Bangkok/hieronta

10

Menossa Bangkokiin ensimmäistä kertaa, muuten on kyllä Aasia jonkin verran tuttu. Olisi semmoinen amatöörin kysymys: tykkään käydä thaihieronnassa, siis nimenomaan hierottavana. Onko jotain selvää tapaa erottaa toisistaan paikat, joissa vain hierotaan ja ne, joissa painopiste on muissa palveluissa? Olen aikaisemmin käynyt lähinnä rantamestoissa, perhepaikoissa, joissa ne on selvemmin aitoa hierontaa.

ainahan farang on vähän moukka, mutta minusta tuntuisi vähän nololta mennä vain hierottavaksi paikkaan, jossa tytöt odottavat, että haussa on blowjob tai täyshoito. Ja tietysti, olisihan se vähän kömpelö juttu yrittää tavalliselle hierojalle esittää toivetta "happy endingistä" :)

24

4897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin huoraa

      Pysyttelisin sinuna vaan hotellejen yhteydessä olevissa spa-paikoissa.

      • 44

        menimme bangkokissa ihan siistin hotellin spahan, illalla tosi n.22, otimme thaihieronnan molemmat mutta vieressä verhon? takana joku otti jotain muutakin ja se oli kyllä aika ällöttävää kuunneella jonkun huohotusta! monessa pelkässä hieronta muut "kauneushoidot" -paikassa saimme asiallista palvelua eikä huomattu mitään seksipalveluihin liittyvää.


      • mitä sikoja
        44 kirjoitti:

        menimme bangkokissa ihan siistin hotellin spahan, illalla tosi n.22, otimme thaihieronnan molemmat mutta vieressä verhon? takana joku otti jotain muutakin ja se oli kyllä aika ällöttävää kuunneella jonkun huohotusta! monessa pelkässä hieronta muut "kauneushoidot" -paikassa saimme asiallista palvelua eikä huomattu mitään seksipalveluihin liittyvää.

        Thaimaan kuuluisa seksiturismi ällöttää.


      • 28 x....
        44 kirjoitti:

        menimme bangkokissa ihan siistin hotellin spahan, illalla tosi n.22, otimme thaihieronnan molemmat mutta vieressä verhon? takana joku otti jotain muutakin ja se oli kyllä aika ällöttävää kuunneella jonkun huohotusta! monessa pelkässä hieronta muut "kauneushoidot" -paikassa saimme asiallista palvelua eikä huomattu mitään seksipalveluihin liittyvää.

        Etkös ole koskaan itse huohottanut kiimasta? En voi kun valitella tosi köyhää elämääsi. Asiallinen palvelu tarkoittaa sitä että asiakas lähtee pois tyytyväisenä koska on saanut tilamaansa palvelut. Itse olen tarvittaessa käynyt saunabaareissa joissa mikään ei ole jäänyt epäselväksi.
        On naurettavaa että rva Amalia menee paikkoihin joissa kuulee ähkinää , voihkinaa ja huohotusta. Pysyisi perskules jalkahieronnassa, ovat katutasossa sekä kaikkien nähtävillä. Ei tarvitsisi arvuutella mitä ruumiinosaa naapurissa käsitellään. Älytöntä vaklaamista.... Kyllä siellä hra Nipponista voi huohottaa vaikka pohkeita hierottaisiin. Akalla on vain likainen mielikuvitus, siksi palstalla heiluukin älyttömine kommentteineen. Puutteessako????


      • sinä olet puutteessa
        28 x.... kirjoitti:

        Etkös ole koskaan itse huohottanut kiimasta? En voi kun valitella tosi köyhää elämääsi. Asiallinen palvelu tarkoittaa sitä että asiakas lähtee pois tyytyväisenä koska on saanut tilamaansa palvelut. Itse olen tarvittaessa käynyt saunabaareissa joissa mikään ei ole jäänyt epäselväksi.
        On naurettavaa että rva Amalia menee paikkoihin joissa kuulee ähkinää , voihkinaa ja huohotusta. Pysyisi perskules jalkahieronnassa, ovat katutasossa sekä kaikkien nähtävillä. Ei tarvitsisi arvuutella mitä ruumiinosaa naapurissa käsitellään. Älytöntä vaklaamista.... Kyllä siellä hra Nipponista voi huohottaa vaikka pohkeita hierottaisiin. Akalla on vain likainen mielikuvitus, siksi palstalla heiluukin älyttömine kommentteineen. Puutteessako????

