Joku matkaintoinen oli laskeskellut tällaisen reissun halpalentoyhtiöiden lennoin. Tuossa esimerkkilaskelmassa on ajateltu pariskuntaa mutta nuo paikat sopisivat loistavasti poikaporukan olutmatkaksikin. Muut halpalentoyhtiöt noista tiedänkin mutta Aer Lingus ei sano mitään, kenelläkään kokemuksia?
http://halpalennotsuomesta.blogspot.com/2011/01/halpalentajan-euroopan-kiertomatka-hki.html
Aer Lingus?
5
575
Vastaukset
- 4+5
Aer Lingus on Irlannin kansallinen lentoyhtiö. On siinä mielessä halpalentoyhtiö, että kaikki tarjoilu on lennoilla maksullista. Muuten, omien kokemusten perusteella, fiksumpi ja mukavampi kuin Ryanair ja valitsisin sen kyllä milloin tahansa Ryanairin sijasta.
- Matkaa suunnitteleva
Paljonko matkatavaroista piti pulittaa?
- 4+5
En muista enää mitä se silloin mahtoi olla. Taksat saattavat olla siitä jo muuttuneetkin. Aer Lingusin sivuilta löytyy nykyiset taksat:
http://www.aerlingus.com/help/help/baggageinformation/#d.en.1222
Näyttäisi olevan 15€ per laukku (max 20Kg / 1 laukku per matkustaja) jos webin kautta hoitaa, kentällä veloittavat 20€.
- Lipstik
Olen varannut lennot Aer Lingukselta ja saanut vahvistuksen. Minulla on yksi ruumaan menevä laukku. PITÄÄKÖ CHEK IN TEHDÄ ETUKÄTEEN netissä, vai voiko sen tehdä kentällä? Siis, onko HEL-kentällä ns. asiakaspalvelua?
Jos se täytyy tehdä netissä, voisko joku ystävällisesti neuvoa, PLIIIIIIIS.- 4+5
Ei sitä käsittääkseni ole pakko tehdä etukäteen. Ainakin me tehtiin se omalla lennolla vasta kentällä Helsingissä. Tosin siitä on jo pari vuotta, mutta tuskinpa se on muuttunut. Joku osaa varmasti kertoa tuoreempaakin tietoa. Meillä oli tuolloin tilanne se, että oltiin Suomessa vain lomalla (asuttiin Irlannissa), ja meillä ei ollut mahdollisuutta netti-tsekkaukseen (mikäli oli edes käytössä silloin).
Webbitsekkauksen ohjeet löytyvät Aer Lingusin sivuilta.
http://www.aerlingus.com/travelinformation/knowbeforeyoufly/check-in/web-check-in/#d.en.7662
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634