pokka repee

sori,varoitin

olen ollut useamman vuoden eräässä eksoottisessa kohteessa oppaana,ystävystynyt monien paikallisten kanssa ja puhun paikallista kieltä. Olen nähnyt niin useasti sen,miten kovinkin rauta taipuu. Paikalliset miehet ja naiset tietävät että turistinaiset ovat helppoa lihaa saada seksiä ja rahaa. Monet hotellityöntekijätkin pokaavat helpon saaliin,saavat rahat ja tilittävät ne kotia vaimolle,osa tietää miehen tavasta tienata osa ei. He eivät arvosta pätkääkään tuistinaisia jotka ovat tyttöporukalla matkassa. Jos on miehen ja lasten kanssa,jättävät rauhaa ja arvostavat. Kyse ei siis ole muslimimaasta. Meinasin vetää kahvit väärään kurkkuun kun suomalinen puolituttuni kertoi lähtevänsä tyttöporukalla kohteeseen. Siis mitä? Et lähde miehes kanssa?? Onkohan miehes tietoinen minkälaiseen paikkaan olette menossa? Pidä vaan varasi miesten kanssa,siellä heikompikin taipuu ja avioliitot särkyy. Hän vain nauroi,ettei häntä kiinnosta. Nämä miehet saattavat olla jopa väkivaltaisia jos eivät saa rahaa tms. No,olempa ainakin varoittanut. Ja vahingoniloinen hänen matkansa jälkeen.

3

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimpompom

huvit, " Ja vahingoniloinen hänen matkansa jälkeen ". Olet tainnut jäädä itse ilman, vaikutat tekstisi perusteella ihan tyhmältä.

• outotyyppituo

siis puhutaan Egyptistä.
      Miksi moinen salamyhkäisyys?

• lekejehege

Ei tosiaankaan kannata lähteä tulella leikkimään. On hyvä että varoitit ystävääsi. Kyllä se varoitus varmasti mielessä pysyy, ja sehän vaan osoittaa sen että olet aidosti huolissasi ja välität.
      Vahingoniloisuutesi minua kuitenkin ihmetyttää? Miksi snun pitäisi tuntea vahingoniloa siitä, jos toiselle käy huonosti? Tulee mieleen että oletko kateellinen kun ystäväsi lähtivät ilman sinua?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73