        Sinä se täällä olet jatkuvassa puutteessa. Jokainen kirjoituksesi
        koskee halvan huoran nussimista.


    • yleensä näin

      Ihan hierontaan keskittyvissä lukee traditional thai massage, ja seksipaikoissa lukee body massage tai sex massage. Yleensä kaikissa paikoissa on selkeä hinnasto ja etukäteen sovitaan, mitä tilataan. Yleensä happy ending ostetaan tilausvaiheessa, jos se on saatavilla.

      Tavallinen hierojakin voi vielä lopuksi kysyä saako olla muuta. Siihen ei ole yhtään noloa vastata että kiitos tämä on hyvä näin.

      • hikileaks

        En takaa siveellisyyttä,mutta asiallistakin hierontaa saa www.magicrelax.com


      • äijien hieroskelua
        hikileaks kirjoitti:

        En takaa siveellisyyttä,mutta asiallistakin hierontaa saa www.magicrelax.com

        enpä ottais riskiä. Tiedän pariskunnan, joka meni ulospäin ihan siistiin hierontapaikkaan ja pariskuntaa erotti vaan verho, mutta silti mieheltä kysyttiin häppyendiing ? Ihan törkeetä.


      • missä mättää?
        äijien hieroskelua kirjoitti:

        enpä ottais riskiä. Tiedän pariskunnan, joka meni ulospäin ihan siistiin hierontapaikkaan ja pariskuntaa erotti vaan verho, mutta silti mieheltä kysyttiin häppyendiing ? Ihan törkeetä.

        Ainahan sitä saa kysyä! Fiksu ihminen, joka ei halua seksipalveluita, sanoo ei kiitos ja thats it!


      • Pattis
        missä mättää? kirjoitti:

        Ainahan sitä saa kysyä! Fiksu ihminen, joka ei halua seksipalveluita, sanoo ei kiitos ja thats it!

        Pattayathumbs.com
        Siellä ne ihanat tyttöystävät on...


      • kaikkionsuhteellista
        äijien hieroskelua kirjoitti:

        enpä ottais riskiä. Tiedän pariskunnan, joka meni ulospäin ihan siistiin hierontapaikkaan ja pariskuntaa erotti vaan verho, mutta silti mieheltä kysyttiin häppyendiing ? Ihan törkeetä.

        Vaimolleni on Helsingin rautatieasemalla ,naisen toimesta, tarjottu maksullista seksiä !


      • normisettiä
        kaikkionsuhteellista kirjoitti:

        Vaimolleni on Helsingin rautatieasemalla ,naisen toimesta, tarjottu maksullista seksiä !

        Kai vaimosi osasi siitä kieltäytyä mikäli ei houkuttanut? Mikä siis on ongelma?


    • 2212

      Oil massage on hieman ristiriitainen hieronta. Siis siinä voidaan hieroa muitakin kuin lihaksia. Mutta joo tästä kyllä ilmoitetaan sitten viimeistään hieronnan aikana, että haluaako sellaista ja tämä maksaa sitten aina lisää ja paljon.Oil massagea suosittelen kuitenkin kokeilemaan koska se on parasta hierontaa mitä thaimaassa saa. Mutta mutta se että mikä paikka tarjoaa vain perinteistä öljyhierontaa onkin sitten hieman ongelmallisempi. Tietysti jos ennen hierontaa hinta sovitaan siksi mitä kyltissä lukee niin tämähän on tietysti yksi varma keino ratkaista ettei muita kuin lihaksia hierota.

      • 2212

        Mutta vaikka paikka olisikin ihan kunniallinen hierontalaitos niin suosittelen miehille kireitä alushousuja jalkaan. Siinä saattaa tulla itse kullekin rivoja ajatuksia mieleen kun naisen kädet sivelee vartaloa. Ongelmahan tietysti ratkeaa sillä että hieroja on mies, niin tilanne on kenties vähemmän kiusallisempi.


    • heppi laukkaa

      ja ulvoo matkallaa ihhahhaaaa. Ei tuolta kyllä mitään oikeaa hierontaa saa.

    • huorat hienovaraisia

      katsoin sellaisen tosipohjaisen leffan kun Mammutti. Siinä noi bankkarin
      horot meni jokaisen yksin matkaavan miehen oven taakse koputtelemaan
      ja tarjoutumaan. Ja liikemiehiähän Suomessakin riittää...

      • tosi onkin

        Respasta ilmoitetaan kyllä ketkä matkustaa/yöpyy yksin. Bisnes go on.


      • hei hei älkää
        tosi onkin kirjoitti:

        Respasta ilmoitetaan kyllä ketkä matkustaa/yöpyy yksin. Bisnes go on.

        Älkää neuvoko väärin, kyllä peräkammarit vieläkin joutuu paariin vääntäytymään, jotta seuraa löytävät.


      • Dick_
        tosi onkin kirjoitti:

        Respasta ilmoitetaan kyllä ketkä matkustaa/yöpyy yksin. Bisnes go on.

        Joo, minun ovea koputeltiin yöllä Khao Sanilla ja Bangkokissa lähellä Nanaa.


      • amalialegendaa
        Dick_ kirjoitti:

        Joo, minun ovea koputeltiin yöllä Khao Sanilla ja Bangkokissa lähellä Nanaa.

        Kaipa ne Sika Amalian ovea joutuvat kolkuttamaan, kun tämä Anaalinyassaan huutaen valittaa miehenpuutettaan.

        OIKEASTI, siis aikuisten oikeasti, >10 kertaa olen BKK:ssa asustellut eri hotlissa eikä ovelle ole tultu.


      • Dick_
        amalialegendaa kirjoitti:

        Kaipa ne Sika Amalian ovea joutuvat kolkuttamaan, kun tämä Anaalinyassaan huutaen valittaa miehenpuutettaan.

        OIKEASTI, siis aikuisten oikeasti, >10 kertaa olen BKK:ssa asustellut eri hotlissa eikä ovelle ole tultu.

        No minulle kävi. Khaosan Roadilla Bangkok inn ( jäin edellisenä päivänä yksin hotelliin ), ja tuo toinen olikin nyt kun muistelen, Cosy Beach hotelli ( siellä vuorella ) Pattayalla. Oli ensimmäinen yö siinä hotellissa. Silloin oli seuralainen mukana. Tai olisiko siellä ollut joku ryöstäjä kolkuttelemassa, ei voi tietää.


      • yleensä niin
        Dick_ kirjoitti:

        No minulle kävi. Khaosan Roadilla Bangkok inn ( jäin edellisenä päivänä yksin hotelliin ), ja tuo toinen olikin nyt kun muistelen, Cosy Beach hotelli ( siellä vuorella ) Pattayalla. Oli ensimmäinen yö siinä hotellissa. Silloin oli seuralainen mukana. Tai olisiko siellä ollut joku ryöstäjä kolkuttelemassa, ei voi tietää.

        taisi olla koputtelemassa joku känninen suomalainen nainen joka ei muistanut oman huoneen numeroa.


      • Dick_
        yleensä niin kirjoitti:

        taisi olla koputtelemassa joku känninen suomalainen nainen joka ei muistanut oman huoneen numeroa.

        Vastaan vielä keskusteluun. En ole nähnyt sielläpäin kännisiä suomalaisia naisia (yksin) kuljeksimassa. Olisi luullut ensin kokeilevan avainta oveen tai ainakin toiseksi. Olisiko mies ollut huoneessa ja nainen tullut kännissä jälkeenpäin, miksi näin. Ei oikein sovi noiden kohteiden kuvaan. Jos menee väärän oven luokse, täytyy mielestäni olla aika kännissä. Miksi ei olisi huudellut oven läpi tai hakenut respasta apua, vaan ensin koputtaa ja sitten ei kuulu mitään. Tämä vain minun ajatusta, voihan se tietysti mahdollista olla.


      • Dick_

        N e ärsyttävät, pitää kulkea ku ravihevonen laput silmillä ohi.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27890
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      202
      17807
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      354
      9341
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6368
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4183
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3781
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      32
      1925
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1477
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1235
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1177
    Aihe