Thaimaasta tupakkaa?

tipsuliiiii

Saako 17-vuotias ostettua Thaimaasta miten helposti tupakkaa? Kysyvätkö papereita kaupassa/jossain kojussa josta meinaa ostaa tupakkaa?

Anteeksi tyhmästä kysymyksestä, mutta kiitos jos vastaatte! :)

12

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buri aroi

      Niinkuin Suomessakin. Tuskin farangilta kuitenkaan papereita kysyvät.

    • saa.

    • Irmesteri

      Vähän myöhäinen vastaus mutta vastaan silti, mikäli joku muu miettii samaa asiaa. Eli ikärajahan on se 18, mutta itse olen viettänyt 2vuotta khao lakissa (olen nyt 20) Ostan viikossa 2-3 askia, minulta ei ole kertaakaan kysytty papereita. En tiedä myytäisiinkö 10 vuotiaalle mutta mikäli näytät edes 15vuotiaalta niin papereiden kysymisen vaaraa ei ole. Ei thaimaassa tälläisiä asioita valvota

    • jjjjö

      paljonko aski mahtaa suurinpiirtein maksaa?

    • oiso noin

      muistelisin ajoilta jolloin vielä poltin että malluaski olisi ollut 175thb, voin olla ihan väärässäkin, mitään halpaa se ei kuitenkaan ollut

      • tupruttaa

        Tassa lahikaupassa on LM tupakkia, maksaa 70 patia aski. Paikalliset tupakat 45 - 55 patia. Kaikille myydaan, kuten myos alkoholia. Lapset lahetetaan kauppaan hakemaan tupakkaa tai paloviinaa, taalla lapset ei juo eika tupakoi.
        Isot ulkolaismarketit on eri asia.


    • matiess

      LM 60 bht eli 1,50 e

    • Vois itekki joskus

      Varmasti saa eihän siellä köyhät kojunpitäjät muutamasta vuodesta välitä kunhan et ihan lapsi oo ;D

    • Sinii

      Jos 13 vuotiaallekki myydää nii eiköhän 17 XD

    • pattaya

      Mää olin pattayalla ja oon 13v. Myydän tupakkaa ja alkoholia. Pilvee jotkut poltti junan ravintola vaunussa ja sitäkin olisi voinut ostaa helposti.

      • meneppä käymään

        Tällä viestillä paljastat, ettet ole Thaimaassa junalla koskaan matkustanut. Suon maasessa saatat olla.


      • ja sitten heräsin
        meneppä käymään kirjoitti:

        Tällä viestillä paljastat, ettet ole Thaimaassa junalla koskaan matkustanut. Suon maasessa saatat olla.

        Pattayan Paikallisjunissa ja Metrossa myydään ravintolavaunuissa alaikäisiä vaimoja, viinaa ja huumeita sekä aseita että ammuksia.

        Ihan niinkuin meilläkin VR:n toimesta, jonka vitriineissä seisoneet nakkimakkarat ovat kaikkea tuota edellä mainittua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe