Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi viisumin saanti Suomeen on

vaimo aasiasta

filippiiniläiselle naiselle paljon vaikeampaa kuin esim. thaimaalaiselle naiselle? Samanlaisia aasialaisia valtioiden kansalaisiahan nuo ovat. En ymmärrä.

14

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurennuslasin alla

      filippiinien maineen aikoinaan rahtaamalla urakalla pinay babeja Suomeen. Nykyisin saamme sitten kärsiä manilan embassyn mielivallasta juuri tästä syystä.

      • Matkaaja.,.

        Vuonna 2012 asia menee vielä vaikeammaksi, kun suurlähetystö Manilassa lopettaa. Onko lähin sitten Hong-kong?


      • jeeeeeeeeeps

        se oli kymmenkertaisesti liioiteltua niiden tuominen silloin, muutamia satoja, hesari vaan muutti sen kymmeniksi tuhansiksi.

        Katso ketkä femmaritanta silloin piti älämölöä, sieltä löydät tuttuja nimiä ;)

        Se seuraus siittä oli, et pistettiin tarkkailuun ja kaikista kovimmiksi keitetyt naisvirkailijat lähetetään sinne hommiin. Ideanan on hylätät 98 % hakemuksista, ne koulutetaan jo siihen täällä Suomen päässä.


        mutta mutta ei jotain ilman hyvääkin, nimittäin lähetystön ovet pistetään säppiin 2012 ja tämän jälkeen viisumiasiat voikin hoitaa ystävällisemmässä Ruotsin suurlähetystössä.

        Loppuu se musta tuntuu mielivalta ja homma hoituu papruilla.


      • jeeeeeeeeps
        Matkaaja.,. kirjoitti:

        Vuonna 2012 asia menee vielä vaikeammaksi, kun suurlähetystö Manilassa lopettaa. Onko lähin sitten Hong-kong?

        Jaa, eiks noi maat riitä sulle? Vai haluat ihan nimenomaan jutella Suoman Manilan rouvien kanssa viisumiasioista. Noissa riittää jatkossa, kun tyttös vie paprut sinne ja ne faksaa ne ulkoministeriöön.

        Denmark
        Danish Consulate in Makati, Philippines
        Danish Embassy in Makati, Philippines
        Danish Consulate in Cebu, Philippines

        Poland
        Polish Embassy in Manila, Philippines

        Slovakia
        Slovak Consulate in Caloocan City, Philippines
        Slovenia
        Slovenian Consulate in Mandaluyong City,Metro Manila, Philippines
        France
        French Embassy in Makati, Philippines
        French Consulate in Makati, Philippines
        Germany
        German Embassy in Makati City, Philippines
        German Consulate in Cebu City, Philippines
        Greece
        Spain
        Spanish Embassy in Makati City, Philippines
        Spain
        Spanish Embassy in Makati City, Philippines


      • jeeeeeeeps
        jeeeeeeeeps kirjoitti:

        Jaa, eiks noi maat riitä sulle? Vai haluat ihan nimenomaan jutella Suoman Manilan rouvien kanssa viisumiasioista. Noissa riittää jatkossa, kun tyttös vie paprut sinne ja ne faksaa ne ulkoministeriöön.

        Denmark
        Danish Consulate in Makati, Philippines
        Danish Embassy in Makati, Philippines
        Danish Consulate in Cebu, Philippines

        Poland
        Polish Embassy in Manila, Philippines

        Slovakia
        Slovak Consulate in Caloocan City, Philippines
        Slovenia
        Slovenian Consulate in Mandaluyong City,Metro Manila, Philippines
        France
        French Embassy in Makati, Philippines
        French Consulate in Makati, Philippines
        Germany
        German Embassy in Makati City, Philippines
        German Consulate in Cebu City, Philippines
        Greece
        Spain
        Spanish Embassy in Makati City, Philippines
        Spain
        Spanish Embassy in Makati City, Philippines

        hehe


      • tandersson
        jeeeeeeeeeps kirjoitti:

        se oli kymmenkertaisesti liioiteltua niiden tuominen silloin, muutamia satoja, hesari vaan muutti sen kymmeniksi tuhansiksi.

        Katso ketkä femmaritanta silloin piti älämölöä, sieltä löydät tuttuja nimiä ;)

        Se seuraus siittä oli, et pistettiin tarkkailuun ja kaikista kovimmiksi keitetyt naisvirkailijat lähetetään sinne hommiin. Ideanan on hylätät 98 % hakemuksista, ne koulutetaan jo siihen täällä Suomen päässä.


        mutta mutta ei jotain ilman hyvääkin, nimittäin lähetystön ovet pistetään säppiin 2012 ja tämän jälkeen viisumiasiat voikin hoitaa ystävällisemmässä Ruotsin suurlähetystössä.

        Loppuu se musta tuntuu mielivalta ja homma hoituu papruilla.

        Ruotsalaisten schengen-viisumit myöntää tai yleensä jättää myöntämättä Sveitsin manilan lähetystö.Ruotsin oma lähetystö meni muistaakseni kiinni viime huhtikuussa.He pitävät haastattelut ja niissä on moni pompannut,pankkitilillä pitää olla pätäkkää ja paljon,sekä tilinauhat monta kuukautta taakse päin.Kaikki dokumentit pitää olla virallisesti käännettynä englanniksi.Ruotsalaisilla on hyvä Filippiinifoorumi,www.destphil.com tai se.Siellä on paljon tietoa muustakin kuin viisumihakemuksista


      • tjaaahhh
        tandersson kirjoitti:

        Ruotsalaisten schengen-viisumit myöntää tai yleensä jättää myöntämättä Sveitsin manilan lähetystö.Ruotsin oma lähetystö meni muistaakseni kiinni viime huhtikuussa.He pitävät haastattelut ja niissä on moni pompannut,pankkitilillä pitää olla pätäkkää ja paljon,sekä tilinauhat monta kuukautta taakse päin.Kaikki dokumentit pitää olla virallisesti käännettynä englanniksi.Ruotsalaisilla on hyvä Filippiinifoorumi,www.destphil.com tai se.Siellä on paljon tietoa muustakin kuin viisumihakemuksista

        joten ko. pyyntöön vain idiootti suostuu.


      • tandersson
        tjaaahhh kirjoitti:

        joten ko. pyyntöön vain idiootti suostuu.

        Jos joku on niin idiootti ettei halua tai kerta kaikkiaan sippiukko,ettei pysty todistaan,että on varaa elättää muijansa euroopassa,niin voi voi!Vittumaisinta siinä on,että ne laskee,että sulla maksaa eläminen yhtä paljon zurichissä kuin jossain kiirunan maalaiskunnassa ruotsin lapissa!


      • jeeeeeeeeeps
        tandersson kirjoitti:

        Jos joku on niin idiootti ettei halua tai kerta kaikkiaan sippiukko,ettei pysty todistaan,että on varaa elättää muijansa euroopassa,niin voi voi!Vittumaisinta siinä on,että ne laskee,että sulla maksaa eläminen yhtä paljon zurichissä kuin jossain kiirunan maalaiskunnassa ruotsin lapissa!

        Onko meillä joku rikas pappa nyt tullut kertoon, et on jäänyt sukan varteen, vai mistä sä haluat keskustella nyt?

        Yhdessäkään viisumisäädöksessä ei vaadita näyttämään paljon sulla on fyrkkaa tililläs, ymmärrätkö? Ei edes siellä Ruotsissa, kun heillä on samat viismuisäädökset, kun muissakin schengel maissa, tajusitko.

        Sitävastoin, jos sä tykkäät vastata jonkun pikkuvirkailjan kaikkiin mielen oikkuihin, niin ollos hyvä vaan puolestani.

        Ja jos menee vaikeaksi, niin men Slovakkian lähetystöön ja leiki ettet osaa Englantia.


      • tandersson
        jeeeeeeeeeps kirjoitti:

        Onko meillä joku rikas pappa nyt tullut kertoon, et on jäänyt sukan varteen, vai mistä sä haluat keskustella nyt?

        Yhdessäkään viisumisäädöksessä ei vaadita näyttämään paljon sulla on fyrkkaa tililläs, ymmärrätkö? Ei edes siellä Ruotsissa, kun heillä on samat viismuisäädökset, kun muissakin schengel maissa, tajusitko.

        Sitävastoin, jos sä tykkäät vastata jonkun pikkuvirkailjan kaikkiin mielen oikkuihin, niin ollos hyvä vaan puolestani.

        Ja jos menee vaikeaksi, niin men Slovakkian lähetystöön ja leiki ettet osaa Englantia.

        Luulit että Ruotsin lähetystö on vielä auki manilassa ja minä tiedän sen olevan kiinni.Tienasin viime vuonna verokirjalle n.1100euroa,että se siitä rikkaudesta.Pappa sanalla tarkoitat ehkä isoisää,ei ole lapsenlapsia vielä tullut,mutta on mulla 5 lasta.Kun kutsuin vaimoni tänne Ruotsiin viime talvena,oli heidän lähetystö vielä auki,mutta sinnekin minulla piti lähettää työtodistus.Nyt kun Sveitsi hoitelee viisumiasiat,pitää sun todistaa,että sulla on vähintään 135000kr pankkitiliillä ja 35000kr/kk tulot!YMMÄRRATKÖ/TAJUSITKO?PS.Ei mulla ole mitään asiaa Slovakian lähetystöön.


      • tjaaaah
        tandersson kirjoitti:

        Luulit että Ruotsin lähetystö on vielä auki manilassa ja minä tiedän sen olevan kiinni.Tienasin viime vuonna verokirjalle n.1100euroa,että se siitä rikkaudesta.Pappa sanalla tarkoitat ehkä isoisää,ei ole lapsenlapsia vielä tullut,mutta on mulla 5 lasta.Kun kutsuin vaimoni tänne Ruotsiin viime talvena,oli heidän lähetystö vielä auki,mutta sinnekin minulla piti lähettää työtodistus.Nyt kun Sveitsi hoitelee viisumiasiat,pitää sun todistaa,että sulla on vähintään 135000kr pankkitiliillä ja 35000kr/kk tulot!YMMÄRRATKÖ/TAJUSITKO?PS.Ei mulla ole mitään asiaa Slovakian lähetystöön.

        Älä välitä lukihäiriöstä, ei hekään välittäneet Ruotsin kuningas Kaarle XVI Kustaa, hänen tyttärensä prinsessa Victoria, muusikko John Lennon, tiedemies Albert Einstein, valtiomies Winston Churchill, viihdeimperiumin perustaja Walt Disney, näyttelijä Tom Cruise, arkkitehti Alvar Aalto ja liikemies Hjallis Harkimo.

        Voin sanoa sinulle, jos haluat hoitaa viisumiasioitasi, niin tuossa lista maista jotka ovat sen velvollisia hoitamaan, ilman että kyselevät pankkitilisi saldoja, vain idiootti suostuu vastaavaan vaatimukseen, ja jos se on virkailijalle vaikea ymmärtää, niin soitto ulkoministeriöön, niin loppuu kyselyt.

        Alankomaat
        Belgia

        Espanja

        Islanti

        Italia
        Itävalta
        Kreikka

        Latvia

        Liettua
        Luxemburg
        Malta
        Norja
        Portugali
        Puola
        Ranska

        Ruotsi
        Saksa
        Slovakia
        Slovenia
        Suomi
        Sveitsi
        Tanska
        Tšekki
        Unkari
        Viro

        Noista maista voi hakea myös viisumia Ruotsiin Filippiineillä. Ainakin Slovakkialla, Saksalla, Espanjalla on lähetystöt siellä.


        TAJUUUUUUSITKO SINÄ VUOROSTAS PERKELE.


      • Wanha-tietokonemies
        tandersson kirjoitti:

        Luulit että Ruotsin lähetystö on vielä auki manilassa ja minä tiedän sen olevan kiinni.Tienasin viime vuonna verokirjalle n.1100euroa,että se siitä rikkaudesta.Pappa sanalla tarkoitat ehkä isoisää,ei ole lapsenlapsia vielä tullut,mutta on mulla 5 lasta.Kun kutsuin vaimoni tänne Ruotsiin viime talvena,oli heidän lähetystö vielä auki,mutta sinnekin minulla piti lähettää työtodistus.Nyt kun Sveitsi hoitelee viisumiasiat,pitää sun todistaa,että sulla on vähintään 135000kr pankkitiliillä ja 35000kr/kk tulot!YMMÄRRATKÖ/TAJUSITKO?PS.Ei mulla ole mitään asiaa Slovakian lähetystöön.

        Rahaa on minulla tilillä paljon enemmän.
        Mutta Suomen tulotaso on mennyt tällaiseksi: Kaupan alan atk-suunnittelija jolla melkein 30 v kokemus alalla, saa vain n. 3350 euroa / kk bruttopalkkana PAM-liiton taulukkopalkkaa Helsingin seudulla. Jos Sveitsi määrittelee tuollaisen minimipalkan, niin aika harva täällä Suomen köyhässä kehitysmaassa voi tuoda vaimon Filippiineiltä tänne. Palkat ovat minun työpaikkallani jääneet jälkeen siitä kun ala oli arvostettu. Ainakin kaupan alalla riittää näitä työvoiman riistäjiä, kuten isot keskusliikkeet.
        En ole tuomassa vaimoa filippiineiltä Suomeen.

        Tuo 35000 kr/kk taitaa olla yli 4000 euroa / kk. Moniko palkansaaja saa sen Suomessa, tässä kehitysmaassa ?


      • älä viitsi hyvä mies
        Wanha-tietokonemies kirjoitti:

        Rahaa on minulla tilillä paljon enemmän.
        Mutta Suomen tulotaso on mennyt tällaiseksi: Kaupan alan atk-suunnittelija jolla melkein 30 v kokemus alalla, saa vain n. 3350 euroa / kk bruttopalkkana PAM-liiton taulukkopalkkaa Helsingin seudulla. Jos Sveitsi määrittelee tuollaisen minimipalkan, niin aika harva täällä Suomen köyhässä kehitysmaassa voi tuoda vaimon Filippiineiltä tänne. Palkat ovat minun työpaikkallani jääneet jälkeen siitä kun ala oli arvostettu. Ainakin kaupan alalla riittää näitä työvoiman riistäjiä, kuten isot keskusliikkeet.
        En ole tuomassa vaimoa filippiineiltä Suomeen.

        Tuo 35000 kr/kk taitaa olla yli 4000 euroa / kk. Moniko palkansaaja saa sen Suomessa, tässä kehitysmaassa ?

        Voe elämä sinun kanssa. Saihan tuo bussikuskikin vaimonsa tänne, niin mikset sinä? Jätä lähikapakat väliin, pistä rahaa vähän sukan varteen ja niin etiäpäin.

        Kehitysmaaksi Suomen kutsuminen on jo aika huvittavaa, mihin tätä vertausta suoritat?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe