Yhdistelmä kuala lumpur/langavi

maleksia malesiassa

Kiinnostaisi tietää mitä kauppoja on kuala lumpurissa. Elektroniikkaa on näköjään mutta suomi hinnoissa luemma läppärit ja puhelimet.onko nahkaliikkeitä mistä takit tms,jos esim malesia valmistaa vientiin.Bootseja näytti ainakin olevan. Mitenkä juomapuoli onko kuala lumpurissa tai langavilla siideriä. ja ovatko yleensä siistejä paikkoja,onko rottia tms..

6

1104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juri tullut

      Tavaratalot valtavia ja useita. Yhden sisällä jopa huviouisto. Tavaraa on vaikka mitä. Merkkituotteita . Nyt oli alennusmyynti mutta silti hinnat ei mitään halpoja. Siideriä en usko, että löytyy. Kaljaakaan ei saa joka paikasta ja viinaa vielä huonommin. Langawilla on aika hiljaista, että sinne ei kannata ostoksia jättää. Riippuu missä asustelee. Sheratonissa ainakin on elämää apinoista lähtien. Rottia en nähnyt mutta kaikkea muuta eläimiä kyllä. Ei kuitenkaan niin siisti kuin luulin!

      • Maleksia Malesiassa

        Okei

        Kiitos vastauksestasi.Itse olimme viimevuonna ja edellisenä Vietnamissa.Kiva paikka ja kivat ihmiset, mutta rottia vähän liiankin kanssa.Oltiin tänävuonna vähän viimetingassa joten just j just saatiin Malesian yhdistelmä joka sopii meille shoppailuholisteille.Saigon tuli jo nähtyä ja nyt sitte kuala lumpur ja langawi.Siellähän se matka jo häämöttää 22.2 pitäis sitte lähteä.Pientä matkakuumetta on nämä lumet vissiin vielä jarruttaa enempiä kuumotuksia.Tietty kun ei tiedä maasta mitään joten odotuksiakin on shoppailun ja eläimien suhteen.


      • terish makakash
        Maleksia Malesiassa kirjoitti:

        Okei

        Kiitos vastauksestasi.Itse olimme viimevuonna ja edellisenä Vietnamissa.Kiva paikka ja kivat ihmiset, mutta rottia vähän liiankin kanssa.Oltiin tänävuonna vähän viimetingassa joten just j just saatiin Malesian yhdistelmä joka sopii meille shoppailuholisteille.Saigon tuli jo nähtyä ja nyt sitte kuala lumpur ja langawi.Siellähän se matka jo häämöttää 22.2 pitäis sitte lähteä.Pientä matkakuumetta on nämä lumet vissiin vielä jarruttaa enempiä kuumotuksia.Tietty kun ei tiedä maasta mitään joten odotuksiakin on shoppailun ja eläimien suhteen.

        Kannattaa ostaa langkawista koska se on tullivapaa alue. Esim.hotelli Holiday villasta maksoi taksi ainakin
        6 ringettiä viime lokakuussa tax free myymäliin 2kpl vastapäätä under waterword.(6 ringettiä n.1.5 euroa.
        Malboro kartonki 50 ringettiä ja Cideristä en tiedä mutta varmasti löytyy Langkawista.Riippuu siitä onko
        kauppa muslimien tai vietnamilaisten tai intialaisten.Taksi on edottamasti paras liikkumismuoto ja tosi halpa.Toiseksi ihmiset ovat huomattavasti ystävällisempiä todella kuin esim.Thaimaassa,eikä ole näitä tyrk
        kytteleviä rihkamakauppiaita.Esim. viiden tunnin taksireissu maksoi n.20 euroa se,että pääsääntöisiti kaikki puhuvat englantia (ei niinkuin Thaimaassa.Saaren pääkaupunki on Kuach ,missä myös on taxfrii kauppoja,uskoisin että sielltä löytyy myös edullisemmin esim.läppäreitä-kameroita-puhelimia.Kannattaa kysellä taxilta he kyllä ystävällisesti neuvovat.
        Hyvää matkaa !
        itse olen jo varannut hotellin Loka-marraskuulle ,lentoa ei vielä.


