Eli kumpaa suosittelette rantalomakohteeksi maalis-huhtikuun vaihteessa? Lähdössä olisi muutama 18-vuotias tyttö, eli uskaltaako Israeliin lähteä sillä porukalla? Haluttaisiin lämpöä ja aurinkoa, jotain tekemistä (ei vaan turistirysä) ja suht edullista lomailua, ehkä myös jotain ostosmahdollisuuksia. Onko Esim. Eilatissa, tai ylipäätään Israelissa, minkäänlaista yöelämää (diskoja ym.) tai muutenkaan nuoria lomailijoita? KAIKKIA KOKEMUKSIA&VINKKEJÄ KAIVATAAN JA MIELELLÄÄN SUHT ÄKKIÄ, kun tällä hetkellä noita tarjouksia olisi! :)
ISRAEL VAI LAS PALMAS??
3
836
Vastaukset
- shlalom
Palmasissa en oo käyny, mut eilatista jäi hyvät fiilikset.Baareja ja ravintoloita oli paljon, ja eilat on melko nuorekas lomamesta.Kaippa joka lomapaikassa on omat gigolot mut eilat ei siitä ole kuuluisa.Eli rauhassa saa nuoret neidit/naiset kuljeksia...Ite suosittelen lämpimästi eilattia ja itekkin sinne suuntaan ens syksynä.
- tihk
Tel Aviv on kohde jonne Israelissa kannattaa mennä. Tohon aikaan vuodesta aurinko jo porottaa ja kaupungin ranta kutsuu auringonpalvojia luokseen. Yöelämä on Lähi-idän parhainta, isoja klubeja ja päivisin valtava valikoima kahviloita ja ruokapaikkoja. Ja kaupunki on kaikkea muuta kuin turistirysä. Ostoksia voi tehdä isoilla toreilla mm. Carmel Market, perjantaisin ihastuttava käsityötori ja lisäksi kaupungissa on valtava määrä ostoskeskuksia. Itse unohtaisin tylsän turisti-Eilatin ja menisin sykkivään Tel Aviviin.
- Deronda
Viime kesäkuussa minäkin ihastuin Tel Aviviin. Siellä voi liikkua ensisijassa ihan jonain muuna kuin turistina. Voi seurata tavallisten ihmisten arkielämää, vaikka mainitsemiasi huvituksia tosiiaan on paljon tarjolla. Se kaupunki sykkii. Pidän myös sen kaupungin hyvin vapaamielisestä ja suvaitsevasta henkisestä ilmapiiristä.
Tel Avivissa on vielä yksi hyvä puoli, jota Suomessa ei noteerata juuri koskaan. Siellä on hyvin paljon upeaa modernia rkkitehtuuria. Siihen kannattaa tutustua jo etukäteen netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579