Onko Joensuussa Airsoft liikkeitä/myymälöitä?

kyseleväihminen

Löytyykö Joensuusta airsoft myymälöitä? Jos tiedätte niin vastailkaa , kiitos

18

2931

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • losdalasdadasda

Itsekkin mietin tässä kun olen alottamassa softausta.

• SunUkkis

Joensuussa on proairsoftin liike ja, sun ukkis shoppailee siellä usein!!! katsokaa proairsot netistä!!

• masteri5000

on siellä fantasia pelit joensuussa tiedän asun siellä ...näyttää kaupasssa aika epäilyttävältä siellä myydään myös jotain figuureja kysykää kassalta air soft aseista kyllä se näyttää missä niitä on .................................. mä ostan sieltä mosberg m50 aseen ja pistoolin . siel on rynkkyy ja pumppuu pislaa ja muuta kyl mä tierän se on pizeria fiestan lähellä siellä nurkassa nyt pitäs löytyy

• Proo

Missä myydään airsoft aseita ilman ikärajaa

• jakep82
    • RaMpAiNpAnDa
      • aapeli

onkse vieläki sillä

• aapeli
        aapeli kirjoitti:

onkse vieläki sillä

oho siis onks se vielläkin siellä

• makkes22

Onko joensuussa mitään alle 15 vuotialle olevaa ryhmää? Kun ostan sellaisen sarja kuularin. Mutta en tiedä mitään jossa olisi ryhmä alle 15 votiaille joensuussa... Voitteko kertoa jotain paikkaa jossa olisi tällänen ryhmä joensuussa?

• aapeli

tyjtyj

• trololololololol

hööhöö

• Harrastanut pitkään

Joensuussa on Fantasia pelit , joka on tosiaan proairsoftin liike . Mutta miks vitussa et osta netistä ?

• Koene2

Myyäänkö siellä fantasiapelikaupassa kuulia

• Softihullu

khyllä myyään ps oon ite just menos ostaa kuulii :DD

• toaster876
        Softihullu kirjoitti:

khyllä myyään ps oon ite just menos ostaa kuulii :DD

voiko sieltä ostaa airsoft suojia?

• LISÄÄ!! :D

Jos tiedätte viel niin ois kivaa kuulla. :D

• softaaja8

Niin ois kiva kuullu lisää niit kauppoi.

• eino1235

On

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe