Ostoskeskuksessa pamahti ja nyt lentokentällä! Alkaa PUTIN saada taas siipeensä!
pommeja!
5
527
Vastaukset
- pommi moskovassa
Fsp lady sai tiedon tiukentaa tutvatoimia Moskovan lentokentilla thaimaan aikaa noin kello 7.00, mutta tieto ei ilmeisetti mennyt perille pvm.tortai 20.01.2011. ei ollut tarpeeksi tairkea virkamies tai suomalaiset kisipaiset virkamiehet ja poliitikot sotkivat taas asiat.. etta vihaan suomalaisia..taas mielisairaalassa tavataan.Suomalaiset virkamiehet sotkevat koko maapallon asiat ja ovat elviksia kon osaavat kuunnella kaikkien nokia puhelimia myos Pultinin.
- pöpipipi
Kirjoitteletko suomalaisesta vai venäläisestä mielisairaalasta?!
- ja mitä tämä
matkailukeskusteluun kuuluu!?
- ksusha
ja mitä tämä kirjoitti:
matkailukeskusteluun kuuluu!?
ja ketä kiinnostaa
- Nohhhh.
ksusha kirjoitti:
ja ketä kiinnostaa
Nnnnohh. Mina kavin vuosi sitten, nohh kaksi vuosi sitten venajalla. NNohh.Alkumatka meni huvin, nohh. Sitten kun tulimme Valimaan rajalle,niin,nohh. Somalainen tulimies kyui,nohh. Onko tulattavaa. Mina sanoin siina eta ei ole mita.NNohh. Somalainen tulimes katso minua ja sano, nohh.Sitte kaikki katsovat minua ja sanovat eta,nohh,nohh. Eta semmoisia ovat nuo somalaiset tuliehet. Ko ei osata kielta. On se kuma kun mennaan toise maaha ni ei osaa kielta. Kyl tulimiehella pitas olla ainakin suva soomen kieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146