Hotellit Mandali ja Evalena beach hotel

vaikeus valita

Suunnitteilla on matka Protarakselle kesäkuun alussa. Olen selannut keskusteluja eri hotelleista, mutta en ole löytänyt kommenttia tuosta Evalena beach hotellista. Olisi kiva kuulla jotain, sillä esitteiden perusteella on vaikea tehdä valintaa näiden kahden hotellin välillä. Matkalle olemme lähdössä miehen kanssa kaksin ja hotellin valintakriteereistä tärkein olisi hyvä sijainti ruokapaikkojen, rannan ja bussipysäkin läheisyydessä.

Lisäksi olen kiinnostunut ostosmahdollisuuksista, lukemani perusteella Nicosiaan kannattaa suunnata. Onko tästä kenelläkään hyviä vinkkejä?

10

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wiejfoaejöfojöf

      Otsikossasi oli Mandali ja ....

      Onko Mandali toinen vaihtoehto noista mihkä ajatteltte mennä? =)

      • vaikeus valita

        Joo... Mahdali olis toinen, mitä ollaan Evalena beach hotellin lisäksi mietitty.. Mandalista olen tosin jo muutaman kommentin löytänyt, mutta kyllä tieto siitäkin kelpaa :)


      • pewpoirpwirpr
        vaikeus valita kirjoitti:

        Joo... Mahdali olis toinen, mitä ollaan Evalena beach hotellin lisäksi mietitty.. Mandalista olen tosin jo muutaman kommentin löytänyt, mutta kyllä tieto siitäkin kelpaa :)

        Olemme menossa Kyprokselle Mandali-hotelliin kesällä =)
        Jos osaat englantia, näillä sivuilla on muutama arviointi:
        http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g667803-d1043580-Reviews-Mandali_Hotel_Apartments-Protaras.html
        Kaikki mitä olen netistä lukenut kyseisestä hotellista, on ollut positiivista. Olisi myös mielenkiintoista kuulla kokemuksia jos joku tänne kirjoittaisi :D
        Olemme myös menossa mieheni kanssa kaksistaan. =)

        Me olemme aikaisemmin käyneet kohteessa, eikä siellä hirmuisesti ole kauppoja. Toisaalta emme halunneetkaan shoppailumatkaa. Tällä kertaa ajattelimme mennä yhdeksi päiväksi esim. Agia Napaan, jonne bussimatka Protarakselta yhdeltä hlöltä yhteen suuntaan oli vain hiukan yli 1 euro! Edullista on siis kulkeminen siellä ;)


    • miu22

      Me olimme ensin varanneet Evalenasta huoneen mutta vaihdoimme sen Mandaliin hyvän tarjouksen vuoksi.Ja Mandalista on löytynyt lähinnä hyviä arvosteluja.
      Olemme olleet aiemmin Protarasissa mutta aina Nausicaa Beach-hotellissa.Keskustaan ja rantaan on kaikista ihan sopiva matka mutta Mandali on varmaankin sijainniltaan paras...
      Se mitä ollaan shoppailtu on yleensä löytynyt Protarasista mutta olemme myöskin käyneet Agia Napassa kaupoilla,menimme tosin taksilla ja sama mies nouti meidät kun soitimme :)
      Olisi tosiaan kiva kuulla josko joku on ollut Mandalissa?

    • Mandali on hyvä

      Koska te olette lähdössä Protarakseen ja Mandaliin? Me olemme lähdössä heinäkuussa 2010 :) :) :)

      Ovatko taksit luotettavia siellä? Pitääkö hinta sopia etukäteen? :)

      • miu22

        Ollaan lähdössä toukokuussa Mandaliin.Me olemme kysyneet tavallisesti etukäteen hintaa ja sovittu on pitänyt.Yksi kuski antoi numeronsa niin että saatoimme kysyä toisellekin reissulle häntä,mukava ja rehellinen mies :)
        Ja bussejakin menee kerran tunnissa Agia Napaan.


    • matkakuumettako

      Hei minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia tuosta huoneistohotelli Mandalista... :) ja siitä millainen paikka Protaras on lapsiperheelle.

      • Evalenaan

        Hei! Ollaan menossa Evalena Beach hotelliin touko-kesäkuun vaihteessa. Eikö kellään ole kokemuksia kyseisestä hotellista? Englantilaisten arvosteluja toki löysin, mutta ois kiva kuulla suomalaisten mietteitä. Onko muita lähdössä?


    • Matkaan vaan

      Meitä myös lähdössä pari äitiä teinejen kanssa Mandaliin heinäkuussa. Tarjous oli niin hyvä, että heti huomattuamme napattiin ja nyt on ollut kiva lukea hyvää palautetta hotellista. Josko onni olisi potkaissut, kun sinne varasimme matkan tietämättä hotellista tai kohteesta sen enempää. :)

    • Evalenaan

      Nostanpa tätä vähän, Evalena Beach, kukaan ollut tai menossa? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe