Kyllä on vaikeeta! Saunalahti, dna tai joku

5e/1mt = LIIKAA

Haluan puhelimeen kiinteen netin jolla vois soittaakkin. Järki menee kun noita selailee ja aina tungetaan mokkulaa kylkeen tai puhelinta ja maksa siinä sit senkin.
Kysyisin vaan paljonko muut maksut on saunalahden mobiililaajakaista minissä? saunalahden sivulta ei tullut hullua hurskaammaksi.
Toinen oli sit dna.lla "tarjous" siis onko toi tarjous hinta vaan yhden kuukauden ja sit maksat sit ylihintasta perusmaksua? Siitäkään ollut sen enempää.

Näitä kun lähtee kaupasta kyselee niin ne "unohtaa" kertoo jostain maksusta ja sit oot kiinni 2 vuotta

9

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gnfngf

      ihan selvä juttuhan toi datapaketti homma,tilaat datapaketin liittymääsi ja maksat kuukaudessa sen minkä tilaat esim dna matkanetti(rajaton tiedonsiirto) 2,90e/kk minkä saa tilattua vain johonkin voimassa olevaan liittymään,Saunalahdella omat datapaketit halvin taitaa olla 4,90kk ja se meganen 9,90e/kk kumpikin on rajaton paketti jonka voi tilata sauniksen liittymiin kylkiäiseksi maksat vaan ton 4,90 tai 9,90 plus puhelut ja txt ym viestit..mulla on elisan data paketti 4,90e jossa on tiedon siirtoa 1giga mikä riittää just mulle seuraava paketti elisallaa on meganen 9,90e/kk maksava 5gigaa mikä on käytännössä jo rajaton ja vielä 13,90e/kk maksaa 10gigan rajattomaksi sanottu paketti,mitään kahden vuoden sopimuksia ei tarvi noihin, esim dna matkanetin voi irtisanoa millon vaan elisan ja sauniksenkin datapaketin voi poistaa elisan ja sauniksen omilta sivuilta itse klikkaamalla sen pois,,halvempaa esim elisalla on tilata datapaketti netin kautta itse oma elisan sivulta itse,ei maksa mitään kirjaudut oma elissan josta näet tarkat liittymätietosi laskuineen sieltä voi tilata ja poistaa lisäpalvlut

      • Elisalla ja Saunalahdella on kattavin 3G verkko koko suomessa......


    • Ajattelet asiaa väärin päin. Puhelimeen otat liittymän ja siihen sitten datapaketin. Voit ottaa minkä tahansa liittymän. Yleiskäyttöön paras taitaa olla Norppa alle euron päivät lisäpalvelulla. Siinä puhelut maksaa 6,9 c/min mutta enintään 99 senttiä päivässä. Palvelu on määräaikainen vuosittain uusiutuvana!

      Dna:n tarjous on tuon hintainen pari vuotta (tai ainakin oli kesällä). Sen jälkeen periaatteessa kai normaalihintainen, mutta kukaan ei voi sanoa mitä hinnat parin vuoden päästä on.

      • gnfggggg

        Voiko tuolla norppa liittymällä soittaa mihin vaan,lankapuhelimiin ja eri operaattorien liittymiin tuolla 0.99e maximi päivä veloituksella,siis jos siinä on tuo alle euron päivät lisäpalvelu


      • gnfggggg kirjoitti:

        Voiko tuolla norppa liittymällä soittaa mihin vaan,lankapuhelimiin ja eri operaattorien liittymiin tuolla 0.99e maximi päivä veloituksella,siis jos siinä on tuo alle euron päivät lisäpalvelu

        Kaikkiin normaalinumeroihin voi soittaa tuohon hintaan. Yritys- ja palvelunumerot maksavat erikseen niiden normaalihinnan. Tuo palvelu on hyvä, koska siinä ei ole mitään aika- tai operaattorirajoituksia. Lisäksi se ei maksa mitään.


      • gfnggggg
        okaro kirjoitti:

        Kaikkiin normaalinumeroihin voi soittaa tuohon hintaan. Yritys- ja palvelunumerot maksavat erikseen niiden normaalihinnan. Tuo palvelu on hyvä, koska siinä ei ole mitään aika- tai operaattorirajoituksia. Lisäksi se ei maksa mitään.

        onko tuossa norppa liittymässä aina voimassa tuo alle euron päivä vai muuttuuko se jonkun määrä ajan kuluttua joksku muuks eli kallistuu


      • gfnggggg kirjoitti:

        onko tuossa norppa liittymässä aina voimassa tuo alle euron päivä vai muuttuuko se jonkun määrä ajan kuluttua joksku muuks eli kallistuu

        Palvelu on määräaikainen vuosittain uudistuva. Siis se on voimassa ainakin vuoden. Toki Saunalahdella on halutessaan oikeus lopettaa ja olla jatkamatta palvelua, mutta näillä näkymin mitään tällaista ei ole tiedossa.

        Viranomaiset ovat suhtautuneet nihkeästi noihin automaattisesti jatkuviin sopimuksiin. Itse kuitenkin lähden siitä, että tuollainen kannattaa tehdä vain, jos hyväksyy ehdot ja tarvittaessa irtisanoo sen katkokohdassa. En suosittele ottamaan, jos aikoo käydä tuon pohjalta jotain oikeustaistelua. Elämässä on muutakin tekemistä.


      • okaro kirjoitti:

        Palvelu on määräaikainen vuosittain uudistuva. Siis se on voimassa ainakin vuoden. Toki Saunalahdella on halutessaan oikeus lopettaa ja olla jatkamatta palvelua, mutta näillä näkymin mitään tällaista ei ole tiedossa.

        Viranomaiset ovat suhtautuneet nihkeästi noihin automaattisesti jatkuviin sopimuksiin. Itse kuitenkin lähden siitä, että tuollainen kannattaa tehdä vain, jos hyväksyy ehdot ja tarvittaessa irtisanoo sen katkokohdassa. En suosittele ottamaan, jos aikoo käydä tuon pohjalta jotain oikeustaistelua. Elämässä on muutakin tekemistä.

        Määräaikaisuus siis sitoo vain alle euron lisäpalvelua ja itse liittymää, ei muita lisäpalveluja, kuten datapakettia. Siis taloudellinen tappio sitoutumisesta on alle 10 euroa vuodessa, vaikka haluaisikin lopettaa.


      • gfnggggg
        okaro kirjoitti:

        Määräaikaisuus siis sitoo vain alle euron lisäpalvelua ja itse liittymää, ei muita lisäpalveluja, kuten datapakettia. Siis taloudellinen tappio sitoutumisesta on alle 10 euroa vuodessa, vaikka haluaisikin lopettaa.

        Kiitos vastuksista,mielessä on kyllä pitää tuo liittymä niin kauan kuin alle euron lisäpalvelua norppaliittymään saa,sehän tulee aika halvaks jos aatellaan että sul on joka pv euron "sunnuntai",nyt on soneralla vaan sunnuntaisin euron päivä,näillä laskuilla mitä nyt sonerasta tulee n.60e/kk tuolla norppaliittymällähän puhuis jo kolmellakympillä eli puolella hintaa niin paljon ku lystään,soneralla sa laskea tarkkaan miten paljon soittelee muuten laskut on pilvissä,olen sonerassa kiinni vielä huhtikuuhun johtuen tuosta euron sunnuntaista mitä en jatkossa tilaa jos vaihan saunis norppaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe