Mistähän saisi ostettua pinnavanteet vanhaan englantilaiseen autoon. Sekä myös renkaita esim.165 x 15.
Hyviä vinkkejä kaivataan.
pinnavanteet
11
889
Vastaukset
- esko11111
hakua googlella
spin wheels for car
customwheel.com - esko11111
löytyy rengas-online.com
- healey
Millainen Healey sulla on työn alla??
- healey
Moro. -59 100/6 olis nyt loppusuoralla eli maalauksessa. Kesäksi liikenteeseen. katso: austinhealey.kuvat.fi
- healey
healey kirjoitti:
Moro. -59 100/6 olis nyt loppusuoralla eli maalauksessa. Kesäksi liikenteeseen. katso: austinhealey.kuvat.fi
Moro
Olen katsellut ja monen monta kertaa.
Upeaa työtä olet tehnyt ja kellosepän tarkkuudella.
Tein just kaupat saman vuotisesta Healeystä ja
kesäksi liikenteeseen. Mr kilvissä ja pääpiirteittäin ehjä.
Mikä on paras paikka ostaa kulutus osaa?
Olisko sulla moottorin vihreän sekoitukseen koodia.
Pitäis saada teetettyä hiukan paukkupukkomaalia paikka-
maalausta varten. - healey
healey kirjoitti:
Moro
Olen katsellut ja monen monta kertaa.
Upeaa työtä olet tehnyt ja kellosepän tarkkuudella.
Tein just kaupat saman vuotisesta Healeystä ja
kesäksi liikenteeseen. Mr kilvissä ja pääpiirteittäin ehjä.
Mikä on paras paikka ostaa kulutus osaa?
Olisko sulla moottorin vihreän sekoitukseen koodia.
Pitäis saada teetettyä hiukan paukkupukkomaalia paikka-
maalausta varten.Hieno homma onnea hiilin ostosta. Osat saa parhaiten suoraan englannista. Esimerkiksi AH spares.
Voin kyllä auttaa osien tilailussa, itse olen kaikki osat tilannut juurikin ah sparesilta. Heillä homma toimii, osien laatu on hyvä ja nopea toimitus. Mulla on muistaakseni moottori maalia valmiina tallissa. Missä päin suomea asut?. Itse olen Pirkkalasta eli täältä Tampereen kupeesta.
Tässä puhelinnumeroni soita päiväaikaan niin jutellaan lisää P.040 7310197 - healey
healey kirjoitti:
Hieno homma onnea hiilin ostosta. Osat saa parhaiten suoraan englannista. Esimerkiksi AH spares.
Voin kyllä auttaa osien tilailussa, itse olen kaikki osat tilannut juurikin ah sparesilta. Heillä homma toimii, osien laatu on hyvä ja nopea toimitus. Mulla on muistaakseni moottori maalia valmiina tallissa. Missä päin suomea asut?. Itse olen Pirkkalasta eli täältä Tampereen kupeesta.
Tässä puhelinnumeroni soita päiväaikaan niin jutellaan lisää P.040 7310197Moro
Vantaalla asustelen.
Netistä olen noita diilereitä katsellut, valinnan varaa tuntuu olevan
joten siksi kyselinkin.
Suurempia tarpeita ei pitäisi olla muttä auto kun on seissyt viimeiset kaksi
vuotta ja sitäkin ennen vähällä ajolla. Tarvetta saattaa löytyä, tiedossa vasta
tuo maali ja öljynsuodatin.
Lumi estää vielä auton saamisen uuteen kotiin tarkempaa tutkimista
varten.
Soittelen jossakin välissä... - healey
healey kirjoitti:
Moro
Vantaalla asustelen.
Netistä olen noita diilereitä katsellut, valinnan varaa tuntuu olevan
joten siksi kyselinkin.
Suurempia tarpeita ei pitäisi olla muttä auto kun on seissyt viimeiset kaksi
vuotta ja sitäkin ennen vähällä ajolla. Tarvetta saattaa löytyä, tiedossa vasta
tuo maali ja öljynsuodatin.
Lumi estää vielä auton saamisen uuteen kotiin tarkempaa tutkimista
varten.
Soittelen jossakin välissä...Tuliko sulle ylimääräisiä pinnavanteita tarvitsisin yhden 60 pinnaa ja 15 tuumaa.
Saisin täyden sarjan samalla pinnamäärällä. Toinen vaihtoehto että tilaan uudet ja myyn vanhat pois.
Eli minulla olisi sitten 6 kappaletta pinnavanteita myytävänä eri pinnamäärillä 48 ja 60 pinnasia.
Jotain pikkusälää löytyy hiiliin. - healey
healey kirjoitti:
Tuliko sulle ylimääräisiä pinnavanteita tarvitsisin yhden 60 pinnaa ja 15 tuumaa.
Saisin täyden sarjan samalla pinnamäärällä. Toinen vaihtoehto että tilaan uudet ja myyn vanhat pois.
Eli minulla olisi sitten 6 kappaletta pinnavanteita myytävänä eri pinnamäärillä 48 ja 60 pinnasia.
Jotain pikkusälää löytyy hiiliin.Ei tietääkseni ole ylimääräisiä vanteita.
Kauppa oli sen verran "hätäinen" että kaupan
sisältö ja kunto on hiukan epäselvä :-) - Wire wheels
healey kirjoitti:
Tuliko sulle ylimääräisiä pinnavanteita tarvitsisin yhden 60 pinnaa ja 15 tuumaa.
Jotain pikkusälää löytyy hiiliin.Terve !
Minulla on 3 kpl 60-pinnaisia 15" aitoja Dunlop-vanteita sekä 1 kpl 48-pinnainen 15" vanne.
p. 045-6525887
- kkp2
Käviskö nuo vai oisko liian isot nettivaraosa ID:14465578
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839