjaimella pitää osoittaa tiettyä esinettä ja tarttua siihen jotta voisi avata säkkipojalle vaikka oven. Siinä esiteltiin ohjaimen käyttöä mutta ei ole varmaa käytetäänkö juuri sitä keinoa LittleBigPlanet 2sessa. Peliin lisätään myös myöhemmin Playstation Move tuki koko pelille."

Aikamoista tekstiä.

3

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntematon potilas

      Olis kiva, jos ne käännöshommat jätettäs asiansa osaaville...

    • LittleBigPlanet-Fan

      Mulla on tää peli.Huikea Grafiikka ja seikkailu.Parhainta on että tätä ei voi päästä läpi jos on online

    • Chris_Finland

      Mulla on vaan LittleBigPlanet 1 mun PSP:ssä. Paitsi mun luokkakaverilla on LittleBigPlanet 2.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe