Menossa Bangkokiin ensimmäistä kertaa, muuten on kyllä Aasia jonkin verran tuttu. Olisi semmoinen amatöörin kysymys: tykkään käydä thaihieronnassa, siis nimenomaan hierottavana. Onko jotain selvää tapaa erottaa toisistaan paikat, joissa vain hierotaan ja ne, joissa painopiste on muissa palveluissa? Olen aikaisemmin käynyt lähinnä rantamestoissa, perhepaikoissa, joissa ne on selvemmin aitoa hierontaa.
ainahan farang on vähän moukka, mutta minusta tuntuisi vähän nololta mennä vain hierottavaksi paikkaan, jossa tytöt odottavat, että haussa on blowjob tai täyshoito. Ja tietysti, olisihan se vähän kömpelö juttu yrittää tavalliselle hierojalle esittää toivetta "happy endingistä" :)
Bangkok/hieronta
24
5279
Vastaukset
- kuin huoraa
Pysyttelisin sinuna vaan hotellejen yhteydessä olevissa spa-paikoissa.
- 44
menimme bangkokissa ihan siistin hotellin spahan, illalla tosi n.22, otimme thaihieronnan molemmat mutta vieressä verhon? takana joku otti jotain muutakin ja se oli kyllä aika ällöttävää kuunneella jonkun huohotusta! monessa pelkässä hieronta muut "kauneushoidot" -paikassa saimme asiallista palvelua eikä huomattu mitään seksipalveluihin liittyvää.
- mitä sikoja
44 kirjoitti:
menimme bangkokissa ihan siistin hotellin spahan, illalla tosi n.22, otimme thaihieronnan molemmat mutta vieressä verhon? takana joku otti jotain muutakin ja se oli kyllä aika ällöttävää kuunneella jonkun huohotusta! monessa pelkässä hieronta muut "kauneushoidot" -paikassa saimme asiallista palvelua eikä huomattu mitään seksipalveluihin liittyvää.
Thaimaan kuuluisa seksiturismi ällöttää.
- 28 x....
44 kirjoitti:
Etkös ole koskaan itse huohottanut kiimasta? En voi kun valitella tosi köyhää elämääsi. Asiallinen palvelu tarkoittaa sitä että asiakas lähtee pois tyytyväisenä koska on saanut tilamaansa palvelut. Itse olen tarvittaessa käynyt saunabaareissa joissa mikään ei ole jäänyt epäselväksi.
On naurettavaa että rva Amalia menee paikkoihin joissa kuulee ähkinää , voihkinaa ja huohotusta. Pysyisi perskules jalkahieronnassa, ovat katutasossa sekä kaikkien nähtävillä. Ei tarvitsisi arvuutella mitä ruumiinosaa naapurissa käsitellään. Älytöntä vaklaamista.... Kyllä siellä hra Nipponista voi huohottaa vaikka pohkeita hierottaisiin. Akalla on vain likainen mielikuvitus, siksi palstalla heiluukin älyttömine kommentteineen. Puutteessako???? - sinä olet puutteessa
28 x.... kirjoitti:
Etkös ole koskaan itse huohottanut kiimasta? En voi kun valitella tosi köyhää elämääsi. Asiallinen palvelu tarkoittaa sitä että asiakas lähtee pois tyytyväisenä koska on saanut tilamaansa palvelut. Itse olen tarvittaessa käynyt saunabaareissa joissa mikään ei ole jäänyt epäselväksi.
On naurettavaa että rva Amalia menee paikkoihin joissa kuulee ähkinää , voihkinaa ja huohotusta. Pysyisi perskules jalkahieronnassa, ovat katutasossa sekä kaikkien nähtävillä. Ei tarvitsisi arvuutella mitä ruumiinosaa naapurissa käsitellään. Älytöntä vaklaamista.... Kyllä siellä hra Nipponista voi huohottaa vaikka pohkeita hierottaisiin. Akalla on vain likainen mielikuvitus, siksi palstalla heiluukin älyttömine kommentteineen. Puutteessako????Sinä se täällä olet jatkuvassa puutteessa. Jokainen kirjoituksesi
koskee halvan huoran nussimista.
- yleensä näin
Ihan hierontaan keskittyvissä lukee traditional thai massage, ja seksipaikoissa lukee body massage tai sex massage. Yleensä kaikissa paikoissa on selkeä hinnasto ja etukäteen sovitaan, mitä tilataan. Yleensä happy ending ostetaan tilausvaiheessa, jos se on saatavilla.
Tavallinen hierojakin voi vielä lopuksi kysyä saako olla muuta. Siihen ei ole yhtään noloa vastata että kiitos tämä on hyvä näin.- hikileaks
En takaa siveellisyyttä,mutta asiallistakin hierontaa saa www.magicrelax.com
- äijien hieroskelua
hikileaks kirjoitti:
En takaa siveellisyyttä,mutta asiallistakin hierontaa saa www.magicrelax.com
enpä ottais riskiä. Tiedän pariskunnan, joka meni ulospäin ihan siistiin hierontapaikkaan ja pariskuntaa erotti vaan verho, mutta silti mieheltä kysyttiin häppyendiing ? Ihan törkeetä.
- missä mättää?
äijien hieroskelua kirjoitti:
enpä ottais riskiä. Tiedän pariskunnan, joka meni ulospäin ihan siistiin hierontapaikkaan ja pariskuntaa erotti vaan verho, mutta silti mieheltä kysyttiin häppyendiing ? Ihan törkeetä.
Ainahan sitä saa kysyä! Fiksu ihminen, joka ei halua seksipalveluita, sanoo ei kiitos ja thats it!
- Pattis
missä mättää? kirjoitti:
Ainahan sitä saa kysyä! Fiksu ihminen, joka ei halua seksipalveluita, sanoo ei kiitos ja thats it!
Pattayathumbs.com
Siellä ne ihanat tyttöystävät on... - kaikkionsuhteellista
äijien hieroskelua kirjoitti:
Vaimolleni on Helsingin rautatieasemalla ,naisen toimesta, tarjottu maksullista seksiä !
- normisettiä
kaikkionsuhteellista kirjoitti:
Vaimolleni on Helsingin rautatieasemalla ,naisen toimesta, tarjottu maksullista seksiä !
Kai vaimosi osasi siitä kieltäytyä mikäli ei houkuttanut? Mikä siis on ongelma?
- 2212
Oil massage on hieman ristiriitainen hieronta. Siis siinä voidaan hieroa muitakin kuin lihaksia. Mutta joo tästä kyllä ilmoitetaan sitten viimeistään hieronnan aikana, että haluaako sellaista ja tämä maksaa sitten aina lisää ja paljon.Oil massagea suosittelen kuitenkin kokeilemaan koska se on parasta hierontaa mitä thaimaassa saa. Mutta mutta se että mikä paikka tarjoaa vain perinteistä öljyhierontaa onkin sitten hieman ongelmallisempi. Tietysti jos ennen hierontaa hinta sovitaan siksi mitä kyltissä lukee niin tämähän on tietysti yksi varma keino ratkaista ettei muita kuin lihaksia hierota.
- 2212
Mutta vaikka paikka olisikin ihan kunniallinen hierontalaitos niin suosittelen miehille kireitä alushousuja jalkaan. Siinä saattaa tulla itse kullekin rivoja ajatuksia mieleen kun naisen kädet sivelee vartaloa. Ongelmahan tietysti ratkeaa sillä että hieroja on mies, niin tilanne on kenties vähemmän kiusallisempi.
- heppi laukkaa
ja ulvoo matkallaa ihhahhaaaa. Ei tuolta kyllä mitään oikeaa hierontaa saa.
- huorat hienovaraisia
katsoin sellaisen tosipohjaisen leffan kun Mammutti. Siinä noi bankkarin
horot meni jokaisen yksin matkaavan miehen oven taakse koputtelemaan
ja tarjoutumaan. Ja liikemiehiähän Suomessakin riittää...- tosi onkin
Respasta ilmoitetaan kyllä ketkä matkustaa/yöpyy yksin. Bisnes go on.
- hei hei älkää
tosi onkin kirjoitti:
Älkää neuvoko väärin, kyllä peräkammarit vieläkin joutuu paariin vääntäytymään, jotta seuraa löytävät.
- Dick_
tosi onkin kirjoitti:
Joo, minun ovea koputeltiin yöllä Khao Sanilla ja Bangkokissa lähellä Nanaa.
- amalialegendaa
Dick_ kirjoitti:
Joo, minun ovea koputeltiin yöllä Khao Sanilla ja Bangkokissa lähellä Nanaa.
Kaipa ne Sika Amalian ovea joutuvat kolkuttamaan, kun tämä Anaalinyassaan huutaen valittaa miehenpuutettaan.
OIKEASTI, siis aikuisten oikeasti, >10 kertaa olen BKK:ssa asustellut eri hotlissa eikä ovelle ole tultu. - Dick_
amalialegendaa kirjoitti:
Kaipa ne Sika Amalian ovea joutuvat kolkuttamaan, kun tämä Anaalinyassaan huutaen valittaa miehenpuutettaan.
OIKEASTI, siis aikuisten oikeasti, >10 kertaa olen BKK:ssa asustellut eri hotlissa eikä ovelle ole tultu.No minulle kävi. Khaosan Roadilla Bangkok inn ( jäin edellisenä päivänä yksin hotelliin ), ja tuo toinen olikin nyt kun muistelen, Cosy Beach hotelli ( siellä vuorella ) Pattayalla. Oli ensimmäinen yö siinä hotellissa. Silloin oli seuralainen mukana. Tai olisiko siellä ollut joku ryöstäjä kolkuttelemassa, ei voi tietää.
- yleensä niin
Dick_ kirjoitti:
No minulle kävi. Khaosan Roadilla Bangkok inn ( jäin edellisenä päivänä yksin hotelliin ), ja tuo toinen olikin nyt kun muistelen, Cosy Beach hotelli ( siellä vuorella ) Pattayalla. Oli ensimmäinen yö siinä hotellissa. Silloin oli seuralainen mukana. Tai olisiko siellä ollut joku ryöstäjä kolkuttelemassa, ei voi tietää.
taisi olla koputtelemassa joku känninen suomalainen nainen joka ei muistanut oman huoneen numeroa.
- Dick_
yleensä niin kirjoitti:
taisi olla koputtelemassa joku känninen suomalainen nainen joka ei muistanut oman huoneen numeroa.
Vastaan vielä keskusteluun. En ole nähnyt sielläpäin kännisiä suomalaisia naisia (yksin) kuljeksimassa. Olisi luullut ensin kokeilevan avainta oveen tai ainakin toiseksi. Olisiko mies ollut huoneessa ja nainen tullut kännissä jälkeenpäin, miksi näin. Ei oikein sovi noiden kohteiden kuvaan. Jos menee väärän oven luokse, täytyy mielestäni olla aika kännissä. Miksi ei olisi huudellut oven läpi tai hakenut respasta apua, vaan ensin koputtaa ja sitten ei kuulu mitään. Tämä vain minun ajatusta, voihan se tietysti mahdollista olla.
- Dick_
N e ärsyttävät, pitää kulkea ku ravihevonen laput silmillä ohi.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399