mikä ihme voi aiheuttaa sen, että koneeltani lähetetyt sähköpostiviestit eivät mene perille? käytän gmailin ja hotmailin palveluja. ongelma on yleisin hotmailissa mutta näyttäisi koskevan myös muita @-osoitteita.
sähköpostiini tulee heti viestin lähettämisen jälkeen automaattinen vastaus jossa kerrotaan, että viesti ei mennyt perille. kuulema vika on toisessa päässä, hylkäävät sieltä viestit?
itse kyllä uskon, että vika on tässä päässä.
Tällaista:
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 Requested action not taken: mailbox unavailable (state 14).
ja
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
viestit eivät mene perille?
3
486
Vastaukset
- fgdfhfghhgjjkgh
jotain vikaa osoitteissa, tai sitten toisesssa päässä, eli vastaanottajan päässä....
"mailbox unavailable"... tarkoittanee, että ehkä vastaanottajalla vanhentunut laatikko tms...
Soita sille vastaanottajalle ja kysy... - ihmettynyt
Mulla on samainen error viesti, mutta mulla on ihan eri tilanne.
Mä pystyn lähettään (myös itselleni), mutta kukaan muu ei pysty lähettään mulle ja heille tulee juurikin tuo viesti.
"Mailbox unavailable
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 Requested action not taken: mailbox unavailable." - ihmettynyt
Asia mikä mua kanssa ihmetyttää, ettei Windows Liveen oo mitään kunnon tukea! Sivusto josta saa valkata lähinnä olevan ongelman jne. Mutta ei osoitetta, jonne lähettää viestiä, jotka tuntevat ton järjestelmän oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759