Kaikki varmasti jo tietävät, että Dragon Ball Z alkaa syyskuun 1. päivä, no nyt sitten kaikille Sailor Moonm faneille tiedoksi, että Sailor Moon alkaa kahta päivää myöhemmin. Tai päivää myöhemmin. Ja tämä on kuultu sitten suoraan Sub Tv:ltä, juuri kaksi minuuttia sitten. Kuuluttaja kertoi tämän jutun melkein heti Angelin loputtua.
Sailor Moon ja Dragon Ball Z alkavat..
16
1371
Vastaukset
- Chii-chan
Ilon päivä!!!
- ShiroiRyuu
Mä en oo ikinä tykänny Sailor Moonista vaikka olen katsonut melkein joka jakson o.O Kummallista...
- Sunniva
Ei voi olla!Alkaako Dragon Ball Z ja Sailor Moon todella!Olen kuollut ja päässyt taivaaseen,huokaus paitsi, että minut tuntien taidan joutua suoraan päätä h*****..Vieläkö joku teevee kanava hommais oikeudet Narutoon niin sitten olisin todella tyytyväinen.Huonompi puoli täs on se, et meil ei näy SubTv!Mut onneks mun veljel näkyy^^`Joten ei ole nyt niin kamala asia.
Ja voitko sanoo tuon uudestaan,sillä mua epäillyttää et tää on vitsi.Alkaako se todella;)
Angelin..Saakutti ku en nöhny sitä jaksoa=/ Mut nyt pitää lähtee kärsimään viel toiselle ruottin tunnille^^`Moido- Sametti
Kyllä ne alkaa, ellei juontajat ihan valehtele, vaikken usko, että valehtelis. Eli alkaa ne..
(tai sitten olen kuuro) - Sunniva
Sametti kirjoitti:
Kyllä ne alkaa, ellei juontajat ihan valehtele, vaikken usko, että valehtelis. Eli alkaa ne..
(tai sitten olen kuuro)ei en usko, että juontjat valehtelisivat..Vaikka eihän sitä koskaan tiedä ku ne siel kököttää monta tuntia, että hullushan siel jo iskee.;)
Mutta mitä tähän muuta vois sanookko, et jäädäämpäs odotteleen niitä jaksoja...
- Sailor Moon
Mihin aikaan DBZ tulee? Ja mikä viikonpäivä? Varmaan taas arkisin,mutta entä Sailor Moon? Mihin aikaan? Minä päivänä? Uudet jaksot vai vanhat?
- Sailor Pluto
Tuo on myös miun viesti... ^^ Mut ku olin niiin tohkeissani niin,että aattelin vaan SM.ää
- Sailor Pluto
Mihin aikaan DBZ tulee? Ja mikä viikonpäivä? Varmaan taas arkisin,mutta entä Sailor Moon? Mihin aikaan? Minä päivänä? Uudet jaksot vai vanhat?
- Poku89
Antakaamme 2 kpl banzai-huutoja SubTV:lle! (Annan nyt omani): Banzai, banzai, banzai! No... Kyllä oli jo aikakin jatkaa, kun kukaan ei enää muista mitään niistä. Paitsi itse muistan jostain syystä aika hyvin en vaan tiiä miks...? :o
- Sametti
Poku89 kirjoitti:
Antakaamme 2 kpl banzai-huutoja SubTV:lle! (Annan nyt omani): Banzai, banzai, banzai! No... Kyllä oli jo aikakin jatkaa, kun kukaan ei enää muista mitään niistä. Paitsi itse muistan jostain syystä aika hyvin en vaan tiiä miks...? :o
Ajasta en tiedä/muista. Kaipa ne samaan aikaan viikolla tulee, kun tuo Taikasoturitkin tuli... Tai sitten ei. No, sen näkee sitten..
Banzai Banzai! Pääsempä viimeinkin katselemaan Sailor Moonia..
- traa
Kaksi frisbee-animea: saavat luvan lentää järveen. Kahta tylsempää animea on todellakin vaikea löytää. Suru ja vihastus, että tuommoista roskaa alkavat lähettää.
- Mina-chan
JEe sailor muuni jatkuuuuuuuuuuu!!
KIROTTUA!! Dragonball Z jatkuu JUST mun synttäripäivänä.. Onko tämä joku kirous!!!!!?!?! - riikka
Jumankauta! Upeeta! Onhan tää totta?? Siis todella hienoa, että Sailor Moon jatkuu...
- Galactic
Tuntuu, kuin leijailisin pilvenhattaralla... MAHTAVAA!!
- Chi Chicken
Galactic kirjoitti:
Tuntuu, kuin leijailisin pilvenhattaralla... MAHTAVAA!!
Siiiis JEE!!!!! dbz jatkuu! Mä kyl tiesin ton jo mut on pakko tuulettaa ;D !!! sailor moon, noh...se on ihan ok... ihan ku mä olisin kuulevinani jostain et dbz näkyy subbarilla keskiviikkosin ja torstaisin puol viielt...en oo kyl yhtään varma....
- vegeta89
Chi Chicken kirjoitti:
Siiiis JEE!!!!! dbz jatkuu! Mä kyl tiesin ton jo mut on pakko tuulettaa ;D !!! sailor moon, noh...se on ihan ok... ihan ku mä olisin kuulevinani jostain et dbz näkyy subbarilla keskiviikkosin ja torstaisin puol viielt...en oo kyl yhtään varma....
niin et dbz on paras mut sailormoon on paska ja muut mut dbz on PARAS!!!!!eikö niin mut onko ketään muita jotka on keuruulta jaon dbz faneja???
mää rakastan vegetaa kun se on niin hyvä tappelee ja voimakas!!!!! XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3704324Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1463755KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti982666Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152249Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521910Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181848- 1191818
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551105