Nuoren pojan kalu

poitsu 98

elikkäs terve haluisin tietäää et onko mulla hätää ku ei oo ku muutama karva munissa. ja muil meijän luokkalaisil on jo aika paljo. (en oo kyylänny) Ja kuin pitkä muna on ? mulla stondis 9 cm elikkäs ikää on koht 13

32

7358

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhhjuvo

      Ei ole hätää. Kehitys on vielä kesken ja jatkaa omalla painollaan vielä pari vuotta. Mulla ei ollut karvoja edes 15-vuotiaana, mikä oli kyllä todella noloa ja aiheutti melkoisia paineita silloin aikanaan. Paras kaveri oli suunnilleen jo ohi murrosiästä 13-vuotiaana eli edustettiin täysin kehityksen ääripäitä, mutta niin vaan kumpikin ollaan nyt 19-vuotiaina ihan normaaleja. Ja mä olen sitä 20 cm pidempi ja mulla kasvaa tuuhea täysi parta. Kyllä se siitä =).

    • karvat+kulli

      Kyllä sulle kasvaa karvat,oota rauhassa.Ja kullisikin kasvaa vielä,sen koko vaihtelee,mun kulli seisokissa 14cm,löysänä 6-7cm.Mistä tiedät että muilla pojilla on karvoja?Ja millasia kulleja,siis pituisia on muilla?Oon 19v kolli

    • dfgfcjn

      Oo kuule poika onnellinen ettei sun tartte vielä ruveta sheivailemaan. Itsekkin halusin joskus 12 vuotiaana karvoja että olisin miehisempi. Nyt haluan niistä eroon -.-

    • diovfrv

      Ite oon 14, ja karvat alko kasvamaan joskus 6-7luokkien aikana?

      Aluks niitä tulee palleihin, jonka jälkeen (ainakin itselläni näin) kyrvän päälle.
      Stondiksessa 13.5cm, lepotilaa en ole mitannu.

      Kyllä ne karvat sieltä vielä kasvaa.

      • BIGKYRPÄ

        Ihan mahdollinen tuo 12w 15 cm. Itelläki oli 13v 14-16CM


      • dfghsdsdsdf
        BIGKYRPÄ kirjoitti:

        Ihan mahdollinen tuo 12w 15 cm. Itelläki oli 13v 14-16CM

        Ja lehmät lähti taas lentoon. Meneppäs takaisin kasvamaan vielä, kiitos!


    • weeeeeeee

      mul on 9cm stondikses ja oon 11w

    • jätkä97

      ei mitä faileja oon 15 ja muna on yli 16 senttiä. ja sul on vaa muutama karva ja oot 13? mulla kasvo munakarvat jo 6 luokan alussa ja kainalokarvat vähä myöhemmin

      • joopajoomäkinuskon

        Juupa juu 16 senttiä 15 vuotiaalla. Suomalaisten AIKUISTEN miesten peniksen keskikoko on se 13,5cm, joten kuka edes uskoo tuota p*skaa jota tänne kirjoitat? Niimpä arvelinkin, et edes itsekkään. Mikset voisi anonyyminä laittaa sen oikean pituuden tänne häpeilemättä. Mitenkähän onnistuit mittaamaan sen pituudeksi yli 16cm? Vähennä siitä se 3cm lisäys minkä lisäsit todelliseen pituuteen. Sen kyllä uskon, että karvat voi kasvaa jo ala-koulussa, mutta tuo yli 16cm penis on jo harvinainen aikuisellekkin. Etkä varmaan ole edes tummaihoinen, koska niillä tuo pituus saattaisi olla jopa normaalikin. Mutta 15v. penskalla tuo ei ole järkeen käypää. Oot kyllä todella säälittävä kun pitää tulla kehumaan ja leijumaan mukamas 16cm munalla. Sulla on oikeasti se max. 13cm penis, joten mene imemään äitis tissiä ja lopuksi lukittaudu komeroon äläkä tule sieltä ennen kuin olet myöntänyt olevasi trolli. -97 jonne taas vauhdissa :D


      • dsfghrghj
        joopajoomäkinuskon kirjoitti:

        Juupa juu 16 senttiä 15 vuotiaalla. Suomalaisten AIKUISTEN miesten peniksen keskikoko on se 13,5cm, joten kuka edes uskoo tuota p*skaa jota tänne kirjoitat? Niimpä arvelinkin, et edes itsekkään. Mikset voisi anonyyminä laittaa sen oikean pituuden tänne häpeilemättä. Mitenkähän onnistuit mittaamaan sen pituudeksi yli 16cm? Vähennä siitä se 3cm lisäys minkä lisäsit todelliseen pituuteen. Sen kyllä uskon, että karvat voi kasvaa jo ala-koulussa, mutta tuo yli 16cm penis on jo harvinainen aikuisellekkin. Etkä varmaan ole edes tummaihoinen, koska niillä tuo pituus saattaisi olla jopa normaalikin. Mutta 15v. penskalla tuo ei ole järkeen käypää. Oot kyllä todella säälittävä kun pitää tulla kehumaan ja leijumaan mukamas 16cm munalla. Sulla on oikeasti se max. 13cm penis, joten mene imemään äitis tissiä ja lopuksi lukittaudu komeroon äläkä tule sieltä ennen kuin olet myöntänyt olevasi trolli. -97 jonne taas vauhdissa :D

        Ps. et sinä mikään jätkä ole. Pikkujonne sinä vain olet, keskenkasvuinen nulikka.


      • Anonyymi

        16 cm hyvä ottaa jo suihin taikka taakse


    • ,uymjutnrhybetvr

      Ollaanpas nyt realistisia, kellään teistä ei ole noin iso muna.! myöntkää se ja olkaa ylpeitä peniksistänne!Kukaan ei sitä kokoa katso, kunhan on hygieenia kunnossa ni johan lähtee.! oon siis tyttö:D

    • jätkä97

      en jaksanu ees lukee koko juttua. jos mun muna on susta liia iso ni ei voi mitää

      • ihan ok

        16cm muna ei tosiaankaan ole mikään iso. Mutta kun ott vielä noin nuori, saat mittaa ehkä pari senttiä lisää vielä. Itellä oli aika lailla samankokoinen tuon ikäsenä, nyt 18cm.


      • Anonyymi

        Tykkäist sun munasta


      • Anonyymi

        Paremmmin siitä saa otteen mitä isompi on


    • Selitä!

      Su nimes on "poika 98" mut sit sanot et oot koht 13 . Dafuq?!

      • safsdhbjngv

        **tun valopää kato koska tää on laitettu XDDDDD


    • vanhakantainen

      Mulla on kaks munaa ja keskellä kuIIi.

      • 01iso

        Mulla on kovana 16-17 senttiä ja löysänä 11 senttiä. Ikää 13v joten aika iso.


      • Anonyymi
        01iso kirjoitti:

        Mulla on kovana 16-17 senttiä ja löysänä 11 senttiä. Ikää 13v joten aika iso.

        Ihan hyvä koko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä koko.

        Tännehän voi kirjoitella mitä tahansa pippelistään.


      • Anonyymi

        eix sulla oo palleja ollenkaan sitten...


    • oo onnellinen

      Itellä kasvo 15 vuotiaana että ei mitään hätää. Ja niist ei oo mitään hyötyä, ne on vaa haitallisia. Esim. Karva jää terskan ja esinahan väliin (sattuu niin helvetisti)

    • Pieni1

      9cm.. kyll sitä isompaa toivois... 14v

      • Anonyymi

        Kyllä se siitä. Älä huolestu.


    • Anonyymi

      Kyllä joilllakin nuorillakin oon nähnyt tosi isoja tyyliin 19cm kaverilla jo 12v,, Itellä oli varmaan 13cm tuolloin.

      • Anonyymi

        sama juttu...viimex vuonna 2015, kun samalle luokalle tuli motumbo, joka oli yli 20 vuotiaan oloinen parrakas ja muita 3xpäätä pitempi.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe