En onnistu missään!

Aurinkoaurinkoinen

Olen harrastanut jo jonkin aikaa magiaa. Lukenut kirjoja yrittänyt netissä hankkia kaikkea mahdollista tietoa, mutta nyt tuntuu että junnaan vain paikoillani koko ajan. En pääse eteen päin. Eniten kiinostaa yhetyden otto henkiin ja olen yrittänytkin saada yhteyden kuolleeseen vaariin, mutta tuloksetta. Myös ennustaminen kiinostaa ja huomaan että minulla on aina ajan jaksoja jolloin onnistun ennustamaan (tai sen vaan tietää) esim seuraavan biisin radiosta ja tiedän myös jos joku soittaa minulle vaikka kännykkä olisi äänettömällä. Mutta joskus taas mitään tälläistä ei tapahdu moneen kuukauteen.. Missä vika kuvittelenko itsestäni liikoja tai yritänkö liikaa vai missä vika??

Anteeksi hyvin sekava teksti, mutta toivottavasti tajusitte olennaisen :) Ja jos joku haluaisi jutella ja vaikka neuvoa yksityisesti niin voin antaa tarvittaessa s-postini. Kiitos!

12

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mantia

      ..hakeutua johonkin magiaa harrastavaan piiriin missä voisi keskustella useiden eri ihmisten kanssa joilla on jotain kykyjä. Ainakin suuremmista kaupungeista Suomessa löytyy magiapiirejä. Missä päin maailmaa asustelet?

    • --------------

      Mitä kirjoja olet lukenut?

    • muisti toimii

      ainakin joillakin radioasemilla on soittolistat. siksi on melko helppo ennustaa mitä mihinkin kellonaikaan soitetaan. varsinkin niin että tämän piisin jälkeen tulee se jne. elikkä muistisi toimii oikein hyvin.

    • wwwwäiski

      Taikuus ja magia ovat mielikuvitusta ja höpönlöpöä. Tästä syystä loitsut ja ennustukset eivät toimi. Suosittelen opiskelemaan ihan todellisia tieteitä.

      Jos magia tuntuu pakonomaiselta mielenkiinnon kohteelta niin magiapiireihin hakeutumisen asemasta terveellisempi vaihtoehto olisi hakeutua hoitoon. Paikallinen terveyskeskus neuvoo kyllä eteenpäin.

      • -mantia

        ..skepsisuskovainen !


      • wwwwäiski
        -mantia kirjoitti:

        ..skepsisuskovainen !

        Nimimerkki "-mantis" esitti väitteen uskonnostani. Väite on väärä. En kuulu mihinkään uskontoon.

        Haaveilin itsekin joskus lapsena miten hienoa olisi jos osaisin oikeasti taikoa. Se on luullakseni ihan tervettä mielikuvituksen käyttöä, joka kuuluu lapsuuteen. Sellainen ajattelu ei kuitenkaan ole mielestäni järkevää eikä kehittävää enää aikuisiässä. Aikuisena ihmisen on kannettava vastuuta todellisen maailman asioista ja kuten tiedämme, taikuudella ei ole sijaa todellisuudessa koska se on vain mielikuvitusleikkiä ja illuusiota.

        Vai oletko eri mieltä? Maailmassa löytyy tutkijoita jotka ovat luvanneet maksaa suuria rahapalkintoja henkilölle joka kykenee kontrolloidussa ympäristössä todistamaan yliluonnollisen ilmiön. Jos sinä -mantis osaat todella taikoa niin miksi et tienaisi suurta summan rahaa samalla kun osoitat että taikuus olisikin totta?


      • wwwwwwwwäiski
        wwwwäiski kirjoitti:

        Nimimerkki "-mantis" esitti väitteen uskonnostani. Väite on väärä. En kuulu mihinkään uskontoon.

        Haaveilin itsekin joskus lapsena miten hienoa olisi jos osaisin oikeasti taikoa. Se on luullakseni ihan tervettä mielikuvituksen käyttöä, joka kuuluu lapsuuteen. Sellainen ajattelu ei kuitenkaan ole mielestäni järkevää eikä kehittävää enää aikuisiässä. Aikuisena ihmisen on kannettava vastuuta todellisen maailman asioista ja kuten tiedämme, taikuudella ei ole sijaa todellisuudessa koska se on vain mielikuvitusleikkiä ja illuusiota.

        Vai oletko eri mieltä? Maailmassa löytyy tutkijoita jotka ovat luvanneet maksaa suuria rahapalkintoja henkilölle joka kykenee kontrolloidussa ympäristössä todistamaan yliluonnollisen ilmiön. Jos sinä -mantis osaat todella taikoa niin miksi et tienaisi suurta summan rahaa samalla kun osoitat että taikuus olisikin totta?

        Kirjoitin yllä viestissäni toisen kirjoittajan nimimerkin vahingossa väärin. Kun kirjoitin "-mantis" tarkoitin kirjoittaa "-mantia". Pahoitteluni virheestä.


      • wwwwwwwww
        wwwwäiski kirjoitti:

        Nimimerkki "-mantis" esitti väitteen uskonnostani. Väite on väärä. En kuulu mihinkään uskontoon.

