olen ollut useamman vuoden eräässä eksoottisessa kohteessa oppaana,ystävystynyt monien paikallisten kanssa ja puhun paikallista kieltä. Olen nähnyt niin useasti sen,miten kovinkin rauta taipuu. Paikalliset miehet ja naiset tietävät että turistinaiset ovat helppoa lihaa saada seksiä ja rahaa. Monet hotellityöntekijätkin pokaavat helpon saaliin,saavat rahat ja tilittävät ne kotia vaimolle,osa tietää miehen tavasta tienata osa ei. He eivät arvosta pätkääkään tuistinaisia jotka ovat tyttöporukalla matkassa. Jos on miehen ja lasten kanssa,jättävät rauhaa ja arvostavat. Kyse ei siis ole muslimimaasta. Meinasin vetää kahvit väärään kurkkuun kun suomalinen puolituttuni kertoi lähtevänsä tyttöporukalla kohteeseen. Siis mitä? Et lähde miehes kanssa?? Onkohan miehes tietoinen minkälaiseen paikkaan olette menossa? Pidä vaan varasi miesten kanssa,siellä heikompikin taipuu ja avioliitot särkyy. Hän vain nauroi,ettei häntä kiinnosta. Nämä miehet saattavat olla jopa väkivaltaisia jos eivät saa rahaa tms. No,olempa ainakin varoittanut. Ja vahingoniloinen hänen matkansa jälkeen.
Vastaukset 3
- pimpompom
huvit, " Ja vahingoniloinen hänen matkansa jälkeen ". Olet tainnut jäädä itse ilman, vaikutat tekstisi perusteella ihan tyhmältä.
- outotyyppituo
siis puhutaan Egyptistä.
Miksi moinen salamyhkäisyys? - lekejehege
Ei tosiaankaan kannata lähteä tulella leikkimään. On hyvä että varoitit ystävääsi. Kyllä se varoitus varmasti mielessä pysyy, ja sehän vaan osoittaa sen että olet aidosti huolissasi ja välität.
Vahingoniloisuutesi minua kuitenkin ihmetyttää? Miksi snun pitäisi tuntea vahingoniloa siitä, jos toiselle käy huonosti? Tulee mieleen että oletko kateellinen kun ystäväsi lähtivät ilman sinua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1672733- 841187
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2381034- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82878- 89732
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103642Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53598- 38562
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid95530