      • 33du
        terish makakash kirjoitti:

        Kannattaa ostaa langkawista koska se on tullivapaa alue. Esim.hotelli Holiday villasta maksoi taksi ainakin
        6 ringettiä viime lokakuussa tax free myymäliin 2kpl vastapäätä under waterword.(6 ringettiä n.1.5 euroa.
        Malboro kartonki 50 ringettiä ja Cideristä en tiedä mutta varmasti löytyy Langkawista.Riippuu siitä onko
        kauppa muslimien tai vietnamilaisten tai intialaisten.Taksi on edottamasti paras liikkumismuoto ja tosi halpa.Toiseksi ihmiset ovat huomattavasti ystävällisempiä todella kuin esim.Thaimaassa,eikä ole näitä tyrk
        kytteleviä rihkamakauppiaita.Esim. viiden tunnin taksireissu maksoi n.20 euroa se,että pääsääntöisiti kaikki puhuvat englantia (ei niinkuin Thaimaassa.Saaren pääkaupunki on Kuach ,missä myös on taxfrii kauppoja,uskoisin että sielltä löytyy myös edullisemmin esim.läppäreitä-kameroita-puhelimia.Kannattaa kysellä taxilta he kyllä ystävällisesti neuvovat.
        Hyvää matkaa !
        itse olen jo varannut hotellin Loka-marraskuulle ,lentoa ei vielä.

        Siideriä ei todellakaan löydy helposti, jopa oluen osto KL:ssä voi aiheuttaa harmaita hiuksia

        langkawilta olutta saa tax-free hinnoilla jokaisesta putiikista ja siideriä saa Kedahin kylästä Debbie's Irish Bar nimisestä pubista


      • zatzat
        33du kirjoitti:

        Siideriä ei todellakaan löydy helposti, jopa oluen osto KL:ssä voi aiheuttaa harmaita hiuksia

        langkawilta olutta saa tax-free hinnoilla jokaisesta putiikista ja siideriä saa Kedahin kylästä Debbie's Irish Bar nimisestä pubista

        Edellisen kirjoittajan kanssa on kyllä oltava eri mieltä. Olutravintoloita oli aivan riittämiin ja kaikissa itseään jollain tavoin pubeina pitävissä oli myös siideriä tarjolla. Toki islamia tunnustavassa maassa oli myös alkoholittomia paikkoja. Supermarketeissa alkoholi- ja olutosastot oli kyllä usein "kätketty" jonnekin takanurkkaan, mutta kyllä ne yleensä löytyivät ilman suurempaa hiusten värjääntymistä. Tämä siis Kuala Lumpurissa.
        Langkawin suhteen samaa mieltä ed. kanssa.
        Ja hotelliravintolat ovat aina varmoja paikkoja. Tosin myös varman hintaisia.


      • maleksia malesiassa
        zatzat kirjoitti:

        Edellisen kirjoittajan kanssa on kyllä oltava eri mieltä. Olutravintoloita oli aivan riittämiin ja kaikissa itseään jollain tavoin pubeina pitävissä oli myös siideriä tarjolla. Toki islamia tunnustavassa maassa oli myös alkoholittomia paikkoja. Supermarketeissa alkoholi- ja olutosastot oli kyllä usein "kätketty" jonnekin takanurkkaan, mutta kyllä ne yleensä löytyivät ilman suurempaa hiusten värjääntymistä. Tämä siis Kuala Lumpurissa.
        Langkawin suhteen samaa mieltä ed. kanssa.
        Ja hotelliravintolat ovat aina varmoja paikkoja. Tosin myös varman hintaisia.

        Kyllä noilla tiedoilla jo pääsee hyvään alkuun.Siidukan siaan voi valkkari olla loistava vaihtoehto,itse piodän enemmän ölbästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe