Miten te suojaatte talvella rc autojanne? Vastatkaa äkkiä että pääsee ajelee.
RC-autot talvella
12
2014
Vastaukset
- pv
minä laitan ainakin ilma pallon noparin,servon,moottorin,vastaanotimen päälle ja akun.
- bedved
silikoni spray on kuulema paras eristää veden kaikista. Kannattaa käydä kyeshos kattoo
- folio
päällystin foliolla =D
- kasgmesagmeoa
Laitoin koneen kannen (nitrokone) päälle folioo, ettei lämmöt karkaa :)
Kannattais kyllä muutenkin suojata, kuten servot ja radioboksi. - mamo
polttikseen!
-servonjohdot yms. sinitarraa...
-moottorin kannen päälle foliota
sähköön!
-muovipussista suojaamaan kaikki osi tai sitte vaan sähköt::D - ei ongelmaa
Mulla on Kyosho Zaboon, en ole mitenkään suojannut. Tosin olen ensin aurannut lumikolalla radan. Hyvin on toiminut...
- edu
kannatattaaaaaaaa tunkee pahvi moottoriin D
- ????
mää teipaankorin kii
- mie vaiiii
TUNGE JOKA RÖÖRIIN PIKA LIIMAA NI KYL PYSYY TIIVIINÄ
- Mun mielipide
Älkää ajako talvella... -_-
- rc-car
Yleensä laitan sen kortongin sisään talveksi ettei tule vahinkoja.
- GyllOnGoggeiltu
No ite sanosin että kannattaa ottaa kaikki sähköt pois (siis sähkö auto) sitte elmukelmuu kaikkien ympäri vitu paljo ja vahvalla kakspuoleisel teipil takas kiinni. Kyllä toimii kokemusta on ajoin sohjopaskassa tommosella virityksellä koko talven :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.715990- 1305299
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4443208Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021619Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661219- 301049
- 651011
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869