mitä privassa tapahtuu?

bridzillamay2011

naimisiin menossa ja miehelle oli järjestetty privaatti show... koko muu lauma oli oluella sillä aikaa. pettikö mieheni minua? "oli pakko mennä, kun oli maksettu?" ??? itse sanoi, että joku läski strippari tanssahteli ja hän vain istui tuijotti. en tiedä mitä ajatella...

3

1728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erotiikka shop

Näin se menee, miten kirjoitit. Toki lisämaksusta voit nähdä, kun tanssitytttö esim. tyydyttää itseään hieromasauvalla. Mies voi itse runkata itseään, toki tyttökin sen tekee taas lisämaksusta. Eli periaatteessa privatissa saa mitä haluaa, kun vaan rahaa löytyy. Tosin monet tytöt, varsinkin suomalaiset ovat kieltäytyneet yhdynnästä, sillä sitäkin siellä tapahtuu.

• 20+12=31

Just joo. Oliko esitys Suomessa vai Pattayalla? Mikäli Suomessa, ei siellä mitään yhdyntähommia ole.
        Tosin rahallahan saa vaikka mitä, mutta moisesta pitäisi maksaa useita satoja euroja.

• stripparitku

olen itse avoliitossa elävä strippari ja olen töissä erotic clubilla ja meillä ei ainakaan pettämistä tapahdu koska kaikki ovat suomalaisia ja meillä on ehkä kaksi sinkkua yhdeksästä tytöstä. private showhun kuuluu katselu ja tissien, pepun koskettelu maksua vastaan myös dildo showta ja lesbo showta voi ostaa mutta munaan ei kosketa eikä mies koske meihin. toisin kun ajatellaa että kaikki stripparit ovat miehiä nieleviä tautipesiä niin toisin on! monella on mies ja lapsia toinen ihan normaali työ esim hoitaja pankki neiti. eroottiset baarin tarkoitus on tuoda miehille fantasiaa ja mielihyvää vain paljaalla pinnalla. en toki väitä että jokainen baari olisi tälläinen tai päivä privaatti mutta ihmisiä jokainen on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      22
      4224
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      32
      3488
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3364
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      20
      3318
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2910
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      27
      2657
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2350
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2341
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2155
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      29
      1757
    Aihe