Kaipailen Cape panwa - ja Kantary bay -hotelleista tietoja loman suunnittelun tueksi. Haemme rauhallista lomapaikkaa neljähenkiselle perheelle. Cape panwa -hotellissa kysymysmerkkinä on tuon juniorsviitin tila: saako yhdistetyn olo- ja makuuhuoneen välille esimerkiksi liukuovea? Finnmatkoilla eivät tienneet, kun sieltä kyselin. Tietäisikö täällä kukaan?
Kantary bay -hotelli on toinen vaihtoehto. Millainen on noiden kaksioiden ja kolmioiden sijainti? Ovatko näkymät merelle vai vastapäisen talon seinään?
All inclusive on mahdollinen molemmissa hotelleissa. Onko tuo hintansa arvoinen?
Muutkin kokemukset ovat tervetulleita. Kiitos vastaajille etukäteen!
Cape panwa -/ Kantary bay -hotellit
2
939
Vastaukset
- Salmiakki1
Kaipailisin tietoa samoista hotelleista kun edellinen kirjoittaja. Eli kannattaako maksaa panwasta ja junior sviitistä kun naapurista saisi hieman vaatimattoman hotellihuoneen halvemmalla ja saisi käyttää panwan palveluja. Mitähän puolihoito maksaisi kyseisissä hotelleissa? Pitäisi osata päättää kunpaa mensisi? Olsiko kellään kokemuksia?
Kiitos!! - thaigirl_76
Kokemuksia, kiitos minäkin kaipailen! On nimittäin kohtuullinen hintaero joissakin löhdöissä Kantary Bayn hyväksi;)
Erityisesti kiinnostaa, millaisia kauppoja ja ravintoloita on lähietäisyydellä ja entäs uimaranta, retket?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013