TURUSSA POLVEN TEKONIVELEN LEIKKAUS

UUSI POLVI

HEI,
KUULIN TÄNÄÄN,ETTÄ POLVENI TARVITSEE TEKONIVELEN.NÄILLÄ NÄKYMIN JONOON TYKSIIN.ONKO KENELÄKÄÄN KOKEMUSTA LÄÄKÄREISTÄ???
ON MYÖS MAHDOLLISTA,ETTÄ MENISIN JONKUN HYVÄN ORTOPEDIN NS.YKSITYISPOTILAAKSI,JOKA LEIKKAA ESIM TYKSISSÄ,TAI LÄHIYMPÄRISTÖSSÄ.AINAKIN AIKAISEMMIN OLI MAHDOLLISTA,ETTÄ ORTOPEDI OTTAA JONKUN OSAN NS YKSITYISPOTILAITA..ONKO KENELLÄKÄÄN TIETOA???KOKEMUSTA???TYÖTERVEYSHUOLTO ON TERVEYSTALOSSA,MUTTA LUONNOLLISESTI LEIKKAUSTA TYÖNANTAJA EI MAKSA.KIITOS KOVASTI TIEDOISTA

12

4722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopuksi

      Älä huuda CapsLockilla.

      Julkisissa sairaaloissa ei ole enää yksityispotilasmahdollisuutta eli EML-järjestelmää. Sinun on mentävä yksityiseen sairaalaan, jos haluat valita leikkaavan lääkärisi.

      • Juuri leikattu

        Kokemukseni polvileikkauksesta. Voit mennä TERVEYSTALOON yksityiselle lääkärille. Oikein hyvä ortopedi on Tuomas Yli-Jama. Leikkaa Turunmaan sairaalassa. Hyvät kokemukset. Ota Häneen Yhteyttä. Hänellä on varmaa ja todella erikoisen hyvää osaamista.


      • Hyvin paranee
        Juuri leikattu kirjoitti:

        Kokemukseni polvileikkauksesta. Voit mennä TERVEYSTALOON yksityiselle lääkärille. Oikein hyvä ortopedi on Tuomas Yli-Jama. Leikkaa Turunmaan sairaalassa. Hyvät kokemukset. Ota Häneen Yhteyttä. Hänellä on varmaa ja todella erikoisen hyvää osaamista.

        Tuo nimimerkki "aluksi lopuksi" antaa väärää tietoa. Voi mennä yksityislääkärille. Lääkärithän ovat kaikki yksityisiä. Varaa aika TERVEYSTALOSTA ortopedi TUOMAS YLI-JAMALTA. Hän leikkaa TURUMAAN SAIRAALASSA ja osaa varmasti työnsä. On kokemusta.


      • polvinivel
        Hyvin paranee kirjoitti:

        Tuo nimimerkki "aluksi lopuksi" antaa väärää tietoa. Voi mennä yksityislääkärille. Lääkärithän ovat kaikki yksityisiä. Varaa aika TERVEYSTALOSTA ortopedi TUOMAS YLI-JAMALTA. Hän leikkaa TURUMAAN SAIRAALASSA ja osaa varmasti työnsä. On kokemusta.

        otan heti häneen yhteyttä


      • 33
        Hyvin paranee kirjoitti:

        Tuo nimimerkki "aluksi lopuksi" antaa väärää tietoa. Voi mennä yksityislääkärille. Lääkärithän ovat kaikki yksityisiä. Varaa aika TERVEYSTALOSTA ortopedi TUOMAS YLI-JAMALTA. Hän leikkaa TURUMAAN SAIRAALASSA ja osaa varmasti työnsä. On kokemusta.

        Julkisissa sairaaloissa ei ole tällä hetkellä yksityispotilasmahdollisuutta. HUS:ssa viritellään jotain siihen suuntaan, mutta sekin on eri asia kuin muinoinen EML-järjestelmä.


      • Niin se meni
        polvinivel kirjoitti:

        otan heti häneen yhteyttä

        Hinta on kyllä käsittääkseni ihan eri luokkaa kuin aikoinaan, kun esim. TYKS:ssä lääkäreillä oli oikeus yksityispotilaiden hoitamiseen.
        Olen itsekin aikoinaan tällä konstilla ainakin neljä kertaa mennyt jonon ohi.
        Jopa rintasyöpäleikkaus tehtiin siten. En tiedä oliko siitä mitään muuta hyötyä kuin, että sain itse valita lääkärin ja toki leikkaus tapahtui nopeasti, mutta ainahan syöpäleikkaukset pyritään nopeasti tekemään.
        Nykyään se ei kyllä käy samalla systeemillä, siis eihän jollakin lääkärillä mitään eri oikeutta voi olla.

        Itse esim. tiesin, että lääkäreiltä loppuvat oikeudet yksityispotilaiden hoitamiseen TYKS:ssä.

        Tiesin myös sen, että lähiaikoina minulle olisi tehtävä selän luudutus- ja skolioosileikkaus, koska TYKS:n ortopedi oli jo tokaissut minulle, että tämä selkä on sökö ja kivut olivat kovat, joten tilasin ajan hyväksi tietämälleni neurokirurgille Pulssiin.
        Kuvittelin, että hän ehtisi vielä leikata minut yksityispotilaana TYKS:ssä ja olisin halunnut leikkaavaksi lääkäriksi nimenomaan neurokirurgin.
        Hinta olisi ollut kohtuullinen vanhalla systeemillä.
        Eipä enää leikannut. Teki lähetteen TYKS:iin, josta tuli lähete magneettikuvaukseen, mikä tietenkin olisi ollut yksityisesti kallis kuvaus.
        Sen lisäksi minulle tehtiin TYKS:ssä muitakin kuvauksia ja tutkimuksia ja niistä kaikista selvisin poliklinikkamaksulla.
        Lopulta ortopedi leikkasi TYKS:n kirurgisessa sairaalassa.
        Selässä on titaaneita ja täytyy sanoa, että selkä ei missään tapauksessa ole kunnossa, mutta on mahdotonta sanoa olisiko leikkaus onnistunut sen paremmin esim. yksityissairaalassa.

        Polvileikkaus on kuitenkin paljon pienempi leikkaus ja mitä olen kuullut, niin yleensä ovat hyvin onnistuneet ihan yleiselläkin puolella.


      • mutta...
        Niin se meni kirjoitti:

        Hinta on kyllä käsittääkseni ihan eri luokkaa kuin aikoinaan, kun esim. TYKS:ssä lääkäreillä oli oikeus yksityispotilaiden hoitamiseen.
        Olen itsekin aikoinaan tällä konstilla ainakin neljä kertaa mennyt jonon ohi.
        Jopa rintasyöpäleikkaus tehtiin siten. En tiedä oliko siitä mitään muuta hyötyä kuin, että sain itse valita lääkärin ja toki leikkaus tapahtui nopeasti, mutta ainahan syöpäleikkaukset pyritään nopeasti tekemään.
        Nykyään se ei kyllä käy samalla systeemillä, siis eihän jollakin lääkärillä mitään eri oikeutta voi olla.

        Itse esim. tiesin, että lääkäreiltä loppuvat oikeudet yksityispotilaiden hoitamiseen TYKS:ssä.

        Tiesin myös sen, että lähiaikoina minulle olisi tehtävä selän luudutus- ja skolioosileikkaus, koska TYKS:n ortopedi oli jo tokaissut minulle, että tämä selkä on sökö ja kivut olivat kovat, joten tilasin ajan hyväksi tietämälleni neurokirurgille Pulssiin.
        Kuvittelin, että hän ehtisi vielä leikata minut yksityispotilaana TYKS:ssä ja olisin halunnut leikkaavaksi lääkäriksi nimenomaan neurokirurgin.
        Hinta olisi ollut kohtuullinen vanhalla systeemillä.
        Eipä enää leikannut. Teki lähetteen TYKS:iin, josta tuli lähete magneettikuvaukseen, mikä tietenkin olisi ollut yksityisesti kallis kuvaus.
        Sen lisäksi minulle tehtiin TYKS:ssä muitakin kuvauksia ja tutkimuksia ja niistä kaikista selvisin poliklinikkamaksulla.
        Lopulta ortopedi leikkasi TYKS:n kirurgisessa sairaalassa.
        Selässä on titaaneita ja täytyy sanoa, että selkä ei missään tapauksessa ole kunnossa, mutta on mahdotonta sanoa olisiko leikkaus onnistunut sen paremmin esim. yksityissairaalassa.

        Polvileikkaus on kuitenkin paljon pienempi leikkaus ja mitä olen kuullut, niin yleensä ovat hyvin onnistuneet ihan yleiselläkin puolella.

        aina voi tapahtua jotain yllättävää ja leikkaus voi epäonnistua niin yksityis- kuin julkisellakin puolella. Minulla laitettiin polveen noin vuosi sitten tekonivel julkisella puolella HUS:n Peijaksen sairaalassa ja leikkaus onnistui hyvin ainakin siitä päätellen että kivut ovat täysin poissa ja polvi toimii kuten pitääkin. Tietääkseni julkisella puolella tehdään polvi- ja lonkkaproteesileikkauksia niin paljon että ortopedit ovat saaneet siihen hyvän kokemuksen. Jonotkaan eivät ole mahdottomia kun sairaalat ovat uhkasakon voimalla saatu noudattamaan hoitotakuun 6 kk takarajaa. Minäkin pääsin tekonivelleikkaukseen vajaan 2 kk kuluttua leikkauspäätöksestä (koko prosessi ensimmäisestä lääkärikäynnistä vei kylläkin pari vuotta ja välillä tehtiin tähystys).


      • Anonyymi
        Juuri leikattu kirjoitti:

        Kokemukseni polvileikkauksesta. Voit mennä TERVEYSTALOON yksityiselle lääkärille. Oikein hyvä ortopedi on Tuomas Yli-Jama. Leikkaa Turunmaan sairaalassa. Hyvät kokemukset. Ota Häneen Yhteyttä. Hänellä on varmaa ja todella erikoisen hyvää osaamista.

        Yli-jama😂. Minun vasen jalkapöytä eikattiin (metatarsaali) 1997 joulukuussa ja edelleen menee pillereitä koura kaupalla. EN SUOSITTELE!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli-jama😂. Minun vasen jalkapöytä eikattiin (metatarsaali) 1997 joulukuussa ja edelleen menee pillereitä koura kaupalla. EN SUOSITTELE!!!!

        Myöhästyit! Aloittaja kyseli neuvoa 10 vuotta sitten.


    • metallipolvi

      Tuomas Yli-Jama on ehdoton valinta tekonivel-leikkaukseen .Suosittelen lämpimästi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eiköhän tuon kysyjän polvi ole leikattu jo aikoja sitten tämän 10 vuoden aikana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe