Thaimaasta tupakkaa?

tipsuliiiii

Saako 17-vuotias ostettua Thaimaasta miten helposti tupakkaa? Kysyvätkö papereita kaupassa/jossain kojussa josta meinaa ostaa tupakkaa?

Anteeksi tyhmästä kysymyksestä, mutta kiitos jos vastaatte! :)

12

1616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buri aroi

Niinkuin Suomessakin. Tuskin farangilta kuitenkaan papereita kysyvät.

• saa.

• Irmesteri

Vähän myöhäinen vastaus mutta vastaan silti, mikäli joku muu miettii samaa asiaa. Eli ikärajahan on se 18, mutta itse olen viettänyt 2vuotta khao lakissa (olen nyt 20) Ostan viikossa 2-3 askia, minulta ei ole kertaakaan kysytty papereita. En tiedä myytäisiinkö 10 vuotiaalle mutta mikäli näytät edes 15vuotiaalta niin papereiden kysymisen vaaraa ei ole. Ei thaimaassa tälläisiä asioita valvota

• jjjjö

paljonko aski mahtaa suurinpiirtein maksaa?

• oiso noin

muistelisin ajoilta jolloin vielä poltin että malluaski olisi ollut 175thb, voin olla ihan väärässäkin, mitään halpaa se ei kuitenkaan ollut

• tupruttaa

Tassa lahikaupassa on LM tupakkia, maksaa 70 patia aski. Paikalliset tupakat 45 - 55 patia. Kaikille myydaan, kuten myos alkoholia. Lapset lahetetaan kauppaan hakemaan tupakkaa tai paloviinaa, taalla lapset ei juo eika tupakoi.
        Isot ulkolaismarketit on eri asia.

• matiess

LM 60 bht eli 1,50 e

• Vois itekki joskus

Varmasti saa eihän siellä köyhät kojunpitäjät muutamasta vuodesta välitä kunhan et ihan lapsi oo ;D

• Sinii

Jos 13 vuotiaallekki myydää nii eiköhän 17 XD

• pattaya

Mää olin pattayalla ja oon 13v. Myydän tupakkaa ja alkoholia. Pilvee jotkut poltti junan ravintola vaunussa ja sitäkin olisi voinut ostaa helposti.

• meneppä käymään

Tällä viestillä paljastat, ettet ole Thaimaassa junalla koskaan matkustanut. Suon maasessa saatat olla.

• ja sitten heräsin
        meneppä käymään kirjoitti:

Tällä viestillä paljastat, ettet ole Thaimaassa junalla koskaan matkustanut. Suon maasessa saatat olla.

Pattayan Paikallisjunissa ja Metrossa myydään ravintolavaunuissa alaikäisiä vaimoja, viinaa ja huumeita sekä aseita että ammuksia.

Ihan niinkuin meilläkin VR:n toimesta, jonka vitriineissä seisoneet nakkimakkarat ovat kaikkea tuota edellä mainittua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7508
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3612
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1050
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      923
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe