Pukkaaa jotain toista sivua
Murhainfo KADONNUT
15
1492
Vastaukset
- 3+4=7
Itse huomasin kanssa saman. Onkohan se taas suljettu jostain syystä?
- ???
maksut maksamatta...
rait, kyöpeli ja europj ´juoneet kaikki sossun rahat..
- lost...
Joo, tätä itsekin tulin tähän ihmettelemään, että kun ei pääse Minfon sivuille. Harmi, useampi mielenkiintoinen keissi siellä kesken käsittelyn. Mutta hyvä tietää, että ei ole omassa koneessa vikaa.
- s holmes
vittu et vituttaa piti eilen kopioida sieltä pari juttuu aukeekohan enää
- uuno it
s holmes kirjoitti:
vittu et vituttaa piti eilen kopioida sieltä pari juttuu aukeekohan enää
noo eivät ole vaan huolehtineet tietoturvan päivityksistä
- Itämaan tietäjä
uuno it kirjoitti:
noo eivät ole vaan huolehtineet tietoturvan päivityksistä
Veikkaan, että löytyy keväällä, kun jäät alkaa sulamaan.
- p-paavo
Itämaan tietäjä kirjoitti:
Veikkaan, että löytyy keväällä, kun jäät alkaa sulamaan.
- ...---...
p-paavo kirjoitti:
Ehkä Hessu on taas tehnyt rikosilmoituksia siitä, että joku on eri mieltä kanssaan surmaajan henkilöstä.
- i happen to know...
p-paavo kirjoitti:
mut kun klikkaa esim. KESKUSTELU, niin tulos tässä :
General Error
Unable to remove files within ./cache/. Please check directory permissions.
Please notify the board administrator or webmaster: [email protected]
kyse ei tosiaan ole mistään maksuista tms. vaan selkeesti tekninen ongelma tai sit sivut syystä tai toisesta suljettu. aiemmin ku oli ongelmaa, niin sillon oli ilmo, jossa kehotettiin sivujen omistajaa ottamaan yhteyttä palvelun tarjoojaan. veikkaan, ett ny ongelma vähän vakavampi
- hassan kassim
ei vieläkään...
- mmmm789
toivottavasti saadaan sivut kuntoon entiselleen. Miettikää mikä menetys jos kaikki tieto on hävinnyt tuhka tuuleen. Netistä kopioidut uutiset ja artikkelit ynnä muut....monen vuoden ajalta.
- 240211
mmmm789 kirjoitti:
toivottavasti saadaan sivut kuntoon entiselleen. Miettikää mikä menetys jos kaikki tieto on hävinnyt tuhka tuuleen. Netistä kopioidut uutiset ja artikkelit ynnä muut....monen vuoden ajalta.
Nykyisen tason huomioon ottaen voisi olla hyväkin, että kaikki häviäisi ja aloitettaisiin puhtaalta pöydältä. Kunnon moderaattorit ja joutavanpäiväiset sekä tupla-avaukset poistoon.
- 240211
240211 kirjoitti:
Nykyisen tason huomioon ottaen voisi olla hyväkin, että kaikki häviäisi ja aloitettaisiin puhtaalta pöydältä. Kunnon moderaattorit ja joutavanpäiväiset sekä tupla-avaukset poistoon.
Kunnon moderaattorit kehiin, ei poistoon :)
- Etsivä Näätä
asdfgh
- Palasoliisi
Hyvin toimii. Älkää käyttäkö sitä hostnamea (eli murha.info). Se on ilmeisesti maksamatta. Suora IP toimii:
http://188.138.24.197/index.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351