Pitääkö ns. värianalyysit paikkaansa?
Lämmin (kevät/syksy) = kulta
Kylmä (kesä, talvi) = hopea.
vai oliko tämä jotain 80-luvun villitystä?
Parturin mukaan värini neutraali, eli kulta tai hopea ei himmennä ihoa.
Mutta yleensä oikeilla värisävyillä (hieman kullanväriset hiukset, lämpimän sävyinen meikki (esim. meikkivoide vaalea kulta/kellertävä)) saan itseni näyttämään kauniin kellertävältä eli muukin oma kellertävä väri korostuu, yleensä näytän lähinnä harmaalta ja huonovointiselta vaalean ihoni takia punakoiden ihmisten vieressä, paitsi kesällä jolloin saan kullanvärisen rusketuksen. Jos hiukseni on planinväriset näytän todella kalpealta.
Niin eli pitäisikö tässä tapauksessa ostaa kullanvärinen kihlasormus? Vai pitäisikö sormus ostaa ihan mutu tuntumalla? Valkokulta on muotia. Kuitenkin kulta voi olla liian voimakas väri suomalaisella hennolla/kalpealla iholla.
Tämä nyt tuli vain mieleen kun olemme sormuksia ostamassa.
kulta vai hopea? / Kihlasormukset
3
1138
Vastaukset
- paksu sormus
entä valkokulta? palladium? tai yhdistelet sormukseen kelta- ja valkokultaa ? entäs teräs? makuja niin monia.
- hopearenkula
minulla on hopeinen sormus, mutta ei johdu mistään värianalyysistä, vaan siitä, että pidän hopeasta ja se maksaa murto-osan kullan hinnasta
- halpaa hopeaa.. :)
meillä myös hopea sormukset ja aivan samasta syystä.. :)
en halua maksaa mansikoita ja mustikoita sormuksista.. vaan halusin halvan ja simppelin sormuksen.. hintaa tuli jopa peräti 50 euroa yhteensä kaiverruksineen.. eli ei paha ollenkaan..
ja nyt sitten vihkisormuksia kun ollaan katseltu niin taas kerran tullaan jäämään reilusti alle satkuun.. :)
ei se sormuksen hinta pitäisi kuvastaa millään tavoin rakkautta.. mulle rakkaus on arvokkaampaa kuin sormus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993