Minkälaisia kokemuksia teillä on Immolinasta? Aloin käyttää sitä tosi pitkään jatkuneeseen flunssakierteeseeni viikonloppuna ja flunssa katkesi kuin seinään. Jeee! Mutt a- olen myös heräillyt epätavallisen paljon öisin. Olen kyllä muutoinkin huono nukkuja, mutta nyt koen heräilyissäni jo jotain epätavallista.
Onkohan Immonlinassa jotain piristävää? Olen ottanut kaksi kapselia aamuisin.
Immonlina
3
493
Vastaukset
- ap.
Niin, Immolina, tuli kirjoitusvirhe, vaan ihmekös tuo, näin uupuneena.
- orsso
Olen syönyt Immolinaa kuureina, aloitin ensimmäisen kuurin 2009 keväällä, kun sikaflunssa H1N1 uutisia tuli päivittäin.
Itselläni ja tuttavallani se on tuntunut pitävän vastustuskykyä yllä; viimeksi tänä jouluna peheessä riehui kuumeeton flunssa. Immolinaa söin ja itse pysyin täysin terveenä. En tietenkään tiedä mikä osuus immolinalla oli kaiken kaikkiaan.
Vastaavia tuotteitahan on mm. AntiWir ja Immunostrong, joissa jokaisessa eri vaikuttava ainesosa.
En tiedä mikä näistä kolmesta on tehokkain tuote: AntiWirin olen huomannut lyhentävän flunssan kestoa ja Immunostrongin väitetään auttavan keuhkoputkentulehduksiin ja poskiontelotulehduksiin asti.
Immolinan pääainesosa on spirulina-leväuute. Tuotahan myydään ihan luontaistuotekaupoissakin, koska sisältää luonnollisesti vitamiineja ja mineraaleja. Mitään piristävää en ole huomannut käytössä, mutta yksi henkilö väitti, että hänelle tuli maha kipeäksi, kun käytti immolinaa. - colostrum..
Immoliinaakin olen syönyt, vaan minuun se ei vaikuttanut mitenkään. Nyt syön D:tä 125 µg päivässä ja flunssat ja kaikki tartuntainfektiot ovat pysyneet poissa.
Lisäksi on varuilta colostrumia, koska saan syöpähoitoa, ei ole varaa sairastua yhteenkään infektioon. Hyvin olen onnistunut välttäään kaikki tartuntainfektiot. Colostrumia vain, kun lähden joukkopaikkoihin, missä tartuntoja voi saada, ja sieltä tullessa. En muuten. Kerrankin vastapäätä istuva henkilö koko ajan räki ja röhisi. Mutta ei tarttunut, kun oli colostrum suojaus päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82385- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3042113- 381839
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461508- 1411477