voittoja ja huijauksia

pötkölö

Hei! En oikein tiedä olenko oikella palstalle mutta kysyn nyt kuitenkin teiltä. Sain kännykkääni viestin jossa sanottiin että puh.numeroni on voittanut 2 miljoonaa puntaa Brittien jossain lotossa ja pyydettiin lähettämään määrätty koodi nettiosoitteeeseen [email protected]. Laitoin koodin kotikoneeltani.

Kysynkin nyt onko tässä kyseessä joku huijausjuttu jolla alan saada tekstivietejä joiden vastaanottamisesta maksan järjettömiä summia? Kuinka voin perua jos olen tietämättäni hyväksynyt jotain?

Ai niin, tänään sain uuden viestin, nyt Nokialta. Nokia juhlii 40vuotis taivaltaan ja puh numeroni on voittanut nyt 600 000 euroa ja taas pitäisi lähettää koodi tuohon ylläolevaan nettisosoitteeseen. Enpä taida lähettää enempää postia....

Neuvokaa, kiltit minua...!

1

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfgdg

kuvitteles järjellä,se sama viesti on menny miljoonaan/niin muuhunkin kännykkään ja kuinka moni on lähettäny sen koodin ehkä muutama tuhat ehkä sata tuhatta,koskaan ei kukaan voi voittaa mitään sillä että jonkun puhelin numero on vaan olemassa eli siis tyhjästäkö se voitto on tullu,huijareita liikkuu maailmalla paljon mihinkään tollaseen kyselyyn missä luvataan miljoonia ei pidä missään nimessä mennä vastaamaan jollei halua lisä harmia itselleen jatkossa,järjen käyttö sallittua,eikö sulla hälytyskellot soinu heti kun näit tollasen tod näk jostain nigeriasta tms maan lähettämän viestin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3734
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2701
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2378
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1367
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe