No,kusetin....
Paintball on parasta!!!
7
679
Vastaukset
- pena83
olen tässä pohdiskellut, että olisiko paintball aseella helppo maalata oma talo. olen kovin laiska luonteeltani ja taloni julkisivu on melko huonossa hapessa. Entä jos vaan laittaisin mielekkään värisiä ammuksia paintball- aseeseen ja istahtaisin aurinkotuolille ja painaisin vain aseen liipaisimesta ja katselisin kätteni työtä :)
Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta??- Kesante
...erään tärkeän tiedon, joka tarvitaan kysymykseen vastaamiseksi. Eli, mistä materiaalista talosi seinät on rakennettu? On ihan eri asia ampua paintball-asella puuverhoiltuun omakotitaloon, kuin betonielementtikerrostaloon...
- pena83
Kesante kirjoitti:
...erään tärkeän tiedon, joka tarvitaan kysymykseen vastaamiseksi. Eli, mistä materiaalista talosi seinät on rakennettu? On ihan eri asia ampua paintball-asella puuverhoiltuun omakotitaloon, kuin betonielementtikerrostaloon...
mitäs tossa on hirsien päällä ihan perus laudat ja niitten välissä listat.
- Masa46
Kyllä minun nuoruudessani vielä jaksettiin vanhat maalit hioa käsin irti ja maalata sudeilla seinät uudestaan! Miten nykyaikana voidaan olla niin laiskoja, että tällaista tulee mieleen?
Otapa nyt Pena vaan hiomapaperi käteen, ryhdy hommiin ja jätä tuollaiset vippaskonstit ihan sinne aivojen perimmäisiin sopukoihin! Kesante kirjoitti:
Voishan sitä aina kokeilla. Kuulostaa ainakin hauskalta. Ompahan mukavampi tapa saada talo maalatuksi.
- xjannix
Taas joku pappa hokee " MINUN nuoruudessani ... !"
- Joku Airsoftaaja
Haha laiskamato jollai vitun paintball aseella aurinkotuolista maalaat talos -.- herran jumala. Ja muutenkin, ei se mitään oikeaa maalia ole..
.. Ja jos muuten et painballaa muuten ja ostat vain siihen tarkotukseen sekopäitten painball aseen niin huhhuh.. Sellanen menee kalliiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137