naimisiin menossa ja miehelle oli järjestetty privaatti show... koko muu lauma oli oluella sillä aikaa. pettikö mieheni minua? "oli pakko mennä, kun oli maksettu?" ??? itse sanoi, että joku läski strippari tanssahteli ja hän vain istui tuijotti. en tiedä mitä ajatella...
mitä privassa tapahtuu?
3
1444
Vastaukset
- Erotiikka shop
Näin se menee, miten kirjoitit. Toki lisämaksusta voit nähdä, kun tanssitytttö esim. tyydyttää itseään hieromasauvalla. Mies voi itse runkata itseään, toki tyttökin sen tekee taas lisämaksusta. Eli periaatteessa privatissa saa mitä haluaa, kun vaan rahaa löytyy. Tosin monet tytöt, varsinkin suomalaiset ovat kieltäytyneet yhdynnästä, sillä sitäkin siellä tapahtuu.
- 20+12=31
Just joo. Oliko esitys Suomessa vai Pattayalla? Mikäli Suomessa, ei siellä mitään yhdyntähommia ole.
Tosin rahallahan saa vaikka mitä, mutta moisesta pitäisi maksaa useita satoja euroja.
- stripparitku
olen itse avoliitossa elävä strippari ja olen töissä erotic clubilla ja meillä ei ainakaan pettämistä tapahdu koska kaikki ovat suomalaisia ja meillä on ehkä kaksi sinkkua yhdeksästä tytöstä. private showhun kuuluu katselu ja tissien, pepun koskettelu maksua vastaan myös dildo showta ja lesbo showta voi ostaa mutta munaan ei kosketa eikä mies koske meihin. toisin kun ajatellaa että kaikki stripparit ovat miehiä nieleviä tautipesiä niin toisin on! monella on mies ja lapsia toinen ihan normaali työ esim hoitaja pankki neiti. eroottiset baarin tarkoitus on tuoda miehille fantasiaa ja mielihyvää vain paljaalla pinnalla. en toki väitä että jokainen baari olisi tälläinen tai päivä privaatti mutta ihmisiä jokainen on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162436Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231976Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua241487Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3051237- 601043
- 2581023
- 53960
- 146923