Pitääkö olla lukiopohja, että voi hakea lääkikseen ja täytyykö englannin kieli olla hyvin hallussa psykologian osalta, jos haluaa opiskelemaan psykologiaa? Ts onko opiskelu lähestulkoon kokonaan engl. materiaalista? vai ovatko vain huhuja?
Lukio/lääkis
4
499
Vastaukset
- Nanna239
Harvemmin siellä katotaan ykkösenä' joka on käynyt amiksen, ykkösenä on lukio-pohjaiset. Ja harvemmin sinne hakekaan amikset, koska tietää niin pienet mahd. prosentit sisäänpääsylle
Englanti olis ihan hyvä olla kirjottanut, joskus sitä tarvitsee kun hakee mm.. lääkkeiden ym. vaikutuksia. Ja jotkut kirjat voi olla enkuksi:) - 17+6
hakea voi. Eri asia on, kuka hakijoista läpäisee. Hae, ja jos pääset - vai pääsevätkö kaikki, en tiedä - pääsykokeisiin, niin näet tuloksen.
Kerro muuten täällä sitten hakusi tulos, läpäisitkö vai et. Minua ainakin kiinnostaa. - Perusteekkari
Yli 90 % lukiotaustaisia, päättele siitä.
- Lääkikseen?
http://galenoshaltuun.blogspot.com
Tuolta saat tukea kun luet sitä lääkiksen pääsykoekirjaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805