DNA matkanetti 384 hinta noussut?

dfs

DNA matkanettihän oli vielä ihan äskettäin 2,90e/kk dna puhelinasiakkaile ja sai pistää poikki koska vaan. Ja nyt netissä 3,90 dna asiakkaille ja muille 10e. Ja itellä nyt laskussa komeilee kuukaudesta tuo 10e ja dna asiakkaita ollaan. Ja asiakaspalvelu ei vastaa. Oujee!

12

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • denaaa

      Mulla oli sama juttu, mukamas vahingossa velottanu just ton 10e, vaikka ostotilanteessa sovittu 2,95. Roikuin 20min asiakaspalvelusta ja sain hyvitystä n. 7e. Eli kyllä niitä laskuja kannattaa vähä tsekkailla, vaikka itsellekin tulee e-laskuna ja tuppaa aika äkkiä vain hyväksymään :)

    • Miten voi olla dna matkanetti olematta dna:n asiakas? Tuollainen kympin kuukausimaksu datapaketista ei ole mitään nykypäivää. Nykyään datapaketti on pakollinen, joten ei se saa maksaa viitosta enempää. Viitosella saa DNA:lta 30 megan paketin, mutta siinä sitten lisämegat on rengastuksenomaisesti 1,5 euroa, eli pitää kokoajan kytätä laskureita.

      Saisi kuluttajansuojaviranomaiset yleisesti puuttua tähän datahinnoitteluun. On törkeää, että liittymiä myydään siten, että niissä on yllätyslaskun mahdollisuus. Dataa ei voi verrata puheeseen, koska sitä voi mennä paljon huomaamattakin. Nyt kuluttajalla on ulkomailla paremmat oikeudet, kuin Suomessa.

      • yutr

        dna asiakkaita vietiin myös siinä, kun ekana soiteltiin asiakkaille ja tarjottiin "halpaa" nettiä, kun vanha menoss umpeen, ja sitten parin viikon päästä tarjotaan (uusille) dna asiakkaille vielä halvempaa. alkuperäiset asiakkaat eivät saa sitä, koska tekivät 24kk sopimuksen. Tässä matkanetissä nyt ei sentään ole mitään sitoutumista.


      • yutr kirjoitti:

        dna asiakkaita vietiin myös siinä, kun ekana soiteltiin asiakkaille ja tarjottiin "halpaa" nettiä, kun vanha menoss umpeen, ja sitten parin viikon päästä tarjotaan (uusille) dna asiakkaille vielä halvempaa. alkuperäiset asiakkaat eivät saa sitä, koska tekivät 24kk sopimuksen. Tässä matkanetissä nyt ei sentään ole mitään sitoutumista.

        Tuo riski pitkissä sopimuksissa on. Minä en sitoutuisi kahdeksi vuodeksi ellen saisi jotain aivan tosi hyvää tarjousta. Sunalahdella oli joku aika sitten tarjous, jossa sai 24 Mbit/s ensimmäisen vuoden kympillä ja toisen parilla kympillä (nyt 8 Mbit/s 24 euroa). Sen olisin ottanut, jos olisin saanut (ei ollut minun postinumerooni tarjolla).


      • seilortti
        okaro kirjoitti:

        Tuo riski pitkissä sopimuksissa on. Minä en sitoutuisi kahdeksi vuodeksi ellen saisi jotain aivan tosi hyvää tarjousta. Sunalahdella oli joku aika sitten tarjous, jossa sai 24 Mbit/s ensimmäisen vuoden kympillä ja toisen parilla kympillä (nyt 8 Mbit/s 24 euroa). Sen olisin ottanut, jos olisin saanut (ei ollut minun postinumerooni tarjolla).

        Pitkät sopparit on toisaalta hyviä, koska niissä on parhaat tarjoukset. Dnalla hinta pysyy samana just 24kk
        ja Dnaetu soppareissa. Mulla 10 M nettikaista 13.90€. Onko nämä valittajat huomanneet että laskussa näkyy ensin normaalihinta ja sitten kampanja-alennus joka mulla on 21€.
        Puhelinmyynnissä on omat riskinsä, ja tietääkö ne edes tulevista tarjouksista? Onhan siitä ollut kuningaskuluttajassa juttuja "liian" innokkaista myyjistä.


    • delco

      Jos siihen sopimukseeen ei kuulu sitoutumista, niin tarjousaika 2.90€/kk on ohi. Jos olis sitoutunut 24kk
      olisi myös tarjoushinta kestänyt sinne asti. Ja netissä olevat hinnat on NYT voimassa olevia tarjouksia dnan matkapuhelinasiakkaille. Näin minä ymmärsin...

      • juhaaa...

        Joo siis jos nyt avaat tuon netin, niin on kalliimpaa. Mutta silloin kun tuo 2,90e oli, niin ei siinä mitään kysytty haluatko sitoutua vai et. Eli sillä nyt ei ole merkitystä, kunhan et ole pistänyt sitä välissä poikki ja sitten pyytänyt uudestaan päälle :) Ehkä tässä nopeet söi vähän hitaita.. Kuitenkin euroki enemmän tuohon 2,90e hintaan, on kuitenkin prosenttuaalisesti aika suuri ero.


    • jussiii...

      Sama "ongelma" oli täällä kanssa. Asiakaspalvelusta sanottiin että useille on lähetetty vahingossa väärä summa juuri tästä 2,90e netistä. Aikas mielenkiintoista, mutta kun itse tarkistaa homman, niin ei ongelmia. Mutta tosiaan jonotus asiakaspalveluun on kyllä melkoista hiljaisina aikoinakin

      • Arska_2,90=9,90

        Virhe toistui seuraavassa laskussa, vaikka oikaistu jo aiempaa. Alkaa jo tulla mieleen sitä sun tätä,
        ja tunnelma on vähintäänkin tätä:

        http://www.youtube.com/watch?v=0I8QRmiTTIU Terveisiä Lenitalle- siitä saa ite kukin arvella...


    • tefds

      Oli muistettu vähentää...Huvittavaa vaan että tää meni taas johonkin kamppanja osioon... Ja se on voimassa niin kauan kun pidän tuon netin...

    • acace2

      No hemmetti! Itse en yleensä tarkista laskuja jos summa on kutakuinkin oikein. Nyt tarkistin ihan huvikseni kun uusi sopimus kytketty niin 3 euron matkanetti oli noussut 10e???? No ei muutakuin reklamaatiota huomenna...tämmöset tuntuu aina että "kokeillaanpas kepillä jäätä" koska viime lasku oli mielestäni ihan oikein..kuka niitä siellä kesken kaiken muuttelee vaika onki niin bugiset softat käytössä dna:lla

    • gfsd

      Nostetaas vanha ketju ylös kun en löytänyt tuoreempaa aiheesta.

      Eli itsellä myös pompsahti kyseinen netti 10 euroon, kuulemma kampanja on päättynyt. Vaikka aikaisemmin vakuutettiin, että on voimassa niin kauan kuin haluan (mitä kyllä epäilin). Nyt sitten tarjottiin yhden megan nettiä 5e/kk. Siellä on myös jokin puolen megan netti, mutta hinta kutakuinkin 5e silti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1832
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1400
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      888
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      410
      882
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe