Hotels.comin varauksen peruuttaminen

Kunhan mietin

Kertokaas tyhmälle... Mä varasin hotellin hotels.comista joustoehdoin. Jos mä löydän vielä paremman diilin jostain niin miten käy Visalta tehdyn maksun kanssa? Onko rahat takaisin käytössäni heti vai myöhemmin?

3

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kartlukija

Ehtoja on hyvin monenlaisia enemmän ja vähemmän joustavia eli on mahdotonta sanoa ilman tarkkaa tietoa mitään asiasta. Perumisehdot on luettava tarkoin ennen varaamista. Itse käytän hotellivaraamoa www.hrs.com, jossa ehdot on selkeästi saatavilla ja se on muutenkin edullinen. Yleensä etukäteismaksuihin liittyy joko kuluja tai koko hinnan menetys peruttaessa.

• paljon matkustava

Luulen että edellinen vastaaja ei ihan ymmärtänyt kysymystä, mutta oma kokemukseni eräästä toisesta varaamosta (jossa etukäteismaksu kuten hotels.com:llakin, sekä joustavat peruutusehdot) on sellainen, että kun varauksen peruu sopimusajan puitteissa, niin rahat ovat palautuneet Visalle vajaassa viikossa. Tässä toki voi olla eroja eri varaamoiden kesken, mutta pääsääntöisesti pitäisi palautua varsin nopeasti. Mitään kuluja ei mene, jos ei varausehdoissa niin sanota. Tietysti tilanne on harmillinen, jos luottokortin limitti on hyvin täpärällä...

• paljon matkustava kirjoitti:

Luulen että edellinen vastaaja ei ihan ymmärtänyt kysymystä, mutta oma kokemukseni eräästä toisesta varaamosta (jossa etukäteismaksu kuten hotels.com:llakin, sekä joustavat peruutusehdot) on sellainen, että kun varauksen peruu sopimusajan puitteissa, niin rahat ovat palautuneet Visalle vajaassa viikossa. Tässä toki voi olla eroja eri varaamoiden kesken, mutta pääsääntöisesti pitäisi palautua varsin nopeasti. Mitään kuluja ei mene, jos ei varausehdoissa niin sanota. Tietysti tilanne on harmillinen, jos luottokortin limitti on hyvin täpärällä...

Lisäksi luottokortille palautuva summa voi olla hyvinkin eri johtuen valuuttakursseista. Esim USD100 huone per yö palautuva erotus voi olla esim 5e jos EUR/USD kurssi laskee 1,35:sta 1.3:een.
        Kannattaa laskea kannattaako.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3145
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2862
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1731
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1585
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe