Recovery(D:)

apua ... tila deeltä vähissä, kokeiltu on ccleanerillä hoitaa, ei mitään ja on katottu netistä ohjeita ei näytä auttavan.
käyttis on w7 home
???

10

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bitinmurskaaja

      ei tyhjene muuta kuin tyhjentämällä.
      Vihje: näppiksessä on Del-näppäin...

      • Bitinmurskaaja

        Kun mietin tuota otsikkoasi Recovery(D:) että ei kai se D-osiosi
        ole Windowsisi Recovery-osio?

        Jos on, *älä koske siihen*, siinä on Windowsin tehdasasetuksiin palautustiedostot.


      • Bitinmurskaaja kirjoitti:

        Kun mietin tuota otsikkoasi Recovery(D:) että ei kai se D-osiosi
        ole Windowsisi Recovery-osio?

        Jos on, *älä koske siihen*, siinä on Windowsin tehdasasetuksiin palautustiedostot.

        on wintoosan palautus osio, muttakun se täyttyy koko aja ja on kohta täynnä, nii miks se täyttyy?


      • Bitinmurskaaja
        pebruska kirjoitti:

        on wintoosan palautus osio, muttakun se täyttyy koko aja ja on kohta täynnä, nii miks se täyttyy?

        omatoimisesti laita sinne mitään vaan se on varattu ihan pelkästään siihen palautukseen.
        Sinä, tai joku muu koneen käyttäjä, on itse ohjannut sinne menemään jotain.
        Mitä, on ihan mahdoton täältä arvata, se on sieltä paikan päältä selvitettävä.


      • Bitinmurskaaja kirjoitti:

        omatoimisesti laita sinne mitään vaan se on varattu ihan pelkästään siihen palautukseen.
        Sinä, tai joku muu koneen käyttäjä, on itse ohjannut sinne menemään jotain.
        Mitä, on ihan mahdoton täältä arvata, se on sieltä paikan päältä selvitettävä.

        no näkeekös sen jostai että mitä sinne on ohjattu menemään tai jotai?
        ja nyt on tapahtunu jotai ku on vapautunu tilaa...ennen oli aika varmasti jotai 45 mt vapaana mut nyt on noin 300mt


      • Bitinmurskaaja
        pebruska kirjoitti:

        no näkeekös sen jostai että mitä sinne on ohjattu menemään tai jotai?
        ja nyt on tapahtunu jotai ku on vapautunu tilaa...ennen oli aika varmasti jotai 45 mt vapaana mut nyt on noin 300mt

        nyt sentään senverran windowsin perusasioita osaat että osaat katsoa mitä tiedostoja levylläsi on?
        Nimittäin jos et noin alkeita osaa, on tosi vaikea neuvoa.


      • Bitinmurskaaja kirjoitti:

        nyt sentään senverran windowsin perusasioita osaat että osaat katsoa mitä tiedostoja levylläsi on?
        Nimittäin jos et noin alkeita osaa, on tosi vaikea neuvoa.

        enminä mikään nero ole, mutta kuitenkin ku menee tonne d asemaan nii siel on kaks tiedostoo: recovery ja tekstitiedosto HPSF_Rep


      • Bitunmurskaaja
        pebruska kirjoitti:

        enminä mikään nero ole, mutta kuitenkin ku menee tonne d asemaan nii siel on kaks tiedostoo: recovery ja tekstitiedosto HPSF_Rep

        sieltä.
        Nuo kaksi siellä pitääkin olla, ei muuta.

        Nyt herää kyllä kysymys että oletkohan nyt katsonut lainkaan oikein ja oikeasta
        paikasta

        "on wintoosan palautus osio, muttakun se täyttyy koko aja ja on kohta täynnä, nii miks se täyttyy? "

        kun nyt ykskaks kaikki onkin OK?


      • Bitunmurskaaja kirjoitti:

        sieltä.
        Nuo kaksi siellä pitääkin olla, ei muuta.

        Nyt herää kyllä kysymys että oletkohan nyt katsonut lainkaan oikein ja oikeasta
        paikasta

        "on wintoosan palautus osio, muttakun se täyttyy koko aja ja on kohta täynnä, nii miks se täyttyy? "

        kun nyt ykskaks kaikki onkin OK?

        katoin oikeesta paikasta ja windows ite ilmotti et tila vähissä ja kävin kattoo ja oli noin 45 mt vapaana.
        ja nyt on 300 mt...


      • Bitinmurskaaja
        pebruska kirjoitti:

        katoin oikeesta paikasta ja windows ite ilmotti et tila vähissä ja kävin kattoo ja oli noin 45 mt vapaana.
        ja nyt on 300 mt...

        uskon kyllä mitä sanot, mutta ihan varma on että joku väärinkäsitys
        tässä on.
        Muuta ei voi sanoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe