Minkälaisia kokemuksia teillä on Immolinasta? Aloin käyttää sitä tosi pitkään jatkuneeseen flunssakierteeseeni viikonloppuna ja flunssa katkesi kuin seinään. Jeee! Mutt a- olen myös heräillyt epätavallisen paljon öisin. Olen kyllä muutoinkin huono nukkuja, mutta nyt koen heräilyissäni jo jotain epätavallista.
Onkohan Immonlinassa jotain piristävää? Olen ottanut kaksi kapselia aamuisin.
Immonlina
3
457
Vastaukset
- ap.
Niin, Immolina, tuli kirjoitusvirhe, vaan ihmekös tuo, näin uupuneena.
- orsso
Olen syönyt Immolinaa kuureina, aloitin ensimmäisen kuurin 2009 keväällä, kun sikaflunssa H1N1 uutisia tuli päivittäin.
Itselläni ja tuttavallani se on tuntunut pitävän vastustuskykyä yllä; viimeksi tänä jouluna peheessä riehui kuumeeton flunssa. Immolinaa söin ja itse pysyin täysin terveenä. En tietenkään tiedä mikä osuus immolinalla oli kaiken kaikkiaan.
Vastaavia tuotteitahan on mm. AntiWir ja Immunostrong, joissa jokaisessa eri vaikuttava ainesosa.
En tiedä mikä näistä kolmesta on tehokkain tuote: AntiWirin olen huomannut lyhentävän flunssan kestoa ja Immunostrongin väitetään auttavan keuhkoputkentulehduksiin ja poskiontelotulehduksiin asti.
Immolinan pääainesosa on spirulina-leväuute. Tuotahan myydään ihan luontaistuotekaupoissakin, koska sisältää luonnollisesti vitamiineja ja mineraaleja. Mitään piristävää en ole huomannut käytössä, mutta yksi henkilö väitti, että hänelle tuli maha kipeäksi, kun käytti immolinaa. - colostrum..
Immoliinaakin olen syönyt, vaan minuun se ei vaikuttanut mitenkään. Nyt syön D:tä 125 µg päivässä ja flunssat ja kaikki tartuntainfektiot ovat pysyneet poissa.
Lisäksi on varuilta colostrumia, koska saan syöpähoitoa, ei ole varaa sairastua yhteenkään infektioon. Hyvin olen onnistunut välttäään kaikki tartuntainfektiot. Colostrumia vain, kun lähden joukkopaikkoihin, missä tartuntoja voi saada, ja sieltä tullessa. En muuten. Kerrankin vastapäätä istuva henkilö koko ajan räki ja röhisi. Mutta ei tarttunut, kun oli colostrum suojaus päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791