Otin Thai Airwaysin lennon Bangkokista Phuketiin ja ajattelin tulla junalla takaisin.Onko mitään järkeä ja näkeekö matkalla mitään.Olettaen tietenkin että matkustaa päiväjunalla.Kyse ei ole siis kustannuksista.
Kommentit että vastauksia löytyy täältä kun etsii voi säästää itselleen, kiitos.
Matka Phuketista Bangkokiin
4
640
Vastaukset
- minusta näin
juurikaan ole näkemistä ja matka kestää älyttömän kauan. Maaseutua ja viljelmiä silmän kantamattomiin...
En tuhlaisi lomaani juna kyytiin.- One way ticket
Kiitos vastauksesta.
Näin vähän epäilinkin. - niin tai näin
One way ticket kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Näin vähän epäilinkin.Osan matkasta joutuu tekemään bussilla.
http://www.seat61.com/Map-SEAsia.htm
Jos kuitenkin lähdet "junailemaan", varaa aikaa ja stoppaa katsastamaan Surat Thani, Chumphon ja Hua Hin. Näkemistä riittää enemmän kuin jaksaa.
- Matkustusintoilija e
ja tosiaan Phuketista pitää mennä ensin bussilla Surat Thaniin ja sitten vasta pääsee junan kyytiin. Aikaa tähän matkaa kerrottiin menevän n.16h eli jos aikaa on niin mikä ettei -kokemus tämäkin.
Jos tähän yhdistelmään päädyt niin laita tänne vähän viestiä esim tuosta junakalustosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893338
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332570- 802373
- 802333
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351573