Halvin lento Malagaan ?

Ktos tiedosta

Mikä yhtiö lentää edullisimmin Malagaan ? Olisi perhe lähdössä toukokuussa reissuun.

23

3866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don luis

      sitä.olen itse haeskellut juurikin samaa ja huomannut että hinta vaihtelee paljon ajankohdasta riippuen.eli sinne pääsee alle 80 euron tai voi joutua maksamaan satoja euroja.toukokuussa sinuna katsoisin air finlandin ja noweigin hintoja,niissäkin lähtö-,ja paluu päivämäärät ratkaisevat. jos löydät halvemman(halvimman)niin kerro,menemme itse heinäkuussa.huom myös lähtökenttä ja itsellesi sallimien välilaskujen määrä vaikuttavat asiaan.myös erilainen suhtautuminen matkatavaroihin käy loppuhinnan päälle.kaikkiaan monia vaihtoehtoja sisältävä juttu.

      • en sitte tiiä

        Ryanair on tietenkin halvin. Ite oon menossa huhtikuussa Blue1, tulee hintaa noin 355€ meno-paluu.
        Oon katellu myös Norweigin yms. halvempia kuin Blue1. Finnair on varmaan se kallein vaihtoehto, n.400-600€ lennot.


      • don luis
        en sitte tiiä kirjoitti:

        Ryanair on tietenkin halvin. Ite oon menossa huhtikuussa Blue1, tulee hintaa noin 355€ meno-paluu.
        Oon katellu myös Norweigin yms. halvempia kuin Blue1. Finnair on varmaan se kallein vaihtoehto, n.400-600€ lennot.

        hinta kotiovelta kohteeseen,lisäkuluineen,(matkatavarat,kulku kentälle,mahdolliset ateriat niin maassa kuintaivaalla y.m.)pääsen kesällä tuohon samaan hintaan helsingistä malagan kentälle,välilaskuttoman lennon.


      • lentoon!
        don luis kirjoitti:

        hinta kotiovelta kohteeseen,lisäkuluineen,(matkatavarat,kulku kentälle,mahdolliset ateriat niin maassa kuintaivaalla y.m.)pääsen kesällä tuohon samaan hintaan helsingistä malagan kentälle,välilaskuttoman lennon.

        Itse varannut toukokuulle matkat Norwegianilta, suorat lennot, en halunnut mitään rasittavia välilaskuja. Ei ainakaan kalliimpi kuin Ryanair, en ihan eurolleen vertailua viilannut, matkatavaroiden hinnoittelussa eroa. Ja Ryanairin suoran lennon lähtö Malagasta klo 6 kuulostaa aika ankealta.


      • poorboy
        lentoon! kirjoitti:

        Itse varannut toukokuulle matkat Norwegianilta, suorat lennot, en halunnut mitään rasittavia välilaskuja. Ei ainakaan kalliimpi kuin Ryanair, en ihan eurolleen vertailua viilannut, matkatavaroiden hinnoittelussa eroa. Ja Ryanairin suoran lennon lähtö Malagasta klo 6 kuulostaa aika ankealta.

        Miksi meille Suomalaisille aina kaikki pitää olla se halvin mahdollinen?Miettikääpä onko halpa ja hyvä edes mahdollinen yhtälö.


      • don luis
        poorboy kirjoitti:

        Miksi meille Suomalaisille aina kaikki pitää olla se halvin mahdollinen?Miettikääpä onko halpa ja hyvä edes mahdollinen yhtälö.

        onkin halvin hyvä.


      • chicopobre
        don luis kirjoitti:

        onkin halvin hyvä.

        Jaaha,no siinä tapauksessa.Tarkoitanpa vaan että kannattaisiko sijoittaa vähän enemmän,jos saisi sitten vähän parempaa.Kyse ei tarvitse edes olla mistään huippukalliista.Edullinen ei välttämättä ole se halvin,ja homma pelaa,eikä tule niin herkästi pettymyksiä.


      • don luis
        chicopobre kirjoitti:

        Jaaha,no siinä tapauksessa.Tarkoitanpa vaan että kannattaisiko sijoittaa vähän enemmän,jos saisi sitten vähän parempaa.Kyse ei tarvitse edes olla mistään huippukalliista.Edullinen ei välttämättä ole se halvin,ja homma pelaa,eikä tule niin herkästi pettymyksiä.

        pero quisiera ahorrar.air finland lienee paras vaihtoehto?


      • Halpalento
        don luis kirjoitti:

        pero quisiera ahorrar.air finland lienee paras vaihtoehto?

        Ottanut myös tavan laskuttaa kaikesta erikseen. Ryanair taas on epävarma, koska lopettaa reitin kannattamattomana, kuten Tre-Liverpool jokunen vuosi sitten.


      • don luis
        Halpalento kirjoitti:

        Ottanut myös tavan laskuttaa kaikesta erikseen. Ryanair taas on epävarma, koska lopettaa reitin kannattamattomana, kuten Tre-Liverpool jokunen vuosi sitten.

        että meidät vie aurinkorannikolle nimenomaan air finland.hassu juttu että ensi kuun kanarian matkaan menemme samoilla koneilla.


    • GGDg

      www.Skyscanner.fi
      Itse ostan lippuni aina tuon sivuston kautta.

    • MVVV

      Olemme lähdössä heinäkuussa 2 aikuista ja 1 lapsi (9v.), suorat lennot, 3 matkalaukkua, golf bägi meno-paluu hinta 702 euroa.

      • don luis

        meillä tuli hinnaksi,juurikin heinäkuussa ,2 henkilöä laukut,691,myös meno-paluu suorin lennoin ,air finlandialla.


    • Hopsistii

      Itse lennän huhtikuun toinen päivä malagaan viikoki, 60€:lla, ja huhtikuun yhdeksäs päivä pois 40€:lla. Tuohonkun lisättiin verot matkalaukut, hintaa tuli meno-paluulle 140€.
      (Kummassakin lennossa välilasku. Tampere-Saksa-Malaga välilasku 5tuntia.
      Malaga-Lontoo-Tampere välilasku 5tuntia)
      lentoyhtiö Ryanair sekä EasyJet.
      (Lennot ostin: www.skyscanner.fi )

      • don luis

        olisi mukava tietää kuinka kauan matka kotiovelta perille,kestää ja mitä maksaa mahdolliset ruoat,juomat ,suoran lennon ylittävän ajan aikana.näin päästäisiin oikeaan hintavertailuun.


      • 11.09.2011 Lufthansa
        don luis kirjoitti:

        olisi mukava tietää kuinka kauan matka kotiovelta perille,kestää ja mitä maksaa mahdolliset ruoat,juomat ,suoran lennon ylittävän ajan aikana.näin päästäisiin oikeaan hintavertailuun.

        11.09.2011 Helsinki klo 9,05-Frankfurt 10,45 sis välipala tai aamiainen. Franfurt 13,35 - Malaga 16,25 sis välipala tai aamiainen. 19.11.2011 Malaga 17.25 - Frankfurt 20,30 sis maksuton ruoka- ja juomatarjoilu. Frankfurt 22,10 - Helsinki 01,30 sis välipala tai aamiainen. Sisältää ruumaan 1 kpl matkalaukku 20 kg/matkustaja. lentoyhtiö Lufthansa, matkat tilattu Ebookerssilta tällä viikolla. 5 hlö yht 787 € (157 € / hlö.)


      • don luis
        11.09.2011 Lufthansa kirjoitti:

        11.09.2011 Helsinki klo 9,05-Frankfurt 10,45 sis välipala tai aamiainen. Franfurt 13,35 - Malaga 16,25 sis välipala tai aamiainen. 19.11.2011 Malaga 17.25 - Frankfurt 20,30 sis maksuton ruoka- ja juomatarjoilu. Frankfurt 22,10 - Helsinki 01,30 sis välipala tai aamiainen. Sisältää ruumaan 1 kpl matkalaukku 20 kg/matkustaja. lentoyhtiö Lufthansa, matkat tilattu Ebookerssilta tällä viikolla. 5 hlö yht 787 € (157 € / hlö.)

        kiitän hyvästä vastauksesta,itse en varmaam kenttien odotusaikoina olisi ostamatta mitään,mutta jos se teille käy niin hyvä sitten.ainahan koneiden vaihto sisältää myöhästymisten riskien kautta vaikeuksia.toivon että lennot ovat ajallaan,hyvää matkaa.


    • smirgeli82

      Hola kanssamatkustajat!
      Kaipaisin kipeästi apua! Olemme menossa Ryanairillä Tampere-Malaga 1-15.4.2011. Meitä lähtee sekalainen porukka aikuisia ja lapsia kahdeksi viikoksi ja yhdeksi viikoksi mukaan olisi tulossa yksi 15 vuotias. En huomannut lentoja varatessani, että hän ei saisi matkustaa yksin eli nyt hän ei pääsisi tulemaan 8.4.2011 takaisin Malaga-Tampere väliä. Olisiko ketään kuka olisi tulossa parjantaina 8.4.2011 Malagasta ja voisi toimia "saattajana"???
      Ja tiedäntiedän, minun mokani kun en lukenut koko sääntönivaskaa läpi ja hoksannut asiaa varatessani lippuja. Joten siitä on turha kommentoida enää :)

      • Perdone

        Kyllä onnaa lentää 15-vuotiaan, kunhan on aikuinen mieluimmin oma vanhempi saattamassa koneeseen henkilötodistuksen kanssa. Ei siis tyarvitse olla koneessa mukana. Minulle ainakin näin on selitetty. Voihan siellä olla tietysti joku "toisinajattelija", joka ei osaa soveltaa ohjeita, mutta lentoyhtiöltä kysymällä juuri tähän tapaukseen ja tämän reitin henkilökunnalta(Tampere?), niin ei tule ongelmaa.


    • smirgeli82

      Heippa,
      eli joku alle 16-vuotias on siis lentänyt Ryanairilla yksin? Koska heidän nettisivuillaan ja "palvelevassa" puhelimessaan kielsivät sen kyllä ihan yksiselitteisesti. Mutta joka tapauksessa olen nyt luultavasti saanut saattajan, joka tulee samalla lennolla pois, joten asia pitäisi olla kunnossa.

    • Invalidos*

      Air Finland on nyt pelistä pois. Katselin Ryanairin ja Norwegianin lentoja huhtikuulle, vaan ilmoittaa ettei ole lentoja.
      Eli tietääkö kukaan milloin ne tulisivat myyntiin ?
      Isosti kiitollinen vastauksista :)

      • jjjjoooh

        Ryanair ei ainakaan ennen ole lentänyt Malagaan suoraan kuin kesäkautena. Bremenin kautta voi kuitenkin esimerkiksi edullisesti lentää.


    • Mikko751

      Airberlinin kesälennot ovat varattavissa tällä hetkellä halvimmillaan 189 eurolla. Hintaan sisältyy matkatavarat ja ruokailu, joten mielestäni kohtuullinen hinta. http://www.lentodiilit.fi/2013/03/12/halvat-lennot-malagaan/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3498
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      188
      1587
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1172
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      835
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      50
      793
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe