On mielestäni Sinisirkun...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9615019
Perusteluni: Hyvien musiikkiesitysten tänne linkittäminen on mielestäni tasokkaan kulttuurin edistämistä parhaillaan.
Dmitri Hvorostoski . Todella vaikuttava bassoartisti.
Päivän paras viestiketju!
19
940
Vastaukset
Olen kaikessa muussa samaa mieltä aloittajan kanssa, mutta Dmitri Hvorostovski on baritoni.
D.H. sattuu olemaan suosikkilaulajani eikä pelkästään sen tähden, että hänen ohjelmistossaan on neljästä rakkaimmasta laulustani kaksi: Kurjet (Zhuravli) ja Evening song. Leningrad.
Upea ääni, herkän upeat tulkinnat.On toki ystävällistä tervehtiä palstakampraattiaan kauniilla musiikilla. Minun lempimusiikkiani vaan ei kukaan tiedä, enkä kehtaa sanoakaan. Palsta on joskus täynnä musiikkitervehdyksiä - joskus minullekin ja pidän sitä lähinnä kauniina eleenä.
Minähän voisin vaikka tienata pikkusen musiikillani. Pari euroa maksaisivat helposti jos en musisoisi.
Sanoik mää taas jotta vääri? Tulek taas turpi? Jaa ei vai! Kiitos!- Sinisirkku--
Ruuneperi kirjoitti:
On toki ystävällistä tervehtiä palstakampraattiaan kauniilla musiikilla. Minun lempimusiikkiani vaan ei kukaan tiedä, enkä kehtaa sanoakaan. Palsta on joskus täynnä musiikkitervehdyksiä - joskus minullekin ja pidän sitä lähinnä kauniina eleenä.
Minähän voisin vaikka tienata pikkusen musiikillani. Pari euroa maksaisivat helposti jos en musisoisi.
Sanoik mää taas jotta vääri? Tulek taas turpi? Jaa ei vai! Kiitos!Huomenta! Satuitpa olemaan paikalla kun kiitokseksi laitan viulun upean äänen nautittavaksenne...
http://www.youtube.com/watch?v=BF9uQI-SRv4&feature=related - s.s.
Ruuneperi kirjoitti:
On toki ystävällistä tervehtiä palstakampraattiaan kauniilla musiikilla. Minun lempimusiikkiani vaan ei kukaan tiedä, enkä kehtaa sanoakaan. Palsta on joskus täynnä musiikkitervehdyksiä - joskus minullekin ja pidän sitä lähinnä kauniina eleenä.
Sanoik mää taas jotta vääri? Tulek taas turpi? Jaa ei vai! Kiitos!Soitatko ehkä huuliharppua? Kitaraa :D Rauhaa et saa ennenkuin kerrot,olisit kiltti
huuliharppu ainakin on hauska instrumentti, pikkasen olen sillä kokeillut. - X amateus
Ruuneperi kirjoitti:
Sanoik mää taas jotta vääri? Tulek taas turpi? Jaa ei vai! Kiitos!ja sehän taas pidentää ikää.Mies tulee räkänokastkin,vaan ei tyhjän naurajasta.Nämä toteamukset kumoavat toisensa,harmillista.
Eilen oli upea aurinkoinen päivä,aurinko paistoi melkein koko päivän täällä etelä-savossa ja ahvenet olivat ahtaalla.Ihmeesti se poskea jo lämmitti ja illalla oli sumua järvellä,joten vähän sen lämpö lumeen vaikutti.
Kiitos vielä sinisirkulle upeasta musiikielämyksestä ja Hyvää alkavaa viikkoa Ama - sama*
s.s. kirjoitti:
Soitatko ehkä huuliharppua? Kitaraa :D Rauhaa et saa ennenkuin kerrot,olisit kiltti
huuliharppu ainakin on hauska instrumentti, pikkasen olen sillä kokeillut.Äsh,, et tarkoittanut soittamista, vaan lempimusiikkiasi tietysti:D----- Haluaisin kuulla
vaikk'et mitään uskokaan! - sinisirkku-ek
X amateus kirjoitti:
ja sehän taas pidentää ikää.Mies tulee räkänokastkin,vaan ei tyhjän naurajasta.Nämä toteamukset kumoavat toisensa,harmillista.
Eilen oli upea aurinkoinen päivä,aurinko paistoi melkein koko päivän täällä etelä-savossa ja ahvenet olivat ahtaalla.Ihmeesti se poskea jo lämmitti ja illalla oli sumua järvellä,joten vähän sen lämpö lumeen vaikutti.
Kiitos vielä sinisirkulle upeasta musiikielämyksestä ja Hyvää alkavaa viikkoa AmaOsaahan tuo Ruune kivasti hauskuttaa:D Aikaisin ollaan ylhäällä, minäkin heräsin flunssaiseen oloon. Varmaan Hesassa sain jonkin pöpön, kun lihaksetkin oli eilen arat.
P.s Tuosta musiikki annista vielä, pelkkä välittäjähän minä olin, ihanaa vaan on kun saa niin paljon hyviä ideoita mitä kuunnella.
Sanat vaan jää tajuamatta, tuo Evning song'in sanat olis tärkeä ymmärtää...tunteisiin vetoava Leningradin iltarauhaa ja kauneuttaa olin siinä tajuavinani. Isänmaan rakkautta/hellyyttä, ehkä koko elämän.... - görgyj
s.s. kirjoitti:
Soitatko ehkä huuliharppua? Kitaraa :D Rauhaa et saa ennenkuin kerrot,olisit kiltti
huuliharppu ainakin on hauska instrumentti, pikkasen olen sillä kokeillut.tuli mieleen harppu. Ryhdikästä kelttimusaa.
http://www.youtube.com/watch?v=r5d0yVRoHHQ&feature=related - sinisirkku-
görgyj kirjoitti:
tuli mieleen harppu. Ryhdikästä kelttimusaa.
http://www.youtube.com/watch?v=r5d0yVRoHHQ&feature=relatedtaitava harpisti, en vaan voinut kuunnella loppuun, tää vanha kone alkoi pätkimään niin pahasti.
