Löytyykö Joensuusta airsoft myymälöitä? Jos tiedätte niin vastailkaa , kiitos
Onko Joensuussa Airsoft liikkeitä/myymälöitä?
18
2833
Vastaukset
- losdalasdadasda
Itsekkin mietin tässä kun olen alottamassa softausta.
- SunUkkis
Joensuussa on proairsoftin liike ja, sun ukkis shoppailee siellä usein!!! katsokaa proairsot netistä!!
- masteri5000
on siellä fantasia pelit joensuussa tiedän asun siellä ...näyttää kaupasssa aika epäilyttävältä siellä myydään myös jotain figuureja kysykää kassalta air soft aseista kyllä se näyttää missä niitä on .................................. mä ostan sieltä mosberg m50 aseen ja pistoolin . siel on rynkkyy ja pumppuu pislaa ja muuta kyl mä tierän se on pizeria fiestan lähellä siellä nurkassa nyt pitäs löytyy
- Proo
Missä myydään airsoft aseita ilman ikärajaa
- jakep82
Joensuussa on ainakin yksi nettikauppa:
http://hiflow.shop.wosbee.com/PublishedService
Heilläkään ei ole edes kivijalkaliikettä. Mutta tavarat voi noutaa joensuusta - RaMpAiNpAnDa
Kyllähän sieltä löytyy teollisuusalueen puolelta myös toi eräraate: http://www.kolumbus.fi/eraraate/ Tai meet sit:
Ukkolantie 4
80100 Joensuu- aapeli
onkse vieläki sillä
- aapeli
aapeli kirjoitti:
onkse vieläki sillä
oho siis onks se vielläkin siellä
- makkes22
Onko joensuussa mitään alle 15 vuotialle olevaa ryhmää? Kun ostan sellaisen sarja kuularin. Mutta en tiedä mitään jossa olisi ryhmä alle 15 votiaille joensuussa... Voitteko kertoa jotain paikkaa jossa olisi tällänen ryhmä joensuussa?
- aapeli
tyjtyj
- trololololololol
hööhöö
- Harrastanut pitkään
Joensuussa on Fantasia pelit , joka on tosiaan proairsoftin liike . Mutta miks vitussa et osta netistä ?
- Koene2
Myyäänkö siellä fantasiapelikaupassa kuulia
- Softihullu
khyllä myyään ps oon ite just menos ostaa kuulii :DD
- toaster876
Softihullu kirjoitti:
khyllä myyään ps oon ite just menos ostaa kuulii :DD
voiko sieltä ostaa airsoft suojia?
- LISÄÄ!! :D
Jos tiedätte viel niin ois kivaa kuulla. :D
- softaaja8
Niin ois kiva kuullu lisää niit kauppoi.
- eino1235
On
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974