Hei!
Opiskelen Mikkelin Ammattikorkeakoulussa Kansalaistoimintaa ja Nuorisotyötä, tuleva ammattinimikkeeni on Yhteisöpedagogi.
Teen opinnäytetyöni aiheesta Nettikiusaaminen; millaisia kokemuksia nettikiusaamisesta ihmisillä on? Kuinka usein ns. "tavallinen"
koulukiusaaminen etenee myös nettikiusaamiseksi ja kuinka herkästi nettikiusaamiseen puututaan?
Olisinkin erittäin kiitollinen jos saisin vastauksi Teiltä; kertomuksia, kokemuksia, näkökulmia aiheesta. Olisin myös oikein kiitollinen jos kertomuksistanne kävisi ilmi seuraavia asioita:
-Kiusatun ikä nyt / kiusaamisen aikana
-Kiusatun sukupuoli
-Miten? Missä? Milloin? kiusaaminen tapahtui?
-Kuka / Ketkä kiusasi?
-Puuttuiko joku kiusaamiseen? Miten?
-Edeltikö nettikiusaamista jonkin muunlainen kiusaaminen?
-Muut tunteet kiusaamisen aikana?
-Miten elämä kiusaamisen jälkeen sujuu?
Vastauksianne käsitellään EHDOTTOMAN luottamuksellisesti ja nimettömänä.
Vastauksenne voitte liittää halutessanne tänne tai vaihtoehtoisesti
sähköpostioisoitteeseen:
[email protected]
Kiitos hurjan paljon jo etukäteen!!
-Tuuli Rissanen
Kysely Nettikiusaamisesta
TuuliMarika
2
506
Vastaukset 2
- että annoit
pyynnön yhteydessä oman nimesi oppilaitoksen nimen lisäksi. Harvinaista huomaavaisuutta ja rohkeutta, edes aroissa aiheissa ei usein näe annettavan omaa nimeä tai vaihtoehtoisesti opettajan nimeä.
Vastaisin muuten, mutta minulla ei ole kokemusta nettikiusaamisesta, koulukiusaamisesta on kyllä. Molemmat mielestäni yhtä vakavia asioita, hienoa että aiheeseen perehdytään. Toivottavasti saat vastauksia. - 13
Kuka muka nettikiusaamista ottaa tosissaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053040Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71933- 42807
- 68752
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43535Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25460Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451