Kertokaas tyhmälle... Mä varasin hotellin hotels.comista joustoehdoin. Jos mä löydän vielä paremman diilin jostain niin miten käy Visalta tehdyn maksun kanssa? Onko rahat takaisin käytössäni heti vai myöhemmin?
Hotels.comin varauksen peruuttaminen
3
292
Vastaukset
- kartlukija
Ehtoja on hyvin monenlaisia enemmän ja vähemmän joustavia eli on mahdotonta sanoa ilman tarkkaa tietoa mitään asiasta. Perumisehdot on luettava tarkoin ennen varaamista. Itse käytän hotellivaraamoa www.hrs.com, jossa ehdot on selkeästi saatavilla ja se on muutenkin edullinen. Yleensä etukäteismaksuihin liittyy joko kuluja tai koko hinnan menetys peruttaessa.
- paljon matkustava
Luulen että edellinen vastaaja ei ihan ymmärtänyt kysymystä, mutta oma kokemukseni eräästä toisesta varaamosta (jossa etukäteismaksu kuten hotels.com:llakin, sekä joustavat peruutusehdot) on sellainen, että kun varauksen peruu sopimusajan puitteissa, niin rahat ovat palautuneet Visalle vajaassa viikossa. Tässä toki voi olla eroja eri varaamoiden kesken, mutta pääsääntöisesti pitäisi palautua varsin nopeasti. Mitään kuluja ei mene, jos ei varausehdoissa niin sanota. Tietysti tilanne on harmillinen, jos luottokortin limitti on hyvin täpärällä...
paljon matkustava kirjoitti:
Luulen että edellinen vastaaja ei ihan ymmärtänyt kysymystä, mutta oma kokemukseni eräästä toisesta varaamosta (jossa etukäteismaksu kuten hotels.com:llakin, sekä joustavat peruutusehdot) on sellainen, että kun varauksen peruu sopimusajan puitteissa, niin rahat ovat palautuneet Visalle vajaassa viikossa. Tässä toki voi olla eroja eri varaamoiden kesken, mutta pääsääntöisesti pitäisi palautua varsin nopeasti. Mitään kuluja ei mene, jos ei varausehdoissa niin sanota. Tietysti tilanne on harmillinen, jos luottokortin limitti on hyvin täpärällä...
Lisäksi luottokortille palautuva summa voi olla hyvinkin eri johtuen valuuttakursseista. Esim USD100 huone per yö palautuva erotus voi olla esim 5e jos EUR/USD kurssi laskee 1,35:sta 1.3:een.
Kannattaa laskea kannattaako.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099