Olen etsiskellyt rattia PS3:lle. Erityisesti logitech driving force gt rattia olen etsiskellyt, mutta sitä ei ole kauppojen hyllyiltä löytynyt. Gigantin verkkosivuilla ratti löytyi, mutta hinta oli 149- euroa! Mielestäni todella kallis, sillä vielä viime vuon marraskuussa kyseinen ratti oli anttilassa hintaan 89-. Siispä kysyisin, olisiko jollain tietoa, mistä ratin saisi tilattua/ostaa tuota halvemmalla, vai onko siihen mahdollisuuttakaan?
Muitakin ratteja voi ehdotella!!!!!
PS: Ratti tulisi käyttöön GT5 varten, joten merkkaako se mitään, kun force gt on tietääkseni kyseiselle pelille tehty???
Muitakin ratteja voi ehdotella!!!!!
PS: Ratti tulisi käyttöön GT5 varten, joten merkkaako se mitään, kun force gt on tietääkseni kyseiselle pelille tehty???
Vastaukset 6
Vanhimmat
on logitecin G27
Kyseistä ratti olen myös katsonut, mutta hinta on kukkarolle liian suuri :(
Löytyyhän tuota alle 100€ hintaankin kun hakukoneella hintaseurannassa katselin. (94.40 €
Ps. G25 on hieman parempi ratti kuin G27 ja sen voi myös saada edullisesti vaikka käytettynä.
Virallinen GT5-ratti, eli ainoa joka on tuota peliä varten tehty, on Thrustmaster T500 RS. Tulee lähiaikoina myyntiin, hinta lienee Suomessa 600-700e. Toki peli tukee muitakin ratteja.
kannttaa ostaa toi driving force gt. ittellä on ja hyvin toimii.
kannttaa ostaa toi driving force gt. ittellä on ja hyvin toimii.