Paintball on parasta!!!

PaintballFANI

No,kusetin....

7

765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pena83

olen tässä pohdiskellut, että olisiko paintball aseella helppo maalata oma talo. olen kovin laiska luonteeltani ja taloni julkisivu on melko huonossa hapessa. Entä jos vaan laittaisin mielekkään värisiä ammuksia paintball- aseeseen ja istahtaisin aurinkotuolille ja painaisin vain aseen liipaisimesta ja katselisin kätteni työtä :)
      Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta??

• Kesante

...erään tärkeän tiedon, joka tarvitaan kysymykseen vastaamiseksi. Eli, mistä materiaalista talosi seinät on rakennettu? On ihan eri asia ampua paintball-asella puuverhoiltuun omakotitaloon, kuin betonielementtikerrostaloon...

• pena83
        Kesante kirjoitti:

...erään tärkeän tiedon, joka tarvitaan kysymykseen vastaamiseksi. Eli, mistä materiaalista talosi seinät on rakennettu? On ihan eri asia ampua paintball-asella puuverhoiltuun omakotitaloon, kuin betonielementtikerrostaloon...

mitäs tossa on hirsien päällä ihan perus laudat ja niitten välissä listat.

• Masa46

Kyllä minun nuoruudessani vielä jaksettiin vanhat maalit hioa käsin irti ja maalata sudeilla seinät uudestaan! Miten nykyaikana voidaan olla niin laiskoja, että tällaista tulee mieleen?

Otapa nyt Pena vaan hiomapaperi käteen, ryhdy hommiin ja jätä tuollaiset vippaskonstit ihan sinne aivojen perimmäisiin sopukoihin!

• Kesante kirjoitti:

Voishan sitä aina kokeilla. Kuulostaa ainakin hauskalta. Ompahan mukavampi tapa saada talo maalatuksi.

• xjannix

Taas joku pappa hokee " MINUN nuoruudessani ... !"

• Joku Airsoftaaja

Haha laiskamato jollai vitun paintball aseella aurinkotuolista maalaat talos -.- herran jumala. Ja muutenkin, ei se mitään oikeaa maalia ole..
      .. Ja jos muuten et painballaa muuten ja ostat vain siihen tarkotukseen sekopäitten painball aseen niin huhhuh.. Sellanen menee kalliiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5142
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      36
      4533
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27