Caribean Paradise

MeksikonMimmi

Hotellista kaivataisiin kokemuksia, Playa Del Carmenissa.
Kaksi 50 plus ikäistä menossa tuohon hotelliin.
Onko aamiainen millainen, entäpä yhteisparveke josta ainakin me maksoimme lisämaksun.
Entäpä ruoka/illan viettopaikat tuon hotellin kulmilla? minne kannattaa suunnnistaa?

4

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neljästi Mehiocossa

Ei ole kokemuksia asumisesta mutta ohi olen kävellyt useasti,niinkuin hotellitiedoissakin on mainittu hotelli on Avenida Constituyentesin varrella (valitettavasti vilkas pääkatu) ympärillä ravintoloita joten älämölöä riittänee myöhään iltaan jopa aamuun asti.No luulempa että ette nukkumaan mene ainoastaan ,koska Meksikossa näkemistä ja tekemistä riittää

• varauksella

Ei kai hotellilta ihan ihmeitä voi odottaa, jos TripAdvisorin arvioissa sijoitus Playa del Carmenissa on 171/188 ja 10 arvioijaa 32:sta antaa arvion "terrible". Todennäköisesti Tjäreborg on kuitenkin arvioinut hotellin, ja antaa siitä oikeaa tietoa asiakkailleen. Onhan hotelleissa eri tasoisia huoneita, ja ehkä Tjäreborgin tarjoamat ovat "paremmasta päästä". Hotellihan on kieltämättä halpa, mutta en itse maksaisi kallista lentoa Meksikoon ja tinkisi sitten asumisen tasosta. Toivottavasti matka kuitenkin vastaa odotuksia.

• kokemusta on

Hotelli on ihan ok. Tosiaan sijaitsee ihan kadun varrella ja iltaisin kuuluu meteliä, korvatulpat voi olla hyvä asia. Huoneet on todella siistit ja kylppäri hyvässä kunnossa, ainakin se mistä itsellä on kokemus. Uima-allas-alue on pieni, mutta eiköhän tuolla kannata suunnata rannalle! Yhteisparveke on siis parveke, jossa on viereisen huoneen tyypeillä myös omat tuolit. Rannalle on lyhyt matka ja kaikki palvelut siis muutaman askeleen päässä (ravintolat, kaupat). Aamiainen on perus eli leipää, munakasta jne. Mielestäni oli odotettua parempi hotelli!

• Aikuiset
        kokemusta on kirjoitti:

Hotelli on ihan ok. Tosiaan sijaitsee ihan kadun varrella ja iltaisin kuuluu meteliä, korvatulpat voi olla hyvä asia. Huoneet on todella siistit ja kylppäri hyvässä kunnossa, ainakin se mistä itsellä on kokemus. Uima-allas-alue on pieni, mutta eiköhän tuolla kannata suunnata rannalle! Yhteisparveke on siis parveke, jossa on viereisen huoneen tyypeillä myös omat tuolit. Rannalle on lyhyt matka ja kaikki palvelut siis muutaman askeleen päässä (ravintolat, kaupat). Aamiainen on perus eli leipää, munakasta jne. Mielestäni oli odotettua parempi hotelli!

Asiallisesta vastauksestasi, reilu viikko ja suunnistamme tuohon hotelliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58