Oma scharminsa onkin tuonlajin soitannassa, tulitanssi,,...kun nyt siirryn Mac'in kuuntelen loppuosan. - debatööri
sinisirkku-ek kirjoitti:
Osaahan tuo Ruune kivasti hauskuttaa:D Aikaisin ollaan ylhäällä, minäkin heräsin flunssaiseen oloon. Varmaan Hesassa sain jonkin pöpön, kun lihaksetkin oli eilen arat.
P.s Tuosta musiikki annista vielä, pelkkä välittäjähän minä olin, ihanaa vaan on kun saa niin paljon hyviä ideoita mitä kuunnella.
Sanat vaan jää tajuamatta, tuo Evning song'in sanat olis tärkeä ymmärtää...tunteisiin vetoava Leningradin iltarauhaa ja kauneuttaa olin siinä tajuavinani. Isänmaan rakkautta/hellyyttä, ehkä koko elämän....Tämä Suomi24/70 foorumi on KESKUSTELUPALSTA ei levyraati.
Musiikin voi itse kukin valita. Musiikkitiedostoja on pilvin pimein.
Jos ei ole mitään sanottavaa, älä sano sitäkään. - sinisirkku-
debatööri kirjoitti:
Tämä Suomi24/70 foorumi on KESKUSTELUPALSTA ei levyraati.
Jos ei ole mitään sanottavaa, älä sano sitäkään.Väitänpä tässä keskusteltavan! Ja monipuolisesti:D
- Katleija neljä
debatööri kirjoitti:
Jos ei ole mitään sanottavaa, älä sano sitäkään.Olen eri mieltä. Mikä ettei musiikki sopisi keskustelun aiheeksi musiikkinäytteineen. Sehän on aika tavallinenkin keskustelun aihe musiikista kiinnostuneiden kesken.
Linkit on helppo jättää klikkaamatta, ellei halua. - tavallinen tallaaja
debatööri kirjoitti:
Jos ei ole mitään sanottavaa, älä sano sitäkään.haukkumapalstaksi minä tätä paremminkin nimittäisin ja mollataan senkun ehditään sisätöiltä.
Nyt näkynee olevan tapetilla Katri Helenan miesasiat.
Katri Helena on naisartisteista parhaimmasta päästä.Asuin melkein naapurissa Jyskälässä.
Aloitteentekijän kommentit menevät jo kunnianloukkauksen puolelle.Jos tätä mollaamista sanotaan keskusteluksi,niin olen kyllä väärällä saitilla.
Minun musiikkimakuni tuli kyllä tyydytettyä ja toivottavasti jatkossakin saadaan näin korkeatasoista musaa tänne esille - kevättä kohti*
tavallinen tallaaja kirjoitti:
haukkumapalstaksi minä tätä paremminkin nimittäisin ja mollataan senkun ehditään sisätöiltä.
Nyt näkynee olevan tapetilla Katri Helenan miesasiat.
Katri Helena on naisartisteista parhaimmasta päästä.Asuin melkein naapurissa Jyskälässä.
Aloitteentekijän kommentit menevät jo kunnianloukkauksen puolelle.Jos tätä mollaamista sanotaan keskusteluksi,niin olen kyllä väärällä saitilla.
Minun musiikkimakuni tuli kyllä tyydytettyä ja toivottavasti jatkossakin saadaan näin korkeatasoista musaa tänne esille - X amateus
Sinisirkku-- kirjoitti:
Huomenta! Satuitpa olemaan paikalla kun kiitokseksi laitan viulun upean äänen nautittavaksenne...
http://www.youtube.com/watch?v=BF9uQI-SRv4&feature=relatedparemmin kuin liihoittelemalla Unkariin täältä savon korvesta, säveltensiivin
kiitos omaihoistajanpäivä sai siivet alleen ja lumityötkin sujuivat kuin tyhjää vain ja ahvenenia luulin saavani,ne oli särkiä vain Ama - lopen kyllästynyt
kevättä kohti* kirjoitti:
vaikka teillä ihana kuoro ja hesalainen olen.Tämä on seisemänkymppisten alue ei mikään kaatopaikka
Katleija neljä kirjoitti:
Olen eri mieltä. Mikä ettei musiikki sopisi keskustelun aiheeksi musiikkinäytteineen. Sehän on aika tavallinenkin keskustelun aihe musiikista kiinnostuneiden kesken.
Linkit on helppo jättää klikkaamatta, ellei halua.Hyvä musiikkikappale hakkaa 6-0 jonkun heikkohappisen aloituksen. Musiikki jää elämään aivojen muistitiedostoon. Linkin avaaminen on aivan vapaaehtoista.
- X amateus
capt.cöpenick kirjoitti:
Hyvä musiikkikappale hakkaa 6-0 jonkun heikkohappisen aloituksen. Musiikki jää elämään aivojen muistitiedostoon. Linkin avaaminen on aivan vapaaehtoista.
Siis yhdyn edelliseen mielipiteeseen Yes Ama
- X amateus
Hvororotovskista,luin kaiken tiedon mitä saatavilla oli Ama ihan myyty slaavilaiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182076
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561824- 821463
- 1771444
- 211429
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091407Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1001037Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä621004Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34985- 349884