        Haaveilin itsekin joskus lapsena miten hienoa olisi jos osaisin oikeasti taikoa. Se on luullakseni ihan tervettä mielikuvituksen käyttöä, joka kuuluu lapsuuteen. Sellainen ajattelu ei kuitenkaan ole mielestäni järkevää eikä kehittävää enää aikuisiässä. Aikuisena ihmisen on kannettava vastuuta todellisen maailman asioista ja kuten tiedämme, taikuudella ei ole sijaa todellisuudessa koska se on vain mielikuvitusleikkiä ja illuusiota.

        Vai oletko eri mieltä? Maailmassa löytyy tutkijoita jotka ovat luvanneet maksaa suuria rahapalkintoja henkilölle joka kykenee kontrolloidussa ympäristössä todistamaan yliluonnollisen ilmiön. Jos sinä -mantis osaat todella taikoa niin miksi et tienaisi suurta summan rahaa samalla kun osoitat että taikuus olisikin totta?

        Jotkut huru-ukot uskovat ilmastonlämpenemishömppään, kokoomuksen lupauksiin ja sikapiikkeihin. Nämä ovat suhteessa siihen aika mitättömiä asioita, eikö?


      • -mantia
        wwwwäiski kirjoitti:

        Nimimerkki "-mantis" esitti väitteen uskonnostani. Väite on väärä. En kuulu mihinkään uskontoon.

        Haaveilin itsekin joskus lapsena miten hienoa olisi jos osaisin oikeasti taikoa. Se on luullakseni ihan tervettä mielikuvituksen käyttöä, joka kuuluu lapsuuteen. Sellainen ajattelu ei kuitenkaan ole mielestäni järkevää eikä kehittävää enää aikuisiässä. Aikuisena ihmisen on kannettava vastuuta todellisen maailman asioista ja kuten tiedämme, taikuudella ei ole sijaa todellisuudessa koska se on vain mielikuvitusleikkiä ja illuusiota.

        Vai oletko eri mieltä? Maailmassa löytyy tutkijoita jotka ovat luvanneet maksaa suuria rahapalkintoja henkilölle joka kykenee kontrolloidussa ympäristössä todistamaan yliluonnollisen ilmiön. Jos sinä -mantis osaat todella taikoa niin miksi et tienaisi suurta summan rahaa samalla kun osoitat että taikuus olisikin totta?

        Minulla ei ole kovin tarkkoja tietoja noista luvatuista rahapalkkioista, mutta jostain on jäänyt käsitys, että niistä on käyty oikeudenkäyntejä lupaajan kieltäytyessä maksamasta.

        On kahdenlaista tietoa, joista vain toinen on tietoa - ensikäden tieto on tietoa. Toisenkäden tieto on uskoa. En esimerkiksi tiedä onko Antarktista olemassa, en ole sitä koskaan nähnyt, minä vain uskon siihen.

        Olen itse tehnyt hypnoosin avulla paranormaaleja kokeita ja tiedän - siis tiedän - että ovat toimineet.


      • uskontopalstan... :D
        -mantia kirjoitti:

        Minulla ei ole kovin tarkkoja tietoja noista luvatuista rahapalkkioista, mutta jostain on jäänyt käsitys, että niistä on käyty oikeudenkäyntejä lupaajan kieltäytyessä maksamasta.

        On kahdenlaista tietoa, joista vain toinen on tietoa - ensikäden tieto on tietoa. Toisenkäden tieto on uskoa. En esimerkiksi tiedä onko Antarktista olemassa, en ole sitä koskaan nähnyt, minä vain uskon siihen.

        Olen itse tehnyt hypnoosin avulla paranormaaleja kokeita ja tiedän - siis tiedän - että ovat toimineet.

        Hahahaaa.... Tän viestiketjun kirjottaja varmaa nii ku tykkää et te väittelette uskonnostanne täällä :D Hus hus menkäähäs uskontopalstoille ;D :D


      • ku ei vaa onnistu...
        uskontopalstan... :D kirjoitti:

        Hahahaaa.... Tän viestiketjun kirjottaja varmaa nii ku tykkää et te väittelette uskonnostanne täällä :D Hus hus menkäähäs uskontopalstoille ;D :D

        Mä en onnistu kans en vaa missää! Joskus aina onnistun just tolleen ennustaa pieniä juttuja tai sitten näen jotain enneunia, mutta ei muu kyllä oikeen onnistu... Oilis kivaa pystyy johonkin isompaan...
        Jos joku vois auttaa...? P.S Multa ei ainaskaa onnistu muuttaminen.. :(


      • Magia is magia
        ku ei vaa onnistu... kirjoitti:

        Mä en onnistu kans en vaa missää! Joskus aina onnistun just tolleen ennustaa pieniä juttuja tai sitten näen jotain enneunia, mutta ei muu kyllä oikeen onnistu... Oilis kivaa pystyy johonkin isompaan...
        Jos joku vois auttaa...? P.S Multa ei ainaskaa onnistu muuttaminen.. :(

        Luulen, että osaisin auttaa sinua pääsemään eteenpäin. Jos saisin tilaisuuden koettaa neuvoa yksityisesti? :)




        Magia is Magia


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe