No,kusetin....
Paintball on parasta!!!
7
666
Vastaukset
- pena83
olen tässä pohdiskellut, että olisiko paintball aseella helppo maalata oma talo. olen kovin laiska luonteeltani ja taloni julkisivu on melko huonossa hapessa. Entä jos vaan laittaisin mielekkään värisiä ammuksia paintball- aseeseen ja istahtaisin aurinkotuolille ja painaisin vain aseen liipaisimesta ja katselisin kätteni työtä :)
Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta??- Kesante
...erään tärkeän tiedon, joka tarvitaan kysymykseen vastaamiseksi. Eli, mistä materiaalista talosi seinät on rakennettu? On ihan eri asia ampua paintball-asella puuverhoiltuun omakotitaloon, kuin betonielementtikerrostaloon...
- pena83
Kesante kirjoitti:
...erään tärkeän tiedon, joka tarvitaan kysymykseen vastaamiseksi. Eli, mistä materiaalista talosi seinät on rakennettu? On ihan eri asia ampua paintball-asella puuverhoiltuun omakotitaloon, kuin betonielementtikerrostaloon...
mitäs tossa on hirsien päällä ihan perus laudat ja niitten välissä listat.
- Masa46
Kyllä minun nuoruudessani vielä jaksettiin vanhat maalit hioa käsin irti ja maalata sudeilla seinät uudestaan! Miten nykyaikana voidaan olla niin laiskoja, että tällaista tulee mieleen?
Otapa nyt Pena vaan hiomapaperi käteen, ryhdy hommiin ja jätä tuollaiset vippaskonstit ihan sinne aivojen perimmäisiin sopukoihin! Kesante kirjoitti:
Voishan sitä aina kokeilla. Kuulostaa ainakin hauskalta. Ompahan mukavampi tapa saada talo maalatuksi.
- xjannix
Taas joku pappa hokee " MINUN nuoruudessani ... !"
- Joku Airsoftaaja
Haha laiskamato jollai vitun paintball aseella aurinkotuolista maalaat talos -.- herran jumala. Ja muutenkin, ei se mitään oikeaa maalia ole..
.. Ja jos muuten et painballaa muuten ja ostat vain siihen tarkotukseen sekopäitten painball aseen niin huhhuh.. Sellanen menee kalliiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100