Hei, olen aina halunnut olla taitilija. elin joitakin vuosikymmeniä mielikuvitus maailmassa,persoonallisuuteni oli pirstaleina. Aloin olemaan hautaa vaille valmis,kunnes pääsin aika taraakisten tapahtumien johdosta avun piiriin. Mieleni rupesi eheytymään ja luomisen vimma sai vallan.poltin itseni aika loppuun pari kertaa tässä vimmassa. Kävin vihdissä käsi ja taideteollisuus oppilaitoksen metalliartesaanin linjan jonka jälkeen yritin kolme kertaa kuvataideakatemiaan sinne pääsemättä. No ehkä hyvä niin,olisi Pirun paja jäänyt perustamatta. Mutta käykää sivuillani katsomassa veistoksiani ym. Olisin kiitollinen jos saisin kritiikkiä töistäni,(ei tarvitse olla positiivista) kunhan saa palautetta. wwww.pirunpaja.com
Oman onnen seppä
2
398
Vastaukset
- Lasin hohde
Olen itsekin käynyt metalli- ja kiviartesaaniksi ja lisäksi 1 vuoden keramiikka ja lasitaiteen perusteet.
Taontatöitä en ole kovin paljon vielä tehnyt, mutta oma pieni paja olisi kyllä mukava olla olemassa.
Tiffanylasitöitä olen tehnyt enemmän ja öljyvärimaalauksia eli kaikkea taiteellista.
Ainakin minun mielestä työsö ovat hyviä ja niistä huokuu rauhallisuus, maanläheisyys ja ne ovat uniikkeja taideteoksia. Ekologisuudessa on huomioitu kierrätys materiaalien hyödyntäminen.
Varmaan tuossakin on elämän johdatusta, kun et päässyt sinne kuvataideakatemiaan ja pääsit toteuttamaan tämän pajahankkeen.
Jos olisit pässyt sinne kuvataide akatemiaan, niin nämä taidekäsityöt olisivat jääneet toteuttamatta ja olisit varmaan keksittynyt pelkästään tauluihin.
Nyt voit tehdä kumpaakin, taidetta ja taidekäsityötä.
Sinun kannattaa jatkaa taidekäsitöiden parissa, koska luovuutta ja taitoja sinulla on.
Suomessa ei ole kovin paljon taontatöiden taitajia, eikä aiemmin ole arvostettu taonta taidetta, mutta nykyään uskoisin taontatöiden arvostuksen kasvaneen.
Euroopassa ja maailmalla suomalaista taontataidetta arvostetaan enemmän, kuin suomessa.
Toisenlaisena esimerkkinä ITE taide, jota ei ole suomessa aiemmin arvostettu, mutta euroopassa suomalainen ite taide on suuressa suosiossa ja arvossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125