Naisseuraa Shanghaista

hu jintao

Osaako kukaan asiantunteva neuvoa mistä Shanghain suunnalta löytyisi naisseuraa? En ikinä naisystäväni kanssa päässyt yöelämään siellä, joten en oikein tiedä mistä nyt sinkkuna etsisi seuraa. Ilmaista esim yökerhosta ja maksullista kokovartalohierontaa. Mitäköhän hintaluokkaa asiat siellä kustantavat?
Kiitos jo etukäteen neuvoista ja syyllistämisestä:)

8

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neito tarpeessa

      Ei todellakaan tarvitse mitenkään syyllistää ketään kysymässäsi asiassa.Itselleni tuli vain entistäkin
      selvemmin todistetuksi se asia että miehet ja naiset eivät ole aivan tasavertaisia tuon kysymyksen edessä.
      Itse olen nainen ja matkustan työni vuoksi paljon ympäri maailmaa. Koskaan ei ole ollut ongelmaa
      löytää miespuolista seuralaista minkäänlaiseen tilanteeseen. Harvoin olen joutunut maksamaan
      saamistani palveluista, ja palvelut ovat olleet todella laadukkaita.Miespuoliset kolegani valittavat
      usein samasta ongelmasta kuin sinä nyt ja ovat kertoneet että aina pitää olla rahaa maksaa
      jos jotain tarvitsee.

      • ole onnellinen

        että olet niin hyvässä asemassa.

        Et olisi, jos olisit syntynyt Turkkiin, Tunisiaan, Egyptiin etc.


      • hu jintao

        Itsekin aikoinaan oli kovin "korkea" moraalinen enkä käyttänyt mitään palveluita jos sellaisia tarjottiin. ehkä liian ujokin, mutta pidin sitä kovin "säälitävänä" että joutui turvautumaan ammattilaisen palveluihin. No pari vuotta sitten menin Thaimaahan ensinmäistä kertaa ja sen jälkeen on ollut aika syntistä elämää. Mutta toisaalta ollut erittäin hauskaa reissuissa poikien kanssa ja tavannut ihan oikeasti hienoja ihmisiä. Jotkut ovat varmasti eri mieltä ettei heillä välttämättä ole paljon ihmisarvoa, mutta olen täysin eri mieltä. Ehkä sitä strippaajaa jolla on kultainen sydän ei välttämättä ikinä löydy:)
        Mieli kyllä tekisi siirtyä jo kunnon ihmsissuhteeseen mutta ongelmaksi muodustuu se ettei meinaa pysyä ikinä paikoillaan ja kaipaa samalla tavalla kuin muutkin fyysistä kosketusta.
        Tällä palstalla usein haukutaan miehet ja naiset kumpaakin suuntaan jos käydään lomalla Thaimaassa tai Turkissa ja kotimaiset kumppanit eivät kelpaa. Olen sitä mieltä että varmasti suomalainen nainen on maailman paras kumppani, mutta itseä ei valitettavasti valkoiset naiset oikein kiinnosta. En tiedä syytä ja muut erirotuisia ei välttämättä paljon Suomesta löydy. Tai sitten minä en ainakaan heitä löydä:)

        Tällä kirjoituksella ei ollut kai mitään pointtia, mutta jos"neito tarpeessa" kertoisi missä on joutunut palveluista maksamaan ja paljon. Ihan vain uteliaisuutta koska en ole kuullut kenenkään kaveripiirissä propalveluita käyttäneen. eipä tytöt hirveästi taida asiaa mainostaa..


      • helvetitiin oikein
        hu jintao kirjoitti:

        Itsekin aikoinaan oli kovin "korkea" moraalinen enkä käyttänyt mitään palveluita jos sellaisia tarjottiin. ehkä liian ujokin, mutta pidin sitä kovin "säälitävänä" että joutui turvautumaan ammattilaisen palveluihin. No pari vuotta sitten menin Thaimaahan ensinmäistä kertaa ja sen jälkeen on ollut aika syntistä elämää. Mutta toisaalta ollut erittäin hauskaa reissuissa poikien kanssa ja tavannut ihan oikeasti hienoja ihmisiä. Jotkut ovat varmasti eri mieltä ettei heillä välttämättä ole paljon ihmisarvoa, mutta olen täysin eri mieltä. Ehkä sitä strippaajaa jolla on kultainen sydän ei välttämättä ikinä löydy:)
        Mieli kyllä tekisi siirtyä jo kunnon ihmsissuhteeseen mutta ongelmaksi muodustuu se ettei meinaa pysyä ikinä paikoillaan ja kaipaa samalla tavalla kuin muutkin fyysistä kosketusta.
        Tällä palstalla usein haukutaan miehet ja naiset kumpaakin suuntaan jos käydään lomalla Thaimaassa tai Turkissa ja kotimaiset kumppanit eivät kelpaa. Olen sitä mieltä että varmasti suomalainen nainen on maailman paras kumppani, mutta itseä ei valitettavasti valkoiset naiset oikein kiinnosta. En tiedä syytä ja muut erirotuisia ei välttämättä paljon Suomesta löydy. Tai sitten minä en ainakaan heitä löydä:)

        Tällä kirjoituksella ei ollut kai mitään pointtia, mutta jos"neito tarpeessa" kertoisi missä on joutunut palveluista maksamaan ja paljon. Ihan vain uteliaisuutta koska en ole kuullut kenenkään kaveripiirissä propalveluita käyttäneen. eipä tytöt hirveästi taida asiaa mainostaa..

        tämän väitteen perustat -

        " Olen sitä mieltä että varmasti suomalainen nainen on maailman paras kumppani"

        Suomalainen nainen on miesmäinen, petollinen ja arvaamaton.

        Eli sanalla sanoen: huonoin mahdollinen vakavasti otettavaksi elämänkumppaniksi.


      • hu jintao
        helvetitiin oikein kirjoitti:

        tämän väitteen perustat -

        " Olen sitä mieltä että varmasti suomalainen nainen on maailman paras kumppani"

        Suomalainen nainen on miesmäinen, petollinen ja arvaamaton.

        Eli sanalla sanoen: huonoin mahdollinen vakavasti otettavaksi elämänkumppaniksi.

        ihan mutu-tuntumaan ja nuoruuden viattomaan ajatusmaailmaan:) Olet ilmeisesti eri mieltä. Kerrotko jos haluaa olla loppuelämän onnellinen yhden naisen kanssa niin mistä päin sitä kannattaa lähteä etsimään. Ja en hae mitään jalkavaimoa, mutta muuta vaatimuksia ei ole naisen rodun tai asuinpaikan suhteen. Ja älä ota tätä vinoiluna vaan mahdollisuutena neuvoa toveria hädässä.
        kiitos


      • Brasilia, Kuuba,
        hu jintao kirjoitti:

        ihan mutu-tuntumaan ja nuoruuden viattomaan ajatusmaailmaan:) Olet ilmeisesti eri mieltä. Kerrotko jos haluaa olla loppuelämän onnellinen yhden naisen kanssa niin mistä päin sitä kannattaa lähteä etsimään. Ja en hae mitään jalkavaimoa, mutta muuta vaatimuksia ei ole naisen rodun tai asuinpaikan suhteen. Ja älä ota tätä vinoiluna vaan mahdollisuutena neuvoa toveria hädässä.
        kiitos

        Kolumbia, Dominikaaninen tasavalta jne.

        Ja silloin voit pitää jalkavaimoakin.

        Itse asiassa - jos et pidä tai sinua ei edes tarvitse sellaisesta epäillä - vaimosi pitää sinua vähän nahjuksena...vaikkakin hyvänä miehenä muuten...


      • Yksi Rickky
        Brasilia, Kuuba, kirjoitti:

        Kolumbia, Dominikaaninen tasavalta jne.

        Ja silloin voit pitää jalkavaimoakin.

        Itse asiassa - jos et pidä tai sinua ei edes tarvitse sellaisesta epäillä - vaimosi pitää sinua vähän nahjuksena...vaikkakin hyvänä miehenä muuten...

        Totta latinomiehet ovat kyllä tulista ja kuumaa porukkaa, mutta niin ovat myös latinonaiset.
        Miehet kyllä kerkiää ja toimii myös kodin ulkopuolella, mutta tarkkana pitää heidänkin olla
        sillä siinä kulttuurissa ei ole mitenkään tavatonta että kiinni jäädessään mies huomaa
        hetkessä olevan mulkun verran lyhyempi. Naiset nimittäin sirvaisevat helposti veitsellä
        eikä suinkaan rintaan niinkuin suomalaiset vaan kalusta kappale pois. Niinhän siellä on jo
        sanontakin; jos ei mies muuten asetu niin kullia lyhentämällä kyllä tokenee.


    • Heipäheihei

      Hieronnat ei paljoa maksa, edes iloisella lopetuksella. Netistä voit tilata hotellillekin jos halajat. Maksutonta seuraa nyt voi ettiä vaikka klubeista sun muista tottakai. Jinganin alueella on sitten monia baareja, joista voit poimia mukaan sen kenestä tykkäät. Näissä paikoissa tosin joutuu kukkaron nyörejä avamaan, eikä palvelu oleyjtä tasokasta kuin Thaimaassa. 1000 rämpylää on yleisin pyyntö. Tämäkin on tottakai neuvottelu kysymys, riippuu asiakkaasta ja ajankohdasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe