Olisiko täällä jokin taho joka ymmärtäisi vian päälle, kun tänä aamuna auto ei lähtenyt käyntiin.
Eli autolla ajettu 80tkm ja koskaan IKINÄ ei ole mitään vikoja ollut. Autolla ajoin viimeksi eilen ja mitään ennakointia viasta ei auto antanut.
Eli aamusella piti lähteä kauppaan, auto starttaa normaalisti ja kaikki on niin kuin pitää mutta ei käynnisty.
Mistähän vikaa voisi näin kotikonstein kurkistella? Kaikki sulakkeet kävin jo läpi... konehuone, kojelaudan vasen puoli ja takaluukku.
En heti viittis hinauttaa sitä korjaamolle =)
Keskustelua ja kommentteja odotellen, josko täältä löytyis apuja?
Opel Vectra 2.8 V6 Turbo -06
5
820
Vastaukset
- Look At OPEL NOW
Auto on rahoitusyhtiön omistama, eli osamaksulla hankittu ja vielä on 49 kuukautta maksuja jäljellä. Tämän ilmoitin, jos avittaa vian paikantamisessa teiltä.
- Look At OPEL NOW
Auto on OMA ja maksettu. Ei apuja siis vian paikantamiseen.
Mistähän näitä vitun nissejä sikiää, joka palstalla aina joku uhiamassa. - ooppelix
Look At OPEL NOW kirjoitti:
Auto on OMA ja maksettu. Ei apuja siis vian paikantamiseen.
Mistähän näitä vitun nissejä sikiää, joka palstalla aina joku uhiamassa.asiallista tietoa ja kun rekistöröidyt,niin varmasti!!
http://www.ocf.fi/linkit.htm - laittanut ajoneston
päälle maksamattomien kk-maksujen takia.
- Look At OPEL NOW
Auto oli kaksiviikkoa valtuutetulla OPEL korjaamolla laitettavana. Melkein kaikki osat vaihdettiin ensin konehuoneessa (1700e) ja kun ei auttanut, vaihdatin uuden moottorin, hintaa tuli kokonaisuudessaan 9800 euroa, mutta kun autolla ajettu vasta 210 tuhatta ja tuota maksuaikaakin on vielä jäljellä, oli tämä ainoa vaihtoehto. Kyllä UUSI moottori on huomattavasti tehokkaampi, kuin vanha ja väljä alkuperäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086