Olemme käyneet avopuolison kanssa katselemassa kihlasormuksia ja nyt olen vähän epävarma haluamastani sormuksesta. Miehen sormus oli paljon helpompi löytää, hän ei itse halunnut mitään hirveän erikoista ja sormus sai olla sileä. Hän päätyi Kalevalan Rajalinin leveään ja sileään sormukseen. Itsekin haluaisin Kalevalan sormuksen toki, koska Kalevalan hopeiset sormukset ovat mielestäni nättejä ja ihan järkevän hintaisia. Opiskelijabudjetilla ei mitään kovin kallista viitsi hankkia. Mmm, joten itse koitan nyt pähkäillä omaa sormustani. Tällä hetkellä yksi vaihtoehto on Kalevalan Kiviaarteistoa-sormus. Huomenna käyn kokeilemassa kyseistä sormusta. Sitten jos se osoittautuukin tyhmän oloiseksi, niin olen vähän pulassa. D:
Sattuisiko joku tietämään mitään vähän ns. "ronskimpaa" sormusta? En haluaisi mitään perus sileää tai mitään nättejä pikku timantteja, koska ne eivät ole tyyliäni. Kalevalan nykyisessä mallistossa ei ollut mitään muuta mukavaa, kuin tuo Kiviaarteistoa. Pidän myös vähän leveämmistä sormuksista.
Kumpi on muuten fiksumpi valinta kiveksi: ametisti vai vuorikristalli? Jos nyt satun päätymään tuohon Kiviaarteiston sormukseen.
Kiitos avusta! :)
Omanlainen kihlasormus?
Siouxie
1
519
Vastaukset
- Siouxie
Niin ja tosiaan haluaisin, että sormuksessa olisi kuitenkin jokin korukivi muttei timantti. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059