SaltBalans super nesteenpoistaja

saltbalans super

Hei!

Millainen tuote on nesteenpoistaja saltbalans super? (valmistuttaja maxmedica oy) kertokaa kokemuksia,miten on toiminu, voiko kyseistä tuotetta käyttää pitkäkestoisesti,useita kuukausia peräkkäin?

21

19505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnoll konsti

      Mites tota onko käynyt mielessä sellainen radikaali ratkaisu, että kokeilisit pudottaa painoasi luontaishoidolla? Söisit vähemmän kuin kulutat. Eli joko syöt vähemmän kuin nyt tai sitten alat lisäämään kulutusta, vaikkapa ihan kävelemällä enemmän. Olisi ainakin turvallista ja kaupan päälle pienennät sairastumisriskiäsi. Kai sinä tajuat, että nestettä poistamalla ei lähde laardi.

      • pullukka 1

        olen yrittänyt kaikia mahdollisia konstia, jumpannut, lenkkeillyt, pyörräillyt vähentänyt
        aterioita, pienentänyt niitä. Mutta mutkia matkaan.
        Sairastan epilepsiaa ja minulla on lääkkeitä jotka keräävät kehoon nestettä, eikä siinä kaikki sairastan myös sepelvaltimotautia ja.... minulla on ongelmia kolestrolin kanssa. Siis tilanne on hankala olen lihonnut kahdessa kuukaudessa 20 kiloo.
        Mitäs siihen vastaatte?

        nm. toivoton laihduttaja


      • Anonyymi

        Ko. tuote ei ole painonpudotukseen, vaan nesteenpoistoon. Voi tukea painonpudotusta.


    • superisti

      Hei! Itse käytän SaltBalans superia. En niinkään laihdutukseen, vaan mulle kertyy helposti nestettä silmien alle(silmäpussit) sekä turvottaa muutenkin. Ihan hyvä tuote, kun siinä on tuota rannikkomännyn kuoriuutettakin magnesiumia ym.

    • kokemuksia

      Hei. Ostin eilen kyseistä tuotetta kun oli alennuksessa vapaa-valinnassa. Otin yhden tabletin n. klo 18 illalla, menin makuulle, alkoi menemään kuumia aaltoja jaloissa ja pää sekä kädet olivat jäässä, tuntui todella hurjalta. yritin kurottaa puhelimeen jotta saisin soitettua apua, mutta mitä enemmän liikkui sitä enemmän sydän alkoi hakkaamaan lujemmin ja lujemmin. Heräsin n.tunnin päästä kun lähti tajunta ja sain hirveän päänsäryn ja muutenkin joka paikkaa särkee vieläkin.tässä aamulla nyt kirjoittelen, on ohjattu sairaalaan moneen kertaan mutta ei sinne jaksa lähteä. nyt purkki roskiin, kiitos!

      • Anonyymi

        ei terve! otit selkeästi hieman väärän pillerin:):) jos näistä raakaaineista saa tykytystä aikaan niin todellakin aika hakeutua hoitoon ja nopee!


      • Anonyymi

        No johan on oireet. Tuote ei sisällä lääkeaineita, vaan pelkästään luonnontuotteista. Heräsit siihen, kun menetit tajuntasi. (????)


    • ccxx

      Onko muita kokemuksia Saltbalansista?

    • Just joo

      No huh huh! Kuulostaa aika rajulta kohtaukselta, ottaen huomioon että tuossa tuotteessa ei paljon hivenaineita kummempia mömmöjä ole. Ellei sitten yliherkkyyttä jollekin ainesosalle?

    • Juhlavaa

      Helkkarin hyvä tuote, ainakin omalla kohdalla tuntuu, että aineenvaihdunta lähti vihdoin käyntiin. SUOSITTELEN!

    • ihanokvalmiste

      no ei sillä mtään vakavaa kyllä saa aikaiseksi, hyvä trolli tossa ylempänä :D :D

      • Anonyymi

        Mä sain merileväkapseleista jäätävän ripuli oksennus kipu keissin ja olin sairaalassa.


    • Suzette

      Käytin kuukauden ja EI sitten minkäänlaista vaikutusta. Rahat meni ja turvotus säilyi. Ja vaikka tuplasin annoskokoa, niin ei tapahtunut mitään erikoista. Vaikka join vettä kuin kameli, niin vessassa en käynyt sen enempää kuin aiemminkaan. Niin ja suolaista ruokaa välttelin

    • turvotus

      Vanha ketju mutta jos jollekin on apua niin itse suosittelen salt balancia. Minullakin on jostain syystä kertynyt nestettä ja olen nyt 3 päivää syönyt näitä pillereitä niin 2kg on lähtenyt painoa. vessassa pitää tosin tavata koko ajan, mutten valita kun viimein turvotus loppuu :)) vatsa kun oli kuin ilmapallo x (

      • Fatbatman2

        Minulle on kertynyt 130kg ja olen kuin michelin mies, ja nilkoissani on paha vika, en pääse liikkumaan. Nestetttä on naamassa ja keskivartalossa paljon, kannattaisikohan tätä kokeilla?


    • Mam92

      Ostin kanssa eilen samaa, mutta en uskslls vielä aloittaa syöntiä kun imetän vielä :) innolla ootan että lähtisko kroppa synnytyksen jälkeen kutistumaan. Itsellä on huono aineenvaihdunta vaikka juon yli 2L vettä päivässä tietenkin määrä vähän vaihtelee :)

    • Kirveskantainen

      Jos ette muuta uskalla ottaa, ottakaa kaupan viinaa, pontikkaa tai voodoo-CAM:a. Tamperelainen resepti.

    • elintavatkuntoonn

      SaltBalans Ainesosat: Magnesium, Kalium, C-vitamiini, rannikkomännyn kuoriuute, rautamyrttiuute

      Juo vettä 1.5-2 litraa
      Syö suolaa 5 grammaa (puhdistamaton merisuola)
      Syö magnesiumia (sitraattia)

      Syö kunnon ruokaa.

      Nesteet poistuu ihan normaalisti, eikä mitään ihmeainetta tarvitse.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt muutamia kuukausia ja nyt lopetin, koska aloin saada epämääräisiä selkäkipuja. Otin aina ennen puoltayötä yhden tabletin, josta seurasi aamuyöstä jatkuvia kipuja ristiselässä ja lisääntynyttä kehon jäykkyyttä. Ravasin selkäkipujen vuoksi lääkärissä ja nyt olen löytänyt netistä uusia fysioterapeuttisia tapoja hoitaa kipuilevaa selkää. Lääkäri totesi että kyseessä lienee lihaksiin liittyvä kipuilu. Siitä päättelin että todennäköisesti varsinkaan rautamyrtti ei sovi minulle ollenkaan. Aiemmin olen käyttänyt Pycnogenolia joka sisältää vain männynkuoriuutetta
      enkä siitä oireillut.

    • Anonyymi

      Joku mollasi trolliksi henkilön joka sai anafylaktisen kohtauksen. Kannattaa ottaa vakavasti tämä. Epäilen rautamyrttiä. Pycnogenol-uskovaiselle suosittelen ottamaan selvää mitä terpeenit tekevät elimistölle. Vaikuttavat aineet kalium ja magnesium kannattaa ottaa muualta. Ja juu kokemus opettaa - viikko männynkuoriuutetta aiheutti itselle aivan hirveät kivut ja krampit jalkoihin. Silleen sitä viisastuu ihminen ja luovuttaa rahansa villinlännen viisaille tohtoritolosille.

    • Anonyymi

      Jos on täysin terve, kaikkea voi kokeilla. Mutta pitää muistaa että jos saa sittenkin jonkin kohtauksen, se ei useinkaan jää viimeiseksi. Kohtauksia alkaa tulemaan koko loppuelämä. Jos niitä tulee päivällä, hyvä, voi mennä lääkäriin. Jos tulee yöllä eikä erää, ei herää kuten juuri kaverini kaveri 48v ei herännyt.

      Noin 15-20 eri luontaistuotetta oli keittiön työtasolla. Oli terveysintoilija, ei koronapiikkiä, ei lääkärin lääkkeitä eikä lääkärikäyntejä, labrassa kävi mittailemassa veriarvoja parin vuoden välein.
      Epäily aivoinfarkti, mutta ei vielä todettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe