Felicitas vs. Väestöliitto

peukku :)

En voi kuin hämmästellä klinikoiden eroa! Hoitoja tehty kummassakin paikassa ja en voi kuin suositella väestöliittoa :) Siellä löytyy niin toimistotytöistä, sairaanhoitajista kuin lääkäreistäkin sellaista aitoa lämpöä, jota felicitaksella ei koskaan välittynyt usean vuoden varrella.. Vau! Väestöliitolla sai myös tunteen, että otetaan asiat oikein kunnolla hoitoon ja tarkkaan mietitään, mikä on parasta. Lisäksi kattavasti kaikki kertoivat hoidon kulusta ja eri vaiheista. Olipa iloinen yllätys tuo väestöliitto ja pakkohan sitä on nyt täällä kehua :)

8

3017

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan(meppis)

Vaikka en itse felicitakselle edes menny, me (tai minä) valittiin miehen kans suoraan tuo väestöliitto hoitopaikaks ja täytyy sanoo et on kyl ollu niin ammattimaista työtä siellä ja aitoa välittämistä ihmisestä ja tää lääkäri joka meitä hoitaa sai heti ekalla käynnillä jo selville et mis on todennäköisesti syy et ei vaan tärppää ja niinhän se olikin ku tutkimukset saatiin loppuun et mun pco ton lapsettomuuden aiheuttaa. Ja vaikka oonkin ylipainoinen (laihdutan koko ajan) ni ei se ollu este millekään, ainoastaan sanoi vaan et pitäis kyl aloittaa laihdutus mut esim.ei kieltäytynyt aloittamasta hoitoja vaan sano et ei vält.riitä pelkkä laihdutus ja suositteli lämpimästi inseminaatiota.

Jotenka nyt täs odotellaan et millo menkat alkaa et saa aloitettuu nuo clomit ja sitte jos kaikki menee hyvin ni heti vaan täs kuus jo eka inssi. =)

Ja ylipäätään se tieto on niin hyvää mitä sieltä saa ja asiointi siellä on erittäin helppoa eikä kukaan kato kieroon/napise mistään. SIllä uskokaan tai älkää, uskoisin et jos julkiselle oltais menty ni ne olis kieltäytynyt aloittamasta hoitoja ollenkaan ennenku on ensin laihduttanut..näin ainakin jostain luin et ylipaino on este hoitojen aloittamiselle.

Et ollaan kyl todella tyytyväisiä et valittiin väestöliitto hoitopaikaks ja vaikka siitä nyt joutuukin maksamaan enemmän mitä julkisella ni on se raha sen arvoista. Eikä siellä nyt kuitenkaan mitään törkyhintoja joudu maksaa. :)

Että joo, kyllä me pysytään jatkossakin väestöliitossa niin kauan enneku tärppi tulee! :)

• 79vesimies

Meillä taas positiivinen kokemus Felicitaksessa. ICSI hoitoja 2 takana ja nyt toisesta hoidosta raskaus joka nyt jo puolessa välissä. Itse saimme Felicitaksessa loistavaa hoitoa, tukea ja apua ja koen että olen heille syvästi kiintollinen tästä onnesta jonka saimme raskauden muodossa.
        Tsemppia kaikille jotka hoitojen tiellä ovat!

• enkelipojan äippä
        79vesimies kirjoitti:

Meillä taas positiivinen kokemus Felicitaksessa. ICSI hoitoja 2 takana ja nyt toisesta hoidosta raskaus joka nyt jo puolessa välissä. Itse saimme Felicitaksessa loistavaa hoitoa, tukea ja apua ja koen että olen heille syvästi kiintollinen tästä onnesta jonka saimme raskauden muodossa.
        Tsemppia kaikille jotka hoitojen tiellä ovat!

kyllä vaan en voi kuin kiittää Felicitaksen hoitohenkilökuntaa, olemme saaneet sieltä apua ja neuvoja ja tukea silloin kun sitä olemme tarvinneet. meillä ei kuitenkaan ole kokemusta väestöliitosta.

• :.:.:.:

Väestöliitosta ei ole edes kokemusta, mutta kyllä Felicitaksesta jäi tosi hyvä mieli! Ihana henkilökunta ja otettiin tosi hyvin huomioon! (Lappeenrannan Felicitas)
      Yksi ICSI/IVF takana ja heti tärppäs, nyt esikoista odotellessa ja vähän harmittaa jos jatkossakaan ei luomusti saada lapsia niin tuskin on enää varaa mennä Felicitakselle, yksikin kerta oli jo vähän liian kallis..

• Mies...980

...se miesten näytteenottohuoneen sohva ja isompi telkkari. Väestöliitolle pisteet.

• Ghg

Felicitaksessa on rahastuksen maku. En ole koskaan kokenut mitään niin masentavaa kuin käynti siellä. Kahden keskenmenon jälkeen ei jäänyt paljoa toivonhippuja kun Tiina Hakala-Ala-Pietilä ehdotti meille noin kymmentä eri koetta. Niistä kahdeksan koetta oli sellaisia joista äärimmäisen harvoin löytyy mitään. (noin yksi tapaus vuodessa) Että tältä pohjalta. Hintaahan näille tulisi rapsakka summa. En suosittele hänelle menoa todellakaan. Empaattisuus noin nolla.

• Felicitas :))

Mulla on hyviä kokoemuksia Felicitaksesta : Lääkärit, hoitajat...kaikki oli ihania, ihan kaikki! Yhtään huonoa kohtelua, yhtään huonoa sanaa en saanut, päinvastoin! Siksi suosittelen Merja Ala-Nikulaa :) Ihana ihminen!!!
      Kaikki olivat ammattitaitoisia ja kaikista kerrottiin niin, että ne ymmärrettiin ja mikä just mulle/meille oli hyvä vaihtoehto. Päädyttiin suoraan IVF-hoitoon jo iän takia ja jätettiin turhat muut jutut pois. Toki kallis paikka se on, mutta sain sen mitä lähdinkin hakemaan :)

Felicitakselle pointsit!

• luxus eloa

sama minulla.. ensn julkisella vuosia turhaanjonot tautiset ja kaikki kokeet siirtyi aina jonotuksien takia ensikuulle.käsittely oli kuin ..elukoilla. säästin rahaa ,painelin lappeen feliin ja palvelu sai minut haukkomaan henkeä. hoito alkoi heti samasta kierrosta. ensimmäinen ivf onnistui. syntyi ihana tytöntylleröinen.toinen päättyi keskenmenoon. kolmas onnistui. sain maksaa kolmessa erässä. oli mielettömän ihana henkilökunta. kaikesta positiivinen mieli. nyt maailman onnellisin kahden tytön äiti. ilman heitä mulla ei olisi mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe