Uudet kosketus ohjaus näytöllä varustetut puhelimet tuovat paljon laskua kun käyttää WAP palveluita viihteenä .
Kosketusohjaus näyttö tuo paljon laskua kun näytöllä ohjaaminen tuo näytön pyörittämisessä aktivointeja joista jokainen aktivointi maksaa esim. 0,45€ .
Lisäksi on paljon WAP palveluita joista ei heti pääse suoraan operaattorin WAP pää sivulle joka on myös laskua tuottavaa niin kuin ohi aktivointi .
Ennen jos oli kiinostunut käyttämään WAP palveluita viihteenä tuli 3.eur laskua nyt 12€-13€ laskua muutamasta aukaisusta joita maistoi .
WAP palveluita pitäisi kehittää niin että se ei olisi kuin ruutu lippu jossa jokainen musta on aktivointi ja peukalolla näytön kelaaminen avaa satunnaisia virhe aukaisuja jotka ei ole haluamia niitä joita haluaisi maistaa .
Sormi ohjatuissa puhelimissa pitäisi tehdä WAP palveluihin Booth iso aktivointi kohta operaattorin WAP pää sivulle .
SAADA PARANNUS WAP palveluihin,
Pitäisi,
2
230
Vastaukset
Mikä operaattori sinulla on? Käytätkö todellakin WAP:ia? Miksi et käytä Internetiä? Nämä uudet puhelimet käytännössä vaativat datapaketin rinnalleen.
Wap alkaa olla jo uusissa puhelimissa menneisyyttä. Nykyään käytetään kännyköissä internet juttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769