New Holland

jehaaa

New holland on paras rattorimerkki, kestävin, luotettavin...MUTTA VALTRA ON PASKIN! tästä ei tarvitse neuvotella etes! PErkeleen maajussinpaskat ko eivät tajua hyvän päälle, NYYKKÄRI THE BEST! ennemmin köröttelen nyykkärillä pellolla, Haukun VALTRAA kuin nussisin!

25

5005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihtori Lettunen

      ..heko heko, osta mopo ! Jäikkö aamulla ilman vai eikö nyrkki-Kyllikki pelannut ? Vai ekkö nähänykkää viimme yönä nyykkäristä märkää unta?

    • pohojosenmieäs

      Mitkään näistä nykyajan "muovi" traktoreista ei ole hyviä. Perkele miten jollaki uuella new hollantilla ajjaa metäsä kun kaikki on muovia?

    • !!!!!!!!!!
      • aina paras

        Montakohan Valtraa tai nyykkäriä on ollut? Vai olisko vaan ollut hiekkalaatikolla? Taitaa tuo nyykkärikin kohta kuolla niinkuin Ford ja Fiatkin traktorina.


      • -vm1996-
        aina paras kirjoitti:

        Montakohan Valtraa tai nyykkäriä on ollut? Vai olisko vaan ollut hiekkalaatikolla? Taitaa tuo nyykkärikin kohta kuolla niinkuin Ford ja Fiatkin traktorina.

        Kyllä se poijaat on niin kun myyntitilastoja katotaan ni sieltä se totuus löytyy. Ei taida ulkomaisista olla Valtralle vastusta. Tottahan se on että näillä nykyaikaisilla sähködextoilla ja sähköhärpäkkeillä ei pitkälle ajella,häiriövalot vilkkuu kojelaudassa joulukuusena vähän väliä.. Kunnon koneissa on konepellit peltiä ja ovenkarmit rautaa.


      • Hintakin ok
        -vm1996- kirjoitti:

        Kyllä se poijaat on niin kun myyntitilastoja katotaan ni sieltä se totuus löytyy. Ei taida ulkomaisista olla Valtralle vastusta. Tottahan se on että näillä nykyaikaisilla sähködextoilla ja sähköhärpäkkeillä ei pitkälle ajella,häiriövalot vilkkuu kojelaudassa joulukuusena vähän väliä.. Kunnon koneissa on konepellit peltiä ja ovenkarmit rautaa.

        turhaa elektroniikkaa,ei ole häiriövaloja joka vimpaimelle.Siis hanki uusi Zetori,jos haluat itse tehdä perushuollot ilman vikavalojen kuittauksia kalliissa merkkihuollossa.


    • nyykkkäri

      Onkohan nyt ihan kaikki inkkarit kanootissa?

      • Nääin ompi asiat

        New Hollandeja,sama kun kaikista autoista tulee vanhoina Opeleita.


      • hollanti
        Nääin ompi asiat kirjoitti:

        New Hollandeja,sama kun kaikista autoista tulee vanhoina Opeleita.

        kyllä hollanti on paras ei siitä vaan mihinkään pääse. valtra on ihan paska ja eihän sillä aja kun runkkarit


      • Maanilveilijä
        hollanti kirjoitti:

        kyllä hollanti on paras ei siitä vaan mihinkään pääse. valtra on ihan paska ja eihän sillä aja kun runkkarit

        ..ajeloo runkkarit, niin nyykkärillä ilmeisesti ajeloo pulun nussimat jauhojulpit?


    • ettänäin...

      Sopisikohan tähän väliin ennenkin keskustelussa väläytelty asia? On se vaan kumma miten vanhatkin Valmetit pitää arvonsa verrattuna mihin tahansa merkkiin nähden. Jopa hyvässä käyttökunnossa olevat 502 Valmetit on arvossaan moneen muuhun verraten ja ero euroissa vaan kasvaa mitä uudempiin käytettyihin tullaan. Oliskohan mitään tekemistä monien Valmetin ominaisuuksien kanssa, joista vähäpätöisin ei ole hyvät ominaisuudet metsä ajossa. Fiiattien(nyk. nyykkärit) hyvänä puolena täytyy mainita jäähdytys kyky jopa turvepölyssä. Tosin isoimmat nyykkärit onkin samoja kuin Case joilla sitten tuotakaan ominaisuutta ei ole.

      • Ford ylivoimaa

        Jaa että Ford ja Fiat kuolleita ja NH:kin kuolemassa? Case NH:n yhteinen historia pitää sisällään semmoisen määrän traktorihistoraa ja kokemusta, että Valmetin porukan olisi syytä olla ihan hissukseen. Kokemuksesta kertoo vaikka se, että esim. Fordson F -mallia myytiin 1917-1928 750 000 kpl, joka taitaa olla osapuilleen Valmetin/Valtran sen edeltäjien koko valmistusmäärä ikinä. Ei kannattaisi verrata, kun puhutaan ihan oikeasta traktorivalmistajasta ja Suolahden kopioverstaasta. John Deerellä ja Fordilla oli esim. täyspowershiftejä 60-luvulla, missä on Valtra vastaava? Ei ole vieläkään semmoista, portaattoman saivat aikaan 15 vuotta Fendtin jälkeen, 5 vuotta muita jäljessä. Perässähiihtäjälle Valtra sopii, joten ajakaa niillä vaan. Ja metsään on olemassa metsätraktorit - nämä tavalliset ovat peltokäyttöön.


      • s352
        Ford ylivoimaa kirjoitti:

        Jaa että Ford ja Fiat kuolleita ja NH:kin kuolemassa? Case NH:n yhteinen historia pitää sisällään semmoisen määrän traktorihistoraa ja kokemusta, että Valmetin porukan olisi syytä olla ihan hissukseen. Kokemuksesta kertoo vaikka se, että esim. Fordson F -mallia myytiin 1917-1928 750 000 kpl, joka taitaa olla osapuilleen Valmetin/Valtran sen edeltäjien koko valmistusmäärä ikinä. Ei kannattaisi verrata, kun puhutaan ihan oikeasta traktorivalmistajasta ja Suolahden kopioverstaasta. John Deerellä ja Fordilla oli esim. täyspowershiftejä 60-luvulla, missä on Valtra vastaava? Ei ole vieläkään semmoista, portaattoman saivat aikaan 15 vuotta Fendtin jälkeen, 5 vuotta muita jäljessä. Perässähiihtäjälle Valtra sopii, joten ajakaa niillä vaan. Ja metsään on olemassa metsätraktorit - nämä tavalliset ovat peltokäyttöön.

        Fordson F-mallista on vielä "liikenteessä". Samoin näitä täyspowershittejä. Monenkohan merkin coctail tuo Case NH mahtaa olla, melkoinen sekahedelmäkeitto varmaan.


      • Ford ylivoimaa
        s352 kirjoitti:

        Fordson F-mallista on vielä "liikenteessä". Samoin näitä täyspowershittejä. Monenkohan merkin coctail tuo Case NH mahtaa olla, melkoinen sekahedelmäkeitto varmaan.

        Kannattaisi ennen kommentointia lukea ja varsinkin YMMÄRTÄÄ, mitä on kirjoitettu. Tuskin Äffäläisiä on liikenteessä montaakaan, mutta jos nyt rautalangasta Sinulle tuon kommentin pointti, niin 1900-luvun alussa on jo tehty yhtä mallia saman verran kuin Valmet/Valtra/Volvo/Munktell/Bolinder jne koskaan, niin kokemus Traktorien valmistuksesta on vähän toisella tasolla. Ymmärrän, että Valtra-uskovaista harmittaa faktat, että toisilla on ollut kehittyneitä vaihteistoja jo yli 50 vuotta, toiset eivät saa sellaista vieläkään aikaiseksi... Tuossa ylemäpänä muuten sitä sekametelisoppaa Valtra merkin takaa. Ajelin tuossa joulun alla muuten S352:lla, ihan ruudikkaan oloinen MASSIKKA. Toista kuin kuminauha Direct T202.


      • konemiäskin

        Noi pilvissä olevat vaihtokonehinnat kertovat ainoastaan siitä, että monet myyjät maksavat vaihdokista aivan älyttömiä hyvityksiä. On ollut tilanteita, jolloin esim. Valtralla on saanut uutta 6850--mallia melkein samalla hinnalla kuin käytettyjä 6400-malleja tietyissä liikkeissä. On vain ajan kysymys, koska tämä älyttömyys räjähtää käsiin sekä Valtralla että muilla konekauppiailla. Jos joku pyytää jostain 502:sta 5000euroa, se ei ole älytöntä. Se, että joku maksaa semmoisia summia taas on.
        Sitten vielä hommataan lumilinko ja klapikone ja saadaan "edullisesti" tehtyä lumityöt ja omat puut. Näillä ihmisillä ei ole minkään valtakunnan laskutaitoa. Parasta on, jos vielä poljetaan taksat lumen linkouksessa joltain oikealta urakoitsijalta, jonka pitäisi elää sillä työllä. Näitäkin tapauksia löytyy ihan tästä samalta kylältä.


      • AGM-cdi
        konemiäskin kirjoitti:

        Noi pilvissä olevat vaihtokonehinnat kertovat ainoastaan siitä, että monet myyjät maksavat vaihdokista aivan älyttömiä hyvityksiä. On ollut tilanteita, jolloin esim. Valtralla on saanut uutta 6850--mallia melkein samalla hinnalla kuin käytettyjä 6400-malleja tietyissä liikkeissä. On vain ajan kysymys, koska tämä älyttömyys räjähtää käsiin sekä Valtralla että muilla konekauppiailla. Jos joku pyytää jostain 502:sta 5000euroa, se ei ole älytöntä. Se, että joku maksaa semmoisia summia taas on.
        Sitten vielä hommataan lumilinko ja klapikone ja saadaan "edullisesti" tehtyä lumityöt ja omat puut. Näillä ihmisillä ei ole minkään valtakunnan laskutaitoa. Parasta on, jos vielä poljetaan taksat lumen linkouksessa joltain oikealta urakoitsijalta, jonka pitäisi elää sillä työllä. Näitäkin tapauksia löytyy ihan tästä samalta kylältä.

        Kateus on mielentila, joka merkitsee yleensä toisen paremmuuden, menestyksen tai muun sellaisen aiheuttamaa vihan, alemmuuden, mitättömyyden, huonommuuden, kykenemättömyyden, syyllisyyden tai harminsekaisen pahansuopeuden tunnetta. Nykysuomen sanakirjan mukaan kateus liittyy ihmiseen, joka ei suo toiselle hyvää ja haluaa itselleen hyvän, joka toisella on. Se ei vaadi uhriltaan välttämättä mitään erityistä.

        Kateutta esiintyy yksilöiden, ryhmien, yhteisöjen ja jopa Valtraa omistamattomien välillä. Yksilöiden väliseen kateuteen liittyvät kohteet esinm Valtra, joita toisella koetaan olevan enemmän kuin itsellä. Kateellinen vertaa itseään ja havaitsee huonommuutta, joka häiritsee hänen omaa sosiaalista elämäänsä.

        Kateus on epämiellyttäviin ajatuksiin liittyvää oloa, joka voi ilmenetä inhona, panetteluna ja vastoinkäymisistä iloitsemisena. Kateellinen ihminen ahdistuu muiden Valtran omistuksesta ja saattaa vaipua itsesääliin. Kateellinen kadehtii, kun toisen Valtra ei olekaan itsellä ja rakastaa salaa muilla olevaa Valtraa.

        Jopa kaikkein primitiivisimmissä kulttuureissa on ollut tarpeen keksiä määritelmä ihmisille, jotka eivät kestä sitä, että toisella on jotakin, mikä itseltä puuttuu. Kateus on moottori, joka asustelee ihmisen sosiaalisen olemuksen ytimessä ja joka alkaa toimia heti, kun ihminen oppii vertaamaan itseään muihin. Vertailuntarvetta esiintyy myös joillakin eläimillä, mutta ihmisillä se on saanut aivan erityisen aseman. Ilman kateutta sosiaalinen kontrolli ei voisi toimia.


      • konemiäskin
        AGM-cdi kirjoitti:

        Kateus on mielentila, joka merkitsee yleensä toisen paremmuuden, menestyksen tai muun sellaisen aiheuttamaa vihan, alemmuuden, mitättömyyden, huonommuuden, kykenemättömyyden, syyllisyyden tai harminsekaisen pahansuopeuden tunnetta. Nykysuomen sanakirjan mukaan kateus liittyy ihmiseen, joka ei suo toiselle hyvää ja haluaa itselleen hyvän, joka toisella on. Se ei vaadi uhriltaan välttämättä mitään erityistä.

        Kateutta esiintyy yksilöiden, ryhmien, yhteisöjen ja jopa Valtraa omistamattomien välillä. Yksilöiden väliseen kateuteen liittyvät kohteet esinm Valtra, joita toisella koetaan olevan enemmän kuin itsellä. Kateellinen vertaa itseään ja havaitsee huonommuutta, joka häiritsee hänen omaa sosiaalista elämäänsä.

        Kateus on epämiellyttäviin ajatuksiin liittyvää oloa, joka voi ilmenetä inhona, panetteluna ja vastoinkäymisistä iloitsemisena. Kateellinen ihminen ahdistuu muiden Valtran omistuksesta ja saattaa vaipua itsesääliin. Kateellinen kadehtii, kun toisen Valtra ei olekaan itsellä ja rakastaa salaa muilla olevaa Valtraa.

        Jopa kaikkein primitiivisimmissä kulttuureissa on ollut tarpeen keksiä määritelmä ihmisille, jotka eivät kestä sitä, että toisella on jotakin, mikä itseltä puuttuu. Kateus on moottori, joka asustelee ihmisen sosiaalisen olemuksen ytimessä ja joka alkaa toimia heti, kun ihminen oppii vertaamaan itseään muihin. Vertailuntarvetta esiintyy myös joillakin eläimillä, mutta ihmisillä se on saanut aivan erityisen aseman. Ilman kateutta sosiaalinen kontrolli ei voisi toimia.

        Valitettavasti tulkitsit aivan väärin; en tunne kateutta Valtran omistajia kohtaan. Ennemminkin sääliä ja harmistusta siitä, että samalla rahalla saisi ihan oikeankin koneen pihapiiriin. Kannattaisi edes joskus käydä kokeilemassa...

        Mihin perustat, S352 sen, että Valtra on merkkinä ylivertainen, so. se on paras merkki? Nyt faktaa pöytään, niin keskustellaan!


      • ghgthgghsghsgrdh

        No kyllä sitä case ei siellä isommissakaan nyykkäreissä ole enää yhtään kyllä ne nykyiset caset on täysin ford ja fiat perusia mallia, natikka on nykyään haudassa


      • ValtraValmet
        AGM-cdi kirjoitti:

        Kateus on mielentila, joka merkitsee yleensä toisen paremmuuden, menestyksen tai muun sellaisen aiheuttamaa vihan, alemmuuden, mitättömyyden, huonommuuden, kykenemättömyyden, syyllisyyden tai harminsekaisen pahansuopeuden tunnetta. Nykysuomen sanakirjan mukaan kateus liittyy ihmiseen, joka ei suo toiselle hyvää ja haluaa itselleen hyvän, joka toisella on. Se ei vaadi uhriltaan välttämättä mitään erityistä.

        Kateutta esiintyy yksilöiden, ryhmien, yhteisöjen ja jopa Valtraa omistamattomien välillä. Yksilöiden väliseen kateuteen liittyvät kohteet esinm Valtra, joita toisella koetaan olevan enemmän kuin itsellä. Kateellinen vertaa itseään ja havaitsee huonommuutta, joka häiritsee hänen omaa sosiaalista elämäänsä.

        Kateus on epämiellyttäviin ajatuksiin liittyvää oloa, joka voi ilmenetä inhona, panetteluna ja vastoinkäymisistä iloitsemisena. Kateellinen ihminen ahdistuu muiden Valtran omistuksesta ja saattaa vaipua itsesääliin. Kateellinen kadehtii, kun toisen Valtra ei olekaan itsellä ja rakastaa salaa muilla olevaa Valtraa.

        Jopa kaikkein primitiivisimmissä kulttuureissa on ollut tarpeen keksiä määritelmä ihmisille, jotka eivät kestä sitä, että toisella on jotakin, mikä itseltä puuttuu. Kateus on moottori, joka asustelee ihmisen sosiaalisen olemuksen ytimessä ja joka alkaa toimia heti, kun ihminen oppii vertaamaan itseään muihin. Vertailuntarvetta esiintyy myös joillakin eläimillä, mutta ihmisillä se on saanut aivan erityisen aseman. Ilman kateutta sosiaalinen kontrolli ei voisi toimia.

        Näin minäkin sen aattelen. Täytyykin tehdä aloite kaupungin hallitukselle, jotta perustettaas yksi psykologin virka vartavasten "nyykkäri"-traumaatikkoja varten. Tuntuu, jotta "nyykkäri"-miehet tarvitsee tehokkaampaa ja yksityisempää kallon kutistusta. Osalla kun ei ole edes morsianta tahi vaimoa, vaan pitää yrittää onanoida kateudesta Valmetin kuvan kanssa ittensä uneen.


    • s352

      mutta traktorina Valmet/Valtra on parasta.

      • kolamies

        Tulee ihan ala-asteen välituntikeskustelut mieleen kun kuuntelee näitä PARAS keskusteluja. Voi voi kun on jo isä ajanut jollain ja tullut ihme päähänpinttymä joihinkin merkkeihin ni se sitten onkin paras. Eikö olisi ihan hyvä kunnolla miettiä ja vertailla puolueettomasti konetta hankittaessa. Vaikka nykyään voi olla työn alla saada konetta pidemmäks aikaa kokeiluun toisin kuin ennen. Monella on meilläkin ajettu ja rahtityötä tehty, harmittaa vaan kun tuo kotimainen ei vielä ole tavoitteita täyttänyt! Liian monessa asiassa tulee kehityksessä perässä ja jos uudistuksia tulee nekin liian monimutkaisesti toteutettuja. Valtrasta täytyy kyllä kiitellä hyvää jälkimarkkonointia huolto ja varaosapuolen toimivuutta, siinä on kilpailijoilla vielä paljon parannettavaa.


      • AGM-cdi
        kolamies kirjoitti:

        Tulee ihan ala-asteen välituntikeskustelut mieleen kun kuuntelee näitä PARAS keskusteluja. Voi voi kun on jo isä ajanut jollain ja tullut ihme päähänpinttymä joihinkin merkkeihin ni se sitten onkin paras. Eikö olisi ihan hyvä kunnolla miettiä ja vertailla puolueettomasti konetta hankittaessa. Vaikka nykyään voi olla työn alla saada konetta pidemmäks aikaa kokeiluun toisin kuin ennen. Monella on meilläkin ajettu ja rahtityötä tehty, harmittaa vaan kun tuo kotimainen ei vielä ole tavoitteita täyttänyt! Liian monessa asiassa tulee kehityksessä perässä ja jos uudistuksia tulee nekin liian monimutkaisesti toteutettuja. Valtrasta täytyy kyllä kiitellä hyvää jälkimarkkonointia huolto ja varaosapuolen toimivuutta, siinä on kilpailijoilla vielä paljon parannettavaa.

        niin parantuminen voi alkaa

        Prognoosi

        Kateus on voimakkaimmillaan silloin, kun se kohdistuu naapurissa asuvaan Valtran omistajaan. – ( konemies ei ole pystynyt valtraa koskaan hankimaan, johtuen Valtran myyjän ylenkatseista asenteesta vaihtokoneena tarjottuun öljyä vaihteisto kotelosta taka-akselille vuotavaan Fodson Majoriniin .

        Kateuden sanotaan myös liittyvän itsetuntoon. Itsetunnolla tarkoitetaan jäsentynyttä käsitystä omasta olemassaolosta sekä yksilön ja ympäristön välisen suhteen tasapainoa. Itsetuntonsa vahvistamiseksi ihminen arvioi ja vertaa itseään, tavoitteitaan ja odotuksiaan ympäristön odotuksiin. Itsetunnon vahvuuden sanotaan vaikuttavan kateudesta aiheutuvasta ahdistuksesta selviämiseen. Kun ihmisen mielenkiinto kohdistuu liikaa itseen, puhutaan - narsismista.

        Kateudessa ja narsismissa on samankaltaisia piirteitä, koska molemmissa ihminen tunnistaa itsessään voittamattomana alemmuuden ja riittämättömyyden tunteet. Narsistiselta ihmiseltä puuttuu terve itsekunnioitus, koska hän yliarvioi omia kykyjään yrittäessään arvioida lapsellisilla kyvyillään Valtra S352;sen loistavia yksityiskohtia, esim portaatonta vaihteistoa tai QuickSteer ohjausta.


      • konemiäskin
        AGM-cdi kirjoitti:

        niin parantuminen voi alkaa

        Prognoosi

        Kateus on voimakkaimmillaan silloin, kun se kohdistuu naapurissa asuvaan Valtran omistajaan. – ( konemies ei ole pystynyt valtraa koskaan hankimaan, johtuen Valtran myyjän ylenkatseista asenteesta vaihtokoneena tarjottuun öljyä vaihteisto kotelosta taka-akselille vuotavaan Fodson Majoriniin .

        Kateuden sanotaan myös liittyvän itsetuntoon. Itsetunnolla tarkoitetaan jäsentynyttä käsitystä omasta olemassaolosta sekä yksilön ja ympäristön välisen suhteen tasapainoa. Itsetuntonsa vahvistamiseksi ihminen arvioi ja vertaa itseään, tavoitteitaan ja odotuksiaan ympäristön odotuksiin. Itsetunnon vahvuuden sanotaan vaikuttavan kateudesta aiheutuvasta ahdistuksesta selviämiseen. Kun ihmisen mielenkiinto kohdistuu liikaa itseen, puhutaan - narsismista.

        Kateudessa ja narsismissa on samankaltaisia piirteitä, koska molemmissa ihminen tunnistaa itsessään voittamattomana alemmuuden ja riittämättömyyden tunteet. Narsistiselta ihmiseltä puuttuu terve itsekunnioitus, koska hän yliarvioi omia kykyjään yrittäessään arvioida lapsellisilla kyvyillään Valtra S352;sen loistavia yksityiskohtia, esim portaatonta vaihteistoa tai QuickSteer ohjausta.

        Ei ihme, ettet tajua, mitä täällä lukee, kun et osaa kirjoittaakaan. Hyvin näkee tuosta tekstistä ne kohdat, jotka olet onnistunut kopioimaan netistä ja sitten kirjoitusvirheistä ne kohdat, jotka ihan itse olet raapustanut... :-) Pahoitteluni, mutta en voi suhtautua vakavasti ihmiseen, joka ei osaa tuottaa tekstiä omalla äidinkielellään. (ei nuo vierassanatkaan ole vissiin hallussa; liekö mennyt prognoosi ja diagnoosi sekaisin? :-) )

        Eikä edelleenkään faktaa pöytään siitä ylivertaisuudesta... Mitä ylivertaista on Valtran portaattomassa tai säädettävässä Quick Steer -ohjauksessa?


      • s352
        konemiäskin kirjoitti:

        Ei ihme, ettet tajua, mitä täällä lukee, kun et osaa kirjoittaakaan. Hyvin näkee tuosta tekstistä ne kohdat, jotka olet onnistunut kopioimaan netistä ja sitten kirjoitusvirheistä ne kohdat, jotka ihan itse olet raapustanut... :-) Pahoitteluni, mutta en voi suhtautua vakavasti ihmiseen, joka ei osaa tuottaa tekstiä omalla äidinkielellään. (ei nuo vierassanatkaan ole vissiin hallussa; liekö mennyt prognoosi ja diagnoosi sekaisin? :-) )

        Eikä edelleenkään faktaa pöytään siitä ylivertaisuudesta... Mitä ylivertaista on Valtran portaattomassa tai säädettävässä Quick Steer -ohjauksessa?

        joka kertoo NH:n sairauden etenemisestä, mahdollisen kiintopisteen saavuttamisesta jolloin NH-mies tulee järkiinsä ja astelee muina miehinä Valtra-kauppaan.
        En tuossa ole kerennyt koneelle kun on hommia ollut yötämyöten, vedellä naapurin NH:ta ympäri kylää ja paskanajoraiteitten tekoa pellolle.


      • AGM-cdi
        s352 kirjoitti:

        joka kertoo NH:n sairauden etenemisestä, mahdollisen kiintopisteen saavuttamisesta jolloin NH-mies tulee järkiinsä ja astelee muina miehinä Valtra-kauppaan.
        En tuossa ole kerennyt koneelle kun on hommia ollut yötämyöten, vedellä naapurin NH:ta ympäri kylää ja paskanajoraiteitten tekoa pellolle.

        ” Kieli poskella ” olen tähän viestit ketjuun tarinat laittanut, sarkastinen mielen laatu kun on, ei kai kukaan pahoittanut mieltään?

        Nämä traktori merkki jutut jotenkin aina jaksaa huvittaa.

        On ollut ( ja on edelleen ) kylmä keli ja omaksi huvitukseni kirjoittelin pari huumoripitoista lyhyttä erikoista.

        Myönnetään, vitsini voi olla myös vaikeasti tajuttava, mutta sen suon itselleni.

        En kiusaa ketään enää - ainakaan tässä ketjussa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävä sinua

      Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

      Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

      Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

      Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

      Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

      Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

      johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

      Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

      Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

